7 of 11 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
The Book of Mormon, nieuwe Broadway in Carré show! (Engelstalig)
  [ # 91 ] 24 September 2019 08:20 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  42
Geregistreerd  2009-01-10

Kreeg vanmiddag een mail van CJP, die heeft ook nog kaartjes voor €15 voor rang 2 en 3 nog beschikbaar voor morgen de 25e.
Alleen te bestellen met CJP pas maar je kunt wel meerdere tickets kopen.

  [ # 92 ] 26 September 2019 02:19 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

Naar voorbeeld van de ticket lotteries in London en New York nu ook voor BOM een loterij.
15 euro per kaartje voor winnaars,.

https://carre.nl/nieuwsitem/ticket-lottery-book-of-mormon


O-M-Gosh! Iedere dag dat The Book of Mormon te zien is in Amsterdam krijgt een aantal lucky winnaars de kans om door middel van een willekeurige trekking de allerlaatste gouden of eersterangs kaarten voor de voorstelling te kopen.

hoe werkt het?
De gewonnen kaarten kosten € 15 per stuk en iedere winnaar mag maximaal twee kaarten kopen.
De inschrijvingen openen één week voorafgaand aan de voorstelling.
Inzendingen voor de trekking moeten và³à³r 11:00 uur op de dag voorafgaand aan de voorstelling binnen zijn.
Zowel winnaars als niet-winnaars krijgen rond 12:00 uur op de dag voorafgaand aan de voorstelling bericht over de uitslag.
Kaarten moeten online gereserveerd én betaald zijn và³à³r 16:00 uur op de dag voorafgaand aan de voorstelling via de bestellink in de e-mail die de winnaars van ons hebben ontvangen. Winnende kaarten die niet voor 16:00 uur gekocht zijn komen te vervallen.

  [ # 93 ] 02 October 2019 05:08 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Loterij gewonnen voor de premiére morgenavond. Prachtige plekken vooraan in de zaal in het midden.
Smoking net uit de mottenballen gehaald en even gepast maar past prima 😊

Nog iemand gewonnen voor donderdag?

Voor degenen die al geweest zijn is er ook een programmaboek?

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 94 ] 02 October 2019 06:20 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Er is nog opvallend weinig aandacht op dit form voor BOM. En volledig onterecht want deze uitvoering met een fantastische Engels/Amerikaanse cast is een absolute knaller, een must see. Ik heb Carre nog niet eerder zo zien ontploffen bij een musical. En niet eenmalig, maar iedere keer dat we zijn gegaan. Die loterij is ook geweldig, voor morgenavond tot ons geluk ingeloot.

Er is veel merchandise, en voor 7 Euro een prachtig groot en dik souvenirboek met een inleggedeelte met de cast info. Super tof!

  [ # 95 ] 02 October 2019 08:52 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  177
Geregistreerd  2003-03-16

Helemaal mee eens. Nu in de metro op weg naar de auto. Na een top show vanavond in Carré.  Maar WOW wat een show met internationale allure.  Ik heb van begin tot eind met glimlach op mijn gezicht gezeten. Wat een energie. Top cast. Een orkest wat zeer vol en volledig klinkt en een volgens mij uitverkocht en uitzinnig Carré. Show paar jaar geleden in Londen gezien maar dit doet er zeer zeker niet voor onder. Ga dit zien. Aanrader👍👍👍👍👍

   Handtekening   

Be never to busy to be beautifull

  [ # 96 ] 03 October 2019 07:00 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

Afgelopen zaterdag geweest en ik ga zeker nog een keer! Versie minstens even goed als degene die ik op Broadway zag. Hulde!

  [ # 97 ] 03 October 2019 09:16 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik lees met veel plezier de enthousiaste reacties op Twitter. Hopelijk lezen partijen als Stage Entertainment ook mee.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 98 ] 03 October 2019 10:43 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Ik was bij de première vanavond. Conner Peirson als Elder Cunningham echt supergoed (is best moeilijk, zo’n karikaturale rol). Alex James Hatton als Elder Price iets minder goed (I Believe zingen is ook geen pretje).

  [ # 99 ] 04 October 2019 08:52 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Sndr - 03 October 2019 10:43 PM

Alex James Hatton als Elder Price iets minder goed (I Believe zingen is ook geen pretje).

Alex blijkt de understudy te zijn en ging pas deze week voor het eerst op in de rol!

  [ # 100 ] 04 October 2019 10:20 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Musicalworld bezocht de première van The Book of Mormon in Carré en maakte de volgende videoreportage.

De video is te zien onder Artikelen
en op Musicalworld.TV’s eigen plek.

  [ # 101 ] 04 October 2019 12:05 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

dokter_P - 04 October 2019 08:52 AM
Sndr - 03 October 2019 10:43 PM

Alex James Hatton als Elder Price iets minder goed (I Believe zingen is ook geen pretje).

Alex blijkt de understudy te zijn en ging pas deze week voor het eerst op in de rol!

Mijn buurvrouw zei gisteren al dat die ze eerder deze week zag beter was.

Alex zijn eerste prof-voorstelling was vorig jaar Heathers in Londen en toen zat hij in het ensemble en nu in zijn volgende productie is hij al understudy voor de hoofdrol. Denk dat we nog wel meer van hem gaan horen.

BTW ik heb nog een lottery ticket gewonnen voor vanavond rij 2 stalles stoel 13. Iemand belangstelling? Prijs is € 19,50 graag pm.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 102 ] 04 October 2019 10:07 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Alex James Hatton was vanavond ook op, ik was voorbereid op een mindere Elder Price; maar ik vond hem echt goed. Wellicht moest hij nog wat zekerder worden?
Weer een volle bak en het dak ging eraf. Wat fijn voor Carré, dat toch elke keer het risico neemt om deze shows naar Nederland te halen.

  [ # 103 ] 05 October 2019 01:19 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Onze recensie staat inmiddels ook online:

http://www.musicalworld.nl/artikel/book_of_mormon_carre/

  [ # 104 ] 08 October 2019 11:08 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

EKEND NEDERLAND AANWEZIG BIJ GROOTSE PREMIàˆRE VAN
THE BOOK OF MORMON
IN KONINKLIJK THEATER CARRà‰


“The best musical of this century.”
Ben Brantley, The New York Times


Amsterdam, 4 oktober 2019 — Op donderdag 3 oktober ging de langverwachte Broadwayhit van Trey Parker, Matt Stone en Robert Lopez in Koninklijk Theater Carré groots in première.  Veel enthousiaste BN’ers en andere genodigden betraden de lange rode loper langs de Amstel.  Voor de ingang van Carré verschenen gisteren o.a. Claudia de Breij, Tom Egbers, Birgit Schuurman, Jelka van Houten, Sophie Hilbrand, Victoria Koblenko, Monique van de Ven, Bart en Splinter Chabot en vele anderen.  Het is voor het eerst sinds de wereldpremière op Broadway in 2011 dat de The Book of Mormon buiten een Engelstalig land (in originele versie) te zien is. De originele Broadway cast mocht gisteren een bruisend applaus van een uitzinnig publiek in ontvangst nemen na de voorstelling.

The Book of Mormon volgt twee mormoonse jongens die op een zendingsmissie naar Afrika worden gestuurd, ver weg van hun thuis in Salt Lake City.

Wereldwijd succes
Sinds de wereldpremière in maart 2011 in het Eugene O’Neill Theatre in New York, waar het negen Tony® Awards won waaronder die voor beste musical, werd The Book of Mormon in drie continenten opgevoerd en heeft sindsdien al meer dan dertig internationale onderscheidingen op haar naam staan. De musical heeft alle kaartverkooprecords verbroken in New York, Londen, Melbourne en Sydney.

In Londen startte de productie in februari 2013 en won vier Olivier Awards®, waaronder ‘Best New Musical’. Tijdens de eerste dag van verkoop heeft de musical alle kaartverkooprecords verbroken in de geschiedenis van West End. Alle 2583 voorstellingen in het Prince of Wales Theatre waren tot op heden compleet uitverkocht.

De cast
De hoofdrollen van The Book of Mormon in Amsterdam worden vertolkt door Kevin Clay als Elder Price en Conner Peirson als Elder Cunningham. Zij hebben deze rollen eerder gespeeld op Broadway en de Amerikaanse tournee. Clay en Peirson worden vergezeld door Nicole-Lily Baisden als Nabulungi, William Hawksworth als Elder McKinley, Ewen Cummins als Mafala Hatimbi, Johnathan Tweedie als Joseph Smith en Thomas Vernal als de Generaal.

Het gezelschap bestaat verder uit: Sanchia Amber Clarke, Jed Berry, David Brewis, Melissa Brown-Taylor, Chinasa, Tre Copeland-Williams, George Crawford, Jordan Lee Davies, Jemal Felix, Patrick George, Isaac Hesketh, M-Jae Cleopatra Isaac, Evan James, Alex James-Hatton, Nicole Louise, Fergal McGoff, Jesus Reyes Ortiz, Lawrence Rowe, Lukin Simmonds, Chomba S Taulo, Brad Veitch, Tommy Wade-Smith, Sharon Wattis en Jacob Yarlett.

De met een Tony®, Olivier® en Grammy® bekroonde show is vanaf donderdag 26 september 2019 tot en met zondag 27 oktober te zien is in Koninklijk Theater Carré.

  [ # 105 ] 11 October 2019 09:26 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  823
Geregistreerd  2011-03-21

Afgelopen zondag geweest. Volgens mij de volledige eerste cast gehad.

Man! Wat een heerlijke show is het.
Wat een heerlijke harde humor. Wat een kwaliteit zetten ze op het toneel. Iedereen was echt heel goed.
Ik zit al de hele week met de liedjes in m’n hoofd. Heerlijk!

Ga dat zien!

‹ First  < 5 6 7 8 9 >  Last ›
7 of 11