5 of 13 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Aida in Concert 2019
  [ # 61 ] 16 January 2019 06:36 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  196
Geregistreerd  2003-03-15

Ein-de-lijk is Aïda weer te zien. Helaas In Concert i.p.v. een herneming, jammer.
De keuze voor een totaal andere cast als de mensen die Aïda groot(s) maakten vind ik een enorme miskleun. Niets ten nadele van de nieuwe cast, dat is ook echt kwaliteit, maar nog 1x genieten van de oude cast was de wens van velen, het had veel beter gescoord want dan hadden velen gelijk geboekt.
Echt een gemiste kans, want dat gaan we nu dus niet meer meemaken :(

   Handtekening   

*Wil je alles weten over René van Kooten?
* http://www.renevankooten.net * Altijd up-to-date

  [ # 62 ] 16 January 2019 07:04 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

De koers van een producent is soms heel moeilijk te volgen. Elisabeth in Concert was een fijn succes, een grote trip down Memory Lane met zoveel oude castleden. De start van een fantastische nieuwe traditie, die zelfs goed genoeg aansloeg voor een reprise. Bravo!
Een welverdiende grote pluim voor de organisatie, die het dankbare publiek direct kenbaar maakt dat dit het begin is van meer. Dan zou je verwachten dat de opvolger van Elisabeth in Concert vanuit hetzelfde gedachtengoed wordt opgevoerd. In een passende, bijzondere setting en met de oude cast. Maar dat blijkt dan weer niet het geval.  Er lijkt daarmee helaas toch niet de visie achter het concept te zitten waar ik op had gehoopt. Wel is het idee om grenzen op te zoeken met bootjes, water en fonteinen en het trekken van een nieuw publiek.  Tja.

Overigens is er helemaal niets mis met Willemijn en Freek. Ik weet zeker dat het genieten wordt.

[ Gewijzigd: 16 January 2019 07:12 PM by MarkZ ]
  [ # 63 ] 16 January 2019 07:57 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

martijn-j - 16 January 2019 06:29 PM

Ik vind Freek qua type wel een Radames. Qua stem misschien iets te netjes. Qua leeftijd nogal jong naast Willemijn.

Ik denk exact hetzelfde, zie geen groot probleem vwb deze casting. Beetje wennen misschien, maar dat mag ook wel eens. Zonde om altijd dezelfde soort acteurs te casten voor bepaalde rollen, en aangezien dit een nieuwe productie is (en geen reünie) zijn René en Bastiaan ook gewoon te oud. Wellicht gaan we één van hen als Zoser zien? Ik hoop nog steeds op Gaia als Aida, Romy vind ik qua tekstbeleving vaak niet zo sterk. Als Albert Verlinde hier Berget Lewis nog in weet te fietsen hoeft het van mij ook niet 😉

SE heeft het concept (musicalevenementen op bijzondere locatie?) denk ik niet helemaal goed gecommuniceerd, inderdaad logisch dat veel mensen denken dat het een reünieconcert omvat. Dat dat hier niet zo blijkt te zijn doet mij niet zoveel, ik heb alleen een bootleg van de show gezien dus de uitvoering is niet heilig voor me. Ik snap de teleurstelling van anderen wel, maar aan de andere kant: er zijn een paar jaar geleden al reünieconcerten geweest en Aida behoort ook niet aan een groep acteurs toe.

Qua locatie gaat er veel van de toevoegingen afhangen, denk ik. Kan wel heel mooi worden, jammer dat we er nu nog niet echt een beeld van hebben. Een museum klinkt in de basis beter, maar zoiets is qua capaciteit denk ik niet geschikt.

  [ # 64 ] 17 January 2019 12:45 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

berber15 - 16 January 2019 07:59 AM

staat er bij de bestelgegevens (mail) ook de volgende locatie aangegeven?

Autotron ’s-Hertogenbosch, Graafsebaan 133, 5248 NL ROSMALEN (’S-HERTOGENBOSCH), Mongolië

Mongolië?

Bijtijds vertrekken, zou ik zeggen! 😜

  [ # 65 ] 17 January 2019 05:12 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  177
Geregistreerd  2003-03-16

Als ik zo eens de kaartverkoop bekijk voor de eerste dag dan loopt t volgens mij niet echt storm. Ga ik maar eens wachten op een aanbieding. Want voor een concertante versie vind ik m behoorlijk aan de prijs. Of ben ik nu een zuinige Nederlander😂😂😂😂

   Handtekening   

Be never to busy to be beautifull

  [ # 66 ] 20 January 2019 06:16 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Kaartverkoop loopt nog steeds niet bepaald storm. Denk toch dat dat te maken heeft met zowel de locatie als het feit dat nog niet de hele cast bekend gemaakt is. Mensen willen toch weten naar wie ze gaan kijken…

  [ # 67 ] 20 January 2019 11:29 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  196
Geregistreerd  2003-03-15

MarronSisters - 20 January 2019 06:16 AM

Kaartverkoop loopt nog steeds niet bepaald storm. Denk toch dat dat te maken heeft met zowel de locatie als het feit dat nog niet de hele cast bekend gemaakt is. Mensen willen toch weten naar wie ze gaan kijken…

Dat de ‘cast van toen’ er nu niet staat heeft ook grote invloed, ik lees het overal…

En WIE moeten ze nu als Aida casten om mensen over de streep te trekken?

   Handtekening   

*Wil je alles weten over René van Kooten?
* http://www.renevankooten.net * Altijd up-to-date

  [ # 68 ] 20 January 2019 12:18 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  102
Geregistreerd  2009-01-17

marijke1 - 20 January 2019 11:29 AM
MarronSisters - 20 January 2019 06:16 AM

Kaartverkoop loopt nog steeds niet bepaald storm. Denk toch dat dat te maken heeft met zowel de locatie als het feit dat nog niet de hele cast bekend gemaakt is. Mensen willen toch weten naar wie ze gaan kijken…

Dat de ‘cast van toen’ er nu niet staat heeft ook grote invloed, ik lees het overal…

En WIE moeten ze nu als Aida casten om mensen over de streep te trekken?

 

Carolina!!! 😉

  [ # 69 ] 20 January 2019 12:18 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

marijke1 - 20 January 2019 11:29 AM
MarronSisters - 20 January 2019 06:16 AM

Kaartverkoop loopt nog steeds niet bepaald storm. Denk toch dat dat te maken heeft met zowel de locatie als het feit dat nog niet de hele cast bekend gemaakt is. Mensen willen toch weten naar wie ze gaan kijken…

Dat de ‘cast van toen’ er nu niet staat heeft ook grote invloed, ik lees het overal…

En WIE moeten ze nu als Aida casten om mensen over de streep te trekken?

Beyonce.

  [ # 70 ] 20 January 2019 01:03 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  62
Geregistreerd  2011-08-09

Carolina!

  [ # 71 ] 20 January 2019 04:53 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  412
Geregistreerd  2012-06-29

Ik verwacht dat de rol van Aida woensdag bij het Musical Awards Gala bekend gemaakt zal worden. Misschien met het nummer ‘Te Ver Gegaan’, waarbij Aida dan als laatste opkomt? Zou ik wel weten te waarderen in elk geval 😉

  [ # 72 ] 20 January 2019 04:54 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Voor mij ook Carolina

  [ # 73 ] 21 January 2019 04:30 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Uit nieuwsgierigheid: staat Chaira ooit nog wel eens op een toneel en is zij een optie als Aida of doet zij helemaal niks meer in de theaterwereld ?

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 74 ] 21 January 2019 08:58 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

lmluiten - 20 January 2019 04:53 PM

Ik verwacht dat de rol van Aida woensdag bij het Musical Awards Gala bekend gemaakt zal worden. Misschien met het nummer ‘Te Ver Gegaan’, waarbij Aida dan als laatste opkomt? Zou ik wel weten te waarderen in elk geval 😉

Aida staat niet in de line up van het MAG, die al bekend is gemaakt. Nu zou het natuurlijk een surprise act kunnen zijn, maar dan zou er waarschijnlijk ook wel met een surprise act geadverteerd zijn. Ik verwacht dus geen optreden van Aida, hoewel ik het wel erg leuk zou vinden als het toch gebeurt.

  [ # 75 ] 23 January 2019 07:01 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Willemijn is straks bij koffietijd over Aida én ze heeft musicalnieuws schreef koffietijd. Misschien maakt zij bekend wie Aida gaat worden?

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 13