6 of 16 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
Tina - Beatrix Theater Utrecht
  [ # 76 ] 20 October 2019 11:11 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

“Grappig” ook dat Juneor al zn foto’s heeft verwijderd. Hij was best bezig met merken aanprijzen, zijn mening geven en grappige posts. Als ensemble kan dat wat makkelijker dan als potentiële hoofdrol natuurlijk…..

  [ # 77 ] 21 October 2019 09:11 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Laush - 19 October 2019 02:54 PM

Zit er trouwens een passende rol voor William Spaaij in deze musical? Aangezien hij zei vanaf januari weer op de planken te staan en dan ook de voorstellingen van Tina starten.

Erwin Bach, wellicht. Hoewel belangrijk, is het niet een grote rol. Ik kan me niet herinneren dat hij zingt.

Overigens las ik ergens dat de show “is reworked for Broadway”. Ik ben benieuwd of wij daar ook iets van te zien krijgen.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 78 ] 21 October 2019 11:21 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Vanavond bij Pauw de bekendmaking en optreden van de hoofdrolspeelster!

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 79 ] 21 October 2019 11:27 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

June - 21 October 2019 09:11 AM

Erwin Bach, wellicht. Hoewel belangrijk, is het niet een grote rol. Ik kan me niet herinneren dat hij zingt.

Ah oké. Normaal speelt William wel grote(re) rollen, maar als er verder geen passende opties voor hem zijn zou het evengoed kunnen.

Overigens heeft Gaia Aikman op IG laten weten een hele vroege vlucht vanuit Londen te hebben genomen omdat er vandaag “iets leuks” gaat gebeuren, dus dat neemt het eventuele laatste restje twijfel mbt Tina wel weg lijkt me.

  [ # 80 ] 21 October 2019 12:08 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Albert had het in Koffietijd wel over een Nederlandse die voornamelijk in het buitenland heeft gewerkt en speciaal hiervoor terugkomt. Dat lijkt dan weer meer richting Channah te wijzen toch? Wellicht voor Gaia iets anders binnen deze productie? Of delen? We’ll see, haha.

[ Gewijzigd: 21 October 2019 12:10 PM by milcof ]
  [ # 81 ] 21 October 2019 01:27 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  879
Geregistreerd  2009-01-18

Laush - 21 October 2019 11:27 AM
June - 21 October 2019 09:11 AM

Erwin Bach, wellicht. Hoewel belangrijk, is het niet een grote rol. Ik kan me niet herinneren dat hij zingt.

Ah oké. Normaal speelt William wel grote(re) rollen, maar als er verder geen passende opties voor hem zijn zou het evengoed kunnen.

Overigens heeft Gaia Aikman op IG laten weten een hele vroege vlucht vanuit Londen te hebben genomen omdat er vandaag “iets leuks” gaat gebeuren, dus dat neemt het eventuele laatste restje twijfel mbt Tina wel weg lijkt me.

Een beetje-off topic, maar ik zie voor me dat William nog in Anastasia gaat spelen. Ook omdat geruchten gaan dat Milan na december vertrekt.

Nu weer on-topic: ik zet m’n geld ook in op Channah.

  [ # 82 ] 21 October 2019 01:50 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Quin - 21 October 2019 01:27 PM
Laush - 21 October 2019 11:27 AM
June - 21 October 2019 09:11 AM

Erwin Bach, wellicht. Hoewel belangrijk, is het niet een grote rol. Ik kan me niet herinneren dat hij zingt.

Ah oké. Normaal speelt William wel grote(re) rollen, maar als er verder geen passende opties voor hem zijn zou het evengoed kunnen.

Overigens heeft Gaia Aikman op IG laten weten een hele vroege vlucht vanuit Londen te hebben genomen omdat er vandaag “iets leuks” gaat gebeuren, dus dat neemt het eventuele laatste restje twijfel mbt Tina wel weg lijkt me.

Een beetje-off topic, maar ik zie voor me dat William nog in Anastasia gaat spelen. Ook omdat geruchten gaan dat Milan na december vertrekt.

Nu weer on-topic: ik zet m’n geld ook in op Channah.

[offtopic] Afgezien van zijn leeftijd, kan William die rol ook vocaal niet aan. [/offtopic]

  [ # 83 ] 21 October 2019 02:18 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2019-07-26

Oops Leco van Zadelhof op Instagram #spoiler

  [ # 84 ] 21 October 2019 02:19 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

nou het is er uit, Tina is bekend:

Nyassa Alberta!!

  [ # 85 ] 21 October 2019 02:20 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  14
Geregistreerd  2008-03-07

Leco van Zadelhoff, visagist, plaatst net op Instagram dat Nyassa Alberta de nieuwe Tina Turner wordt. Incl foto vanuit het Beatrix…

  [ # 86 ] 21 October 2019 02:46 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Oh lachen, heel iemand anders :lol: Ze is al alternate Tina in de Duitse versie zie ik, dus dat zit vast wel goed.

  [ # 87 ] 21 October 2019 02:51 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1714
Geregistreerd  2009-07-23

Castfoto

de cast…..


[edit Jeroen: Foto te groot voor lay-out forum]

[ Gewijzigd: 21 October 2019 07:20 PM by Jeroen ]
  [ # 88 ] 21 October 2019 02:52 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Naast Nyassa schitteren onder anderen Juneoer Mers (Ike Turner), Gaia Aikman (Tina’s zus Alline) en Marianne Kloeze (Tina’s eerste manager Rhonda) in de musical.

Uit het persbericht

  [ # 89 ] 21 October 2019 03:41 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  33
Geregistreerd  2010-03-31

Ik herken de volgende mensen:

Luuk Hartog?, Leo-Alexander Hewitt, Sabine van Tiel, Terence van der Loo, Marianne Kloeze, Juneoer Mers, Jeanine la Rose, Bart Mijnster, Jasper Kerkhof, Gaia Aikman, Naomi Webster, Maickel Leijenhorst, Sherefa Yorks?

[ Gewijzigd: 21 October 2019 04:05 PM by Yindee ]
  [ # 90 ] 21 October 2019 07:21 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

dokter_P - 21 October 2019 02:52 PM

Uit het persbericht

Deze, neem ik aan:

Nyassa Alberta is Tina Turner in TINA — De Tina Turner Musical
Nederlandse ster in Duitsland komt naar Utrecht
Vandaag heeft Albert Verlinde in Utrecht bekendgemaakt dat de zeer talentvolle Nyassa Alberta de hoofdrol van Tina Turner in de gelijknamige musical gaat spelen. De eerste voorstelling van TINA — De Tina Turner Musical wordt gespeeld op 1 februari 2020 in het Beatrix Theater in Utrecht. De afgelopen tien jaar woonde en werkte Nyassa in Duitsland waar ze vele hoofdrollen in grote musicals heeft gespeeld. Algemeen directeur en producent van Stage Entertainment Nederland Albert Verlinde: ‘Het is hoog tijd dat Nederland deze veelzijdige artieste leert kennen. Nyassa zal iedereen versteld doen staan.’

Albert Verlinde heeft ook de andere namen van hoofdrolspelers van TINA — De Tina Turner Musical bekendgemaakt. Juneoer Mers is Ike Turner, Gaia Aikman kruipt in de rol van Alline Bullock (Tina’s zus), Marianne Kloeze speelt Rhonda Graam (Tina’s eerste manager), Terence van der Loo speelt de manager Roger Davies, Aisa Winter is Zelma Bullock (Tina’s moeder) en Jeannine la Rose vertolkt GG, de oma van Tina die meer een moeder voor Tina is geweest dan haar eigen moeder. Het script van TINA — De Tina Turner Musical is geschreven door Katori Hall in samenwerking met Frank Ketelaar en Kees Prins, die in Nederland eerder musicals als Hij Gelooft In Mij en De Tweeling schreven. De choreograaf van TINA is Anthony van Laast en de regisseur is de internationaal geprezen Phyllida Lloyd. Anthony en Phyllida verzorgden ook de choreografie en regie bij alle producties van MAMMA MIA! wereldwijd.

Nyassa Alberta is gekozen uit vele auditanten. Voor veel musicalactrices is de rol van Tina Turner een van de meest felbegeerde rollen om te spelen. Nyassa is trots dat zij is gekozen: ‘Het is een droom om in de huid van Tina Turner te mogen kruipen. Zij is een wereldberoemde ster, maar ook een inspirerende en zeer krachtige vrouw. Een waanzinnige eer om haar te vertolken.’

Sinds maart van dit jaar is Nyassa in Hamburg de alternate voor de rol van Tina in de Duitse versie van TINA — De Tina Turner Musical. Nadat zij afstudeerde aan de Amsterdamse Hogeschool voor de kunsten, startte haar carrière in de eerste Nederlandse Disney’s The Lion King, waarna ze vertrok naar Duitsland voor grote hoofdrollen in The Lion King, We Will Rock You, Hairspray, Aida en Sister Act. Ook speelde ze Rachel Marron in The Bodyguard. Als soliste toerde ze verschillende keren door heel Duitsland.
       
Een productie van Stage Entertainment
TINA — De Tina Turner Musical is een eigen productie van Stage Entertainment, oorspronkelijk geproduceerd door Stage Entertainment in nauwe samenwerking met Tina Turner. De musical is door Tina Turner geautoriseerd als de enige musicalproductie over haar leven. De voorstelling beleefde zijn wereldpremière in april 2018 in het Aldwych Theatre in Londen. De show brak vervolgens alle box officerecords van het Aldwych Theatre en speelt nog steeds voor uitverkochte zalen op het West End. De Broadwayproductie van TINA — De Tina Turner Musical gaat 7 november in première.

TINA — De Tina Turner Musical gaat op 9 februari 2020 in het Beatrix Theater Utrecht in première.

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 16
‹‹ De Nacht van Flipje      Hello Dolly ››