1 of 2 |  1 2 > 
Six in Nederland (2023)
change_status
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  90
Geregistreerd  2015-10-04

Zojuist bekend gemaakt: de UK tour van Six komt in september 2023 voor twee weken naar DeLaMar. Als producent wordt Medialane genoemd. Kaarten gaan komend weekend in de verkoop!

[ Gewijzigd: 05 December 2022 11:49 AM by Jeroen ]
  [ # 1 ] 26 August 2022 06:17 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Voorverkoop is vandaag om 18.00uur gestart. Je had je daarvoor in kunnen schrijven.
Voor degenen die dat niet hebben gedaan, maar toch graag goede kaarten willen hebben, klik op:
LINK voorverkoop.

De reguliere verkoop begint zondag om 10.00 uur.

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 2 ] 26 August 2022 07:19 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

Misschien niet een vraag die hier hoort, in dat geval hoor ik het graag. Maar weet iemand waar ik zelf mijn plaats kan kiezen. Op het bestelscherm staat wel dat dit mogelijk is, maar ik kan het nergens vinden.

  [ # 3 ] 26 August 2022 08:24 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Op dit moment is dat niet mogelijk. Om de een of andere idiote reden hebben ze er voor gekozen om in de presale te werken met automatische plaatstoewijzing, waarbij je dus alleen je rang kan kiezen. Vrij ergerlijk. Ik ben een enorme zeikerd als het om plaatsen gaat, dus ik wacht wel tot zondag de reguliere kaartverkoop start. Ik ga ervan uit dat er dan wel een bestelplattegrond beschikbaar is.

  [ # 4 ] 26 August 2022 08:28 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik ben benieuwd of Nederland deze voorstelling lust.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 5 ] 29 August 2022 04:55 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

De reguliere kaartverkoop is nu gestart, maar je kan nog steeds niet zelf je plaatsen kiezen. Werkelijk te belachelijk voor woorden.

  [ # 6 ] 29 August 2022 11:32 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  299
Geregistreerd  2011-05-02

Vanwege de grote belangstelling voor SIX is het niet mogelijk zelf je stoelen te kiezen. Wat ik niet helemaal begrijp, maar goed. Ouderwets bellen en zo invloed hebben op je stoelen kan wel.

  [ # 7 ] 29 August 2022 02:24 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  90
Geregistreerd  2015-10-04

Inmiddels is het mogelijk om, via de website van DeLaMar, zelf je stoelen te kiezen. Zo te zien zijn er afgelopen weekend vrij veel tickets verkocht. Zou er eventueel nog een verlenging aan zitten te komen? Het tourschema na DeLaMar is nog niet bekend.

  [ # 8 ] 05 December 2022 11:50 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Geen verlenging in DeLaMar (23 sept t.m 1 oktober ) kennelijk, want:

SIX de Musical komt naar het Luxor Theater

De internationale sensatie SIX de musical komt in zijn originele Engelse productie naar het Luxor Theater. Wegens het grote succes in Amsterdam staat de voorstelling van 3 t/m 10 oktober 2023 nu ook in Rotterdam. Na West End, Broadway en meer gaat SIX de musical nu voor Nederland exclusief in Rotterdam en Amsterdam te zien zijn. Het bevat een soundtrack die Spotify wereldwijd veroverde, en een script geschreven door Tony Award winnaars Tony Marlow en Lucy Moss. Morgen 6 december om 10.00 uur start de kaartverkoop.

THEATER, POPCONCERT ÉN MUSICAL
De ex-vrouwen van Henry VIII pakken de microfoon en vertellen – eindelijk – hun verhaal. In de internationale hitmusical SIX vormen de Queens van het vroegere Engeland een koninklijke meidengroep. Met een soundtrack die Spotify wereldwijd veroverde, bewijzen de zes Queens in een concert van 80 minuten wie van hen het ergste lot trof. Verhalen over liefde, verlies en de meest beruchte ex van het afgelopen millennium komen aan bod in deze Britse musical, geschreven door Tony Award winnaars Toby Marlow en Lucy Moss. Met award winnende muziek, geïnspireerd door popiconen zoals Beyoncé, Adele en Ariana Grande, is SIX hét wereldwijde fenomeen waar theater, popconcert en musical samenkomen.

SIX heeft o.a. Londen en New York al veroverd en komt nu speciaal – in de originele UK versie - voor één week naar Rotterdam. De voorstelling zal exclusief in het nieuwe Luxor Theater en Delamar te zien zijn.


PRAKTISCHE INFORMATIE
WAT               SIX de musical
WAAR             nieuwe Luxor Theater
WANNEER       3 t/m 10 oktober 2023
PRIJS             €22 - €66

Meer informatie vind je via http://www.luxortheater.nl

[ Gewijzigd: 05 December 2022 11:54 AM by Jeroen ]
  [ # 9 ] 18 September 2023 07:03 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Er is een lottery aangekondigd.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 10 ] 23 September 2023 05:40 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Six keert in 2024 terug naar Nederland. Van 30 oktober t/m 3 november is de voorstelling te zien in Martiniplaza, van 6 t/m 10 november in Koninklijk Theater Carré.

  [ # 11 ] 24 September 2023 07:51 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

  22 september 2023
Musical SIX wegens groot succes in 2024 terug naar Nederland
De hitmusical zal te zien zijn in Koninklijk Theater Carré en Martiniplaza
De internationale productie van de hitmusical SIX speelt deze drie weken voor uitverkochte zalen in Amsterdam en Rotterdam. Wegens dit grote succes kondigt producent MediaLane Theater, in samenwerking met de Engelse producenten Kenny Wax, Wendy & Andy Barnes en George Stiles, met trots aan dat de musical volgend jaar terugkeert naar Nederland. Ditmaal te zien in Koninklijk Theater Carré in Amsterdam en Martiniplaza in Groningen.

MediaLane Theater producenten Iris van den Ende & Miel Gouda: “SIX zou eenmalig naar Nederland komen, maar door de overweldigende reactie van de bezoekers komt de show terug! Er was een grote vraag naar meer voorstellingen. We zijn ontzettend blij dat we iedereen die deze spectaculaire show nog niet heeft ervaren, of nogmaals wil meemaken, de kans kunnen geven.”

Internationale sensatie
SIX, gecreëerd door Tony Award winnaars Toby Marlow en Lucy Moss, geeft een frisse kijk op de geschiedenis. De musical gooit de conventies overboord en zet de zes vrouwen van Koning Henry VIII in de spotlight. Zij vertellen hun verhaal door middel van pakkende popmuziek, krachtige choreografie en een sterke cast. Sinds de première in 2017 wordt SIX per jaar door 3,5 miljoen mensen wereldwijd bezocht, heeft de show meer dan 35 internationale prijzen gewonnen en is het album al 500 miljoen keer gestreamd.

Met een reeks van uitverkochte shows dit jaar, heeft SIX ook in Nederland bewezen dat de voorstelling een absolute must-see theaterervaring is voor jong én oud. Niet alleen de show is van internationale allure, ook de reactie van de fans is zoals we het niet vaak zien in Nederland: een sensationele pre-sale, rijen voor de merchandise en meerdere staande ovaties. Nu keert de sensatie, in de originele Engelstalige versie, aankomend jaar terug naar Amsterdam en Groningen. De kaartverkoop voor deze reeks is geopend.

SIX de musical
De ex-vrouwen van Henry VIII pakken de microfoon en vertellen – eindelijk – hun verhaal. In de internationale hitmusical SIX vormen de Queens van het vroegere Engeland een koninklijke meidengroep. Met een soundtrack die Spotify wereldwijd veroverde, bewijzen de zes Queens in een concert van 80 minuten wie van hen het ergste lot trof. Verhalen over liefde, verlies en de meest beruchte ex van het afgelopen millennium komen aan bod in deze Britse musical, geschreven door Tony Award winnaars Toby Marlow en Lucy Moss. Met award winnende muziek, geïnspireerd door popiconen zoals Beyoncé, Adele en Ariana Grande, is SIX hét wereldwijde fenomeen waar theater, popconcert en musical samenkomen.

Koninklijk Theater Carré heeft een grote traditie van internationale musicaltitels. Eerder waren o.a. Priscilla - Queen of the Dessert (2015), Pippin (2016), Sunset Boulevard (2018) en The Book of Mormon (2019/2022) al te zien.

Martiniplaza is als grootste evenementenlocatie expert in live-entertainment in Noord-Nederland. Als onderdeel van de Theateralliantie zijn grote musicals vaker te zien geweest in dit theater, zoals Diana & Zonen en Come From Away.

SIX is 30 oktober t/m 3 november 2024 te zien in Martiniplaza en van 6 t/m 10 november 2024 te zien in Koninklijk Theater Carré. De kaartverkoop is gestart. Meer informatie op: sixdemusical.nl

  [ # 12 ] 24 September 2023 09:45 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

Gisteravond Six gezien in een bomvol de lamar theater. WOW wat was deze show goed. Enorme energie vanaf het podium. Fijn om weer zo een goede kwalitatieve show te zien. De show werd na 2 minuten even stil gelegd vanwege dat er een doek bleef hangen. Daarna werd er opnieuw begonnen onder een luid applaus. Ik wik zeggen: ga dit zien, maar hij is naar mijn weten overal uitverkocht. Voor de mensen die kaarten hebben. GENIET!!

  [ # 13 ] 25 September 2023 10:21 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Ik ga volgende week woensdag, kan niet wachten 😃

  [ # 14 ] 27 September 2023 06:41 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Gisteren geweest. Leuk om te zien hoor. Lekker strak, energiek, vernieuwend… Publiek waanzinnig enthousiast. Grappig om mee te maken, die joelende jongeren.
Show is heel erg aangedikt met licht- en muzikale effecten. Wel gaaf, maar soms een beetje makkelijk scoren. Het is allemaal niet zo dynamisch. Bijna alles is ‘sassy’, hard en hoog. Zang vond ik niet bij iedereen even mooi. Verhaal is leuk, maar blijft ook wel oppervlakkig. Raken doet het niet echt en dat is zeer jammer. De dames kunnen er misschien ook niet veel mee wat betreft spontaan spel en komische timing, want het tempo ligt heel hoog en het is misschien allemaal wel iets te gelikt?
Nou ja, wel leuke avond dus maar niet zo sen-sa-tio-neel.

  [ # 15 ] 28 September 2023 12:22 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  209
Geregistreerd  2012-06-05

Sndr - 27 September 2023 06:41 PM

en het is misschien allemaal wel iets te gelikt?
Nou ja, wel leuke avond dus maar niet zo sen-sa-tio-neel.

Ik heb gehoord dat sinds Lucy Moss word bijgestaan door een Amerikaans team de spontaniteit in alle producties er een beetje aan het afgaan is. Alles zou nu redelijk strict vastliggen en de performers krijgen minder vrijheid in hoe ze hun rol neerzetten. Weet niet hoe waar dit is, zijn rumours die ik zelf God weet nog waar gehoord heb.

 1 2 > 
1 of 2