672 of 674 | ‹ First  < 670 671 672 673 674 > 
het " geef commentaar " topic
  [ # 10066 ] 12 August 2012 05:26 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  440
Geregistreerd  2002-06-02

Ik ook nog even nu we toch lekker bezig zijn 😛

Veel te strakke kleding dat je letterlijk alles ziet zitten vind ik persoonlijk ook echt niet kunnen!
En Uggs!

En een tijdje terug zag ik een dame met een witte doorschijnende legging en een knal roze onderbroek formaat oma eronder lopen, ik kreeg last van plaatsvervangende schaamte, haha

[ Gewijzigd: 12 August 2012 05:35 PM by kristy ]
   Handtekening   

Twee harten, één liefde.
Uit liefde, één hart.

  [ # 10067 ] 12 August 2012 07:43 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  920
Geregistreerd  2011-07-02

Uggs als het buiten 30 graden is, snap ik al helemaal niet…

Maar iets anders om commentaar op te hebben:
Voor de mensen met twitter die het vast hebben meegekregen. 1 of andere jongen had/heeft nogal een haatdragende avatar en nare tweets over een meisje neergezet. Echt heel naar wat er allemaal stond. Gelukkig is dit nogal over twitter gegaan en heeft zelfs de politie minstens een waarschuwing via twitter aan hem gegeven.
Wat bezielt iemand om dat soort dingen over iemand er neer te zetten?

   Handtekening   

Choose life

  [ # 10068 ] 12 August 2012 08:21 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Ja, ik las het ook. Echt heel raar. Nou, die jongen heeft zoveel reacties gekregen dat-ie volgende keer hopelijk wat meer zijn hersenen gebruikt…

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 10069 ] 12 August 2012 11:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

De jongen had wel ineens 3000 volgers!!! Dus hij heeft aardig wat aandacht gehad….
Veel teveel naar mijn idee!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 10070 ] 13 August 2012 05:15 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  742
Geregistreerd  2005-02-18

Ik had het ook gelezen !! Te belachelijk voor woorden !! Gelukkig dat er is ingegrepen.. Zag ook dat ie zijn profiel had geblokkeerd voor “vreemde” mensen!

   Handtekening   

Dans door de dag, dans door de avond. En is het verslavend geniet er dan van…

  [ # 10071 ] 13 August 2012 12:20 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ik wil heel graag naar het concert van Mika in Paradiso.. Maar juist op die dag kan ik onmogelijk vrij krijgen op mijn werk.
Echt alle andere dagen waren nog wel mogelijk geweest, maar deze enige dag niet!
:huil:

  [ # 10072 ] 15 August 2012 08:43 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  920
Geregistreerd  2011-07-02

Filmrecensenten die zonder waarschuwing in hun recensie complete spoilers plaatsen….. Je kan ook over een film schrijven zonder belangrijke dingen prijs te geven wat het publiek zou moeten verrassen..

   Handtekening   

Choose life

  [ # 10073 ] 15 August 2012 07:45 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Renton - 15 August 2012 08:43 AM

Filmrecensenten die zonder waarschuwing in hun recensie complete spoilers plaatsen….. Je kan ook over een film schrijven zonder belangrijke dingen prijs te geven wat het publiek zou moeten verrassen..

Precies de reden dat ik van films die ik echt graag wil zien pas recensies lees als ik ‘m gezien heb, zoooo irritant is dat! Van tevoren kijk ik hooguit naar het aantal sterren dat gegeven wordt of het cijfer dat te zien is op IMDB.

  [ # 10074 ] 10 October 2012 10:27 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Waarom krijg ik mijn locaties niet zichtbaar gevuld op mijn kaart *facebook-dingetje*
En waarom krijg ik mijn computer niet uit tegen dat het bedtijd is…

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 10075 ] 16 October 2012 09:09 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

UPC

Heb een nieuwe mediabox gekregen omdat de andere kapot is (schermpje) en zomaar ineens zonder de klant in te lichten sluiten de oude af in de nachtelijke uren (had net greys anatomy en CSI NY opgenomen met de bedoeling om die de volgende ochtend te kijken.

Gebeld en ja dat doen ze omdat ik al een nieuwe mediabox heb (kan die niet alleen aan sluiten om dat ik met de kabel achter de kast moet en daar heb ik hulp bij nodig.

Nu komt er vandaag een monteur
maar tsja grey’s anatomy moet ik nu via de pc kijken en ik hoop heel erg dat mijn moeder CSI heeft opgenomen.

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 10076 ] 17 October 2012 12:32 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1486
Geregistreerd  2008-06-15

De hele dopinghetze rondom Lance Armstrong… Ik snap het gewoon niet.

Kijk, dat Lance doping gebruikte, dat wà­st iedereen, want iedereen gebruikte EPO. Anders kon je toendertijd niet winnen. Lance blijft gewoon de beste, want het hele peleton gebruikte.

Maar waarom je dit zo naar buiten brengt.. Je sleept niet alleen het hele wielrennen mee, maar ook de rest van de sportwereld, en ook nog eens Livestrong. Wat bezielt je dan? Is dat iets waarover je kan zeggen: Ja, ik heb Lance Armstrong erbij gelapt, ik getuigde tegen hem, nu heeft hij een levenslange schorsing en hij moet zijn truien teruggeven.. Ben je daar dan trots op? Wat zeggen al die wielrenners die nu met de nek aangekeken worden, “omdat ze toch niet eerlijk sporten”? Wat zegt de moeder van die jongen van vijftien, die overleed aan leukemie? Ben je er trots op dat je dat hebt veroorzaakt? Is rechtvaardigheid dat waard?

Ik draag sinds vorig jaar een geel bandje om mijn pols. Livestrong staat erop. Ook nu draag ik dat bandje nog, als eerbetoon, als herinnering naar mezelf toe en als statement. Lance heeft dan misschien gedoopt, maar wat hij heeft gedaan in de strijd tegen kanker is zoveel groter dan de EPO. Hij is een held, en zal dat ook altijd blijven.

(Ik weet dat dit misschien niet zo heel veel mensen hier aanspreekt, maar ik moest het even kwijt. 😉)

   Handtekening   

The sea has many drops of water, but the salt won’t let you taste the sweet.

  [ # 10077 ] 17 October 2012 12:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Ik ben het met je eens hoor, Peet. Alsof hij de enige was die gebruikte. De nummers 2,3,4,5 etc. deden waarschijnlijk hetzelfde. Ik snap het hele nut van deze zaak niet zo.

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 10078 ] 17 October 2012 01:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Misschien ben ik dan een sukkel maar ik vind Lance Armstrong (en alle andere Epo-fietsers) een charlatan.
Waarom mee doen aan een spelletje wat voor zoveel mensen van belang is en willens en wetens vals spelen?

Zijn strijd tegen kanker is prijzenswaardig maar betreffende zijn fietsoptredens is hij een fraudeur.
Ik vind niet dat je list en bedrog weg kan strepen tegen een het punt dat ie ook positieve dingen deed. Bijna elk mens wat slecht “is” kan ook goede dingen op zijn conto schrijven.
En aan het einde van de balans denk ik dat wereldwijd bedrog niet opweegt tegen de positieve dingen.

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 10079 ] 17 October 2012 02:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

@Petra en Lot, ik ben het helemaal met jullie eens. Iedereen probeert wel eens wat uit, en op een gegeven moment komt een middel op een lijst met verboden middelen en dan moet er ook een methode zijn om die stoffen in urine of bloed op te sporen en dus gebruik aan te tonen. Dat is bij Lance nooit gebeurd, die is het meest van iedereen gecontroleerd en nooit betrapt. Praatjes dat officials zijn omgekocht verwijs ik naar de prullenbak, de Tour de France is geen Hollywood!

  [ # 10080 ] 17 October 2012 03:30 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Hij is toch uiteindelijk ook niet echt betrapt? Hij heeft toch gewoon de strijd maar opgegeven omdat het zijn woord was tegen dat van zijn ‘collega’s’?

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

‹ First  < 670 671 672 673 674 > 
672 of 674
‹‹ Raadje Plaatje      Guess Who ( nieuw spel ) ››