1 of 72 |  1 2 3 >  Last ›
verklaar je avatar…
change_status
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Mijn avatar is er gewoon 1 uit de lijst.
Ik heb voor een plaatje van Fosse gekozen omdat ik daar als laatst heen geweest was toen ik lid werd en dat een geweldig stuk vond. Vooral de dans uiteraard, geweldige stijl.
Als ik mijn avatar ooit zou veranderen, dan zou ik er waarschijnlijk een foto van een danseres van maken, b.v. deze:

Hele mooie foto van geweldige Igone de Jongh.

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 1 ] 28 April 2005 09:05 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

ik kijk elke keer weer met interesse naar de avatars (zo heten die plaatjes onder je naam toch?) van iedereen en vraag me dan af of iemand zomaar een avatar heeft of dat er een verhaal achter zit… en ik ben dol op verhalen… dus bij deze: verklaar je avatar. het leek me wel leuk om een topic daarover te beginnen.

ok ik zal beginnen:
mijn avatar is een foto van mijzelf, die gemaakt is voor een promofilmpje van een project voor mijn studie. We hebben toen in het trappenhuis van mijn hogeschool foto’s gemaakt vanuit verschillende hoeken en met verschillende emoties, dit om te laten zien, dat je een ruimte dmv je eigen houding en emotie kan veranderen (bijvoorbeeld van gezellig naar eng) Ik vind deze foto zelf erg mooi geworden (ik heb iets met wanhoop/hoop…) vandaar dat ik deze foto als avatar heb genomen.

nu jullie… :D :D

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 2 ] 28 April 2005 09:11 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

leuk topic!!!

nou, mijn plaatje is dus van annemieke van der veer. Ik ben sinds the sound of music helemaal fan van haar en ik heb haar vrijdag 22 april voor het eerst gesproken en ze is heeel lief :D
**ik zal het hier maar bij houden… :oops: **

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 3 ] 28 April 2005 09:22 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  346
Geregistreerd  2003-03-28

Mijn avatar is een foto die ik vorig jaar gemaakt heb bij de onthulling van een Sissi-standbeeld in Zandvoort. Ik had net een fotocursus afgerond en was vanalles en nogwat aan het proberen met mijn camera. Het was een feestelijke dag en ik stond naast de tafel met champagne.
Ben erg trots op een van mijn eerste goed gelukte foto’s.

  [ # 4 ] 28 April 2005 09:38 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Leuk topic!

Ik vond mijn avatar gewoon erg leuk, er zit verder geen diepliggende gedachte achter.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 5 ] 28 April 2005 09:39 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1940
Geregistreerd  2004-03-31

foto van merrily we roll along….
waarom ?
was leuke musical !!!
en daar heb ik jan schepens bij ontmoet
en mn lieve vriendin iris 😉

   Handtekening   

Jochem Meyer: Eurodusniet
Silvester Zwaneveld: Hey ! I know my pappenheimers

  [ # 6 ] 28 April 2005 10:35 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1306
Geregistreerd  2002-07-28

Wat had ik ook alweer?!?! Ow ja, Fiddler on the Roof, mijn favoriete musical…

   Handtekening   

Ik ben met niets begonnen en heb het meeste nog over… 😉

http://www.kersouwe.nl

  [ # 7 ] 28 April 2005 10:48 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  411
Geregistreerd  2004-05-12

ik vind de musical cfy zo leuk, en de cast zo leuk en gezellig dat ik daarom Eva gevraagd had deze avatar voor me te maken!

  [ # 8 ] 29 April 2005 01:47 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  503
Geregistreerd  2004-04-28

mijn avatar is sweety Jon tijdens I AM FREE :!: Zijn héél mooie pics geworden! Jon wees zo naar mij toen hij YOU.. zong! :D Welja, twas toen mooie afronding van 2 speciale weken in Apen 😉
(ik wist toen nog ni dat ik ‘m zou terugzien 8) )

  [ # 9 ] 29 April 2005 07:55 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  667
Geregistreerd  2005-04-26

De avatar is een foto van mezelf.
Het is genomen in Muzipo en dat is een poppentheater dat in Breda staat. Daar speelde ik samen met andere kunstenaars een schimmenspel na. Als je goed kijkt zie je een kleine vingerpop op de foto en dat is de vinger van mijn zus die mij zat te kwallen in de pauze.

   Handtekening   

Bestel mijn griezelroman de twee broers van Dracula
klik hier

  [ # 10 ] 29 April 2005 09:37 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  444
Geregistreerd  2003-11-03

mijn avatar is van een serie die ik volg.. en waar ik helemaal weg van ben.. joan of arcadia.. echt leuke serie..  😉

  [ # 11 ] 29 April 2005 09:44 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

[quote author=“lonekke”]mijn avatar is van een serie die ik volg.. en waar ik helemaal weg van ben.. joan of arcadia.. echt leuke serie..  😉

daar is mijn zusje ook helemaal weg van!!! ik vind het ook wel een aardige serie en kijk altijd wel mee!

mijne heb ik zelf gemaakt van de musicals die ik leuk vind!
vond het al knap van mezelf dat het lukte! ben namelijk niet zo handig met dat soort dingen :oops:

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 12 ] 29 April 2005 10:07 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2005-01-26

Jah! Mijn avatar is de weledele heer Luttjeboer op de castfoto van Les Miserables. Ik vind dit een van de leukste foto’s die er van hem toen gemaakt is. Iedereen moest namelijk zijn haren laten groeien of een pruik met lang haar. Bert echter was de enigste die op een gegeven moment alsnog met een gemillimeterd koppie op het toneel mocht staan. Deze foto is gemaakt in de repetitieperiode en is dus een van de weinige foto’s waar hij nog met lang haar op staat. Ik vind ‘m dat lange haar overigens veeeel leuker staan 😉 Maar wat ik nog het meest treffende aan de foto vind, is dat het precies Berts persoonlijkheid uitstraalt.

En op dramaturgisch/symbolisch niveau: het zwart-witte staat voor vergankelijkheid, het in kleur afgebeelde logo van Les Mis op zijn trui staat voor hoop en Bert zelf staat natuurlijk voor geloof en liefde 😉

   Handtekening   

” ‘t Is maar goed dat ze een vrouw is, want een vrouw opgeven… och!
Van roken kwam je ook wel af - uiteindelijk- “

  [ # 13 ] 29 April 2005 10:21 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

De mijne zit ook geen speciaal verhaal achter… Gewoon de affiche (zonder tekst) van mijn favo musical! :D

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 14 ] 29 April 2005 11:05 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

de mijne is pia (hoe kan het ook anders..)
bij haar opkomst in Chicago
in het intro van Al die jazz

vind hem zelf wel mooi 😛

  [ # 15 ] 29 April 2005 11:40 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  663
Geregistreerd  2004-12-04

[quote author=“lonekke”]mijn avatar is van een serie die ik volg.. en waar ik helemaal weg van ben.. joan of arcadia.. echt leuke serie..  😉

Jaaaa echt een gave serie is dat :D De mijne spreekt wel voor zich denk ik… gewoon een supermooie musical :D

 1 2 3 >  Last ›
1 of 72
‹‹ Laatste DVD’s      Welk nummer is dit? ››