12 of 14 | ‹ First  < 10 11 12 13 14 > 
Wie waar Grizabella?
  [ # 166 ] 12 March 2007 09:02 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Kheb net de DVD, (viering 25 jaar Beatrix) eens bekeken. En hier in zat namelijk ook een optreden met een paar musicals. Ook zong Vera Mann als Grizabella, en ik vind haar erg goed zo!.. Dat wilde ik even kwijt 😛

  [ # 167 ] 18 March 2007 10:33 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik lees hier: http://www.ladouwes.nl/index.agenda.html dat Pia van 27/06/2007 tot 15/07/2007 ‘start’ in Cats. Dat zou dus betekenen dat ze alleen een stukje Heerlen speelt, aangezien het grootste deel van die tijd vakantie is. Tenzij ze met ‘start’ bedoelen dat ze dan pas begint met repeteren ofzo, en pas later gaat spelen.

  [ # 168 ] 18 March 2007 10:56 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

oh my god. De naam van die site alleen al….

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 169 ] 20 March 2007 06:43 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  275
Geregistreerd  2006-04-14

[quote author=“IngeG”]Ik lees hier: http://www.ladouwes.nl/index.agenda.html dat Pia van 27/06/2007 tot 15/07/2007 ‘start’ in Cats. Dat zou dus betekenen dat ze alleen een stukje Heerlen speelt, aangezien het grootste deel van die tijd vakantie is. Tenzij ze met ‘start’ bedoelen dat ze dan pas begint met repeteren ofzo, en pas later gaat spelen.

Ik denk dat het toch repeteren is, want Lone speelt de voorstellingen in Heerlen, en ik heb nog geen ander bericht gehad.

  [ # 170 ] 20 March 2007 07:01 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

[quote author=“jouke”]Ik was gisteren naar Wat Zien Ik?!in de Theater aan de Parade in Den Bosch. en voor de show worden er op borden geprojecteerd wat er naar dat theater komt. Ook kwam er Cats voor bij, met als cast: Antje Monteiro en Verra Mann..

Hier mijn vraag: Weet iemand waneer Antje speelt in Den Bosch?

Ik heb nog niks gehoord dat Antje in Den Bosch zou spelen, volgens mij alleen Utrecht en Breda. Op haar site staat ook niks over Den Bosch…

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 171 ] 21 March 2007 06:39 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  275
Geregistreerd  2006-04-14

[quote author=“Monique”][quote author=“jouke”]Ik was gisteren naar Wat Zien Ik?!in de Theater aan de Parade in Den Bosch. en voor de show worden er op borden geprojecteerd wat er naar dat theater komt. Ook kwam er Cats voor bij, met als cast: Antje Monteiro en Verra Mann..

Hier mijn vraag: Weet iemand waneer Antje speelt in Den Bosch?

Ik heb nog niks gehoord dat Antje in Den Bosch zou spelen, volgens mij alleen Utrecht en Breda. Op haar site staat ook niks over Den Bosch…

Het staat ook aangekondigd op de website van het theater in Den Bosch, dat Antje en Vera elkaar afwisselen. Ik ben ook heel benieuwd naar de speeldata van Antje.

  [ # 172 ] 21 March 2007 06:51 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote author=“mcvandermeij”][quote author=“Monique”][quote author=“jouke”]Ik was gisteren naar Wat Zien Ik?!in de Theater aan de Parade in Den Bosch. en voor de show worden er op borden geprojecteerd wat er naar dat theater komt. Ook kwam er Cats voor bij, met als cast: Antje Monteiro en Verra Mann..

Hier mijn vraag: Weet iemand waneer Antje speelt in Den Bosch?

Ik heb nog niks gehoord dat Antje in Den Bosch zou spelen, volgens mij alleen Utrecht en Breda. Op haar site staat ook niks over Den Bosch…

Het staat ook aangekondigd op de website van het theater in Den Bosch, dat Antje en Vera elkaar afwisselen. Ik ben ook heel benieuwd naar de speeldata van Antje.

Khoop dat nog bekent gaat worden welke datums ze speelt

  [ # 173 ] 22 March 2007 06:53 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

[quote author=“jouke”][quote author=“mcvandermeij”][quote author=“Monique”][quote author=“jouke”]Ik was gisteren naar Wat Zien Ik?!in de Theater aan de Parade in Den Bosch. en voor de show worden er op borden geprojecteerd wat er naar dat theater komt. Ook kwam er Cats voor bij, met als cast: Antje Monteiro en Verra Mann..

Hier mijn vraag: Weet iemand waneer Antje speelt in Den Bosch?

Ik heb nog niks gehoord dat Antje in Den Bosch zou spelen, volgens mij alleen Utrecht en Breda. Op haar site staat ook niks over Den Bosch…

Het staat ook aangekondigd op de website van het theater in Den Bosch, dat Antje en Vera elkaar afwisselen. Ik ben ook heel benieuwd naar de speeldata van Antje.

Khoop dat nog bekent gaat worden welke datums ze speelt

Vind ik wel gaaf als ze in Den Bosch gaat spelen. Is best dichtbij voor mij :lol:

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 174 ] 22 March 2007 08:20 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote author=“Monique”][quote author=“jouke”][quote author=“mcvandermeij”][quote author=“Monique”][quote author=“jouke”]Ik was gisteren naar Wat Zien Ik?!in de Theater aan de Parade in Den Bosch. en voor de show worden er op borden geprojecteerd wat er naar dat theater komt. Ook kwam er Cats voor bij, met als cast: Antje Monteiro en Verra Mann..

Hier mijn vraag: Weet iemand waneer Antje speelt in Den Bosch?

Ik heb nog niks gehoord dat Antje in Den Bosch zou spelen, volgens mij alleen Utrecht en Breda. Op haar site staat ook niks over Den Bosch…

Het staat ook aangekondigd op de website van het theater in Den Bosch, dat Antje en Vera elkaar afwisselen. Ik ben ook heel benieuwd naar de speeldata van Antje.

Khoop dat nog bekent gaat worden welke datums ze speelt

 

Vind ik wel gaaf als ze in Den Bosch gaat spelen. Is best dichtbij voor mij :lol:

10 minuten lopen voor mij 😉

  [ # 175 ] 23 March 2007 01:09 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

[quote author=“jouke”][quote author=“Monique”][quote author=“jouke”][quote author=“mcvandermeij”][quote author=“Monique”][quote author=“jouke”]Ik was gisteren naar Wat Zien Ik?!in de Theater aan de Parade in Den Bosch. en voor de show worden er op borden geprojecteerd wat er naar dat theater komt. Ook kwam er Cats voor bij, met als cast: Antje Monteiro en Verra Mann..

Hier mijn vraag: Weet iemand waneer Antje speelt in Den Bosch?

Ik heb nog niks gehoord dat Antje in Den Bosch zou spelen, volgens mij alleen Utrecht en Breda. Op haar site staat ook niks over Den Bosch…

Het staat ook aangekondigd op de website van het theater in Den Bosch, dat Antje en Vera elkaar afwisselen. Ik ben ook heel benieuwd naar de speeldata van Antje.

Khoop dat nog bekent gaat worden welke datums ze speelt

 

Vind ik wel gaaf als ze in Den Bosch gaat spelen. Is best dichtbij voor mij :lol:

10 minuten lopen voor mij 😉

Haha das pas echt dichtbij 😉  Voor mij 3 kwartiet tot een uur met de auto denk k ongeveer

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 176 ] 08 May 2007 09:52 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

mcvandermeij - 20 March 2007 06:43 PM

[quote author=“IngeG”]Ik lees hier: http://www.ladouwes.nl/index.agenda.html dat Pia van 27/06/2007 tot 15/07/2007 ‘start’ in Cats. Dat zou dus betekenen dat ze alleen een stukje Heerlen speelt, aangezien het grootste deel van die tijd vakantie is. Tenzij ze met ‘start’ bedoelen dat ze dan pas begint met repeteren ofzo, en pas later gaat spelen.

Ik denk dat het toch repeteren is, want Lone speelt de voorstellingen in Heerlen, en ik heb nog geen ander bericht gehad.

Hoe zit het nu eigenlijk met Heerlen..

Lone zit in Essen voor Mamma Mia.. kan me niet voorstelling dat ze Grizabella nog speelt..

  [ # 177 ] 08 May 2007 10:53 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Komt Cats later in ‘s-Hertogenbosch dan in Breda?

  [ # 178 ] 09 May 2007 05:26 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik zou even op http://www.musicals.nl kijken daar vind je de volledige speellijst.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 179 ] 15 May 2007 02:42 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  384
Geregistreerd  2007-05-09

Zomerverlenging van Cats in Breda
.
Vanwege het grote succes wordt Cats verlengd in het Chassé Theater in Breda van 5 tot en met 16 september 2007. Cats is op dit moment de grootste reizende productie in Nederland en staat van 9 tot en met 27 mei in Breda.
.
In de musical Cats komen alle katten diep in de nacht samen om het Jubikelbal te vieren. Tijdens dit feest kiest de oudste, wijze kater een kat uit die wordt wedergeboren en zo een nieuw kattenleven krijgt. Elke kat probeert de ander te overtroeven door zich van zijn beste kant te tonen. Met in de hoofdrollen Antje Monteiro, Marco Bakker, Anouk van Nes en Marleen van der Loo.
http://www.musicals.nl
.
Moet ik hieruit opmaken dat Antje de verlenging in Breda zal gaan spelen?

  [ # 180 ] 15 May 2007 03:50 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Danielle89 - 15 May 2007 02:42 PM

Zomerverlenging van Cats in Breda
.
Vanwege het grote succes wordt Cats verlengd in het Chassé Theater in Breda van 5 tot en met 16 september 2007. Cats is op dit moment de grootste reizende productie in Nederland en staat van 9 tot en met 27 mei in Breda.
.
In de musical Cats komen alle katten diep in de nacht samen om het Jubikelbal te vieren. Tijdens dit feest kiest de oudste, wijze kater een kat uit die wordt wedergeboren en zo een nieuw kattenleven krijgt. Elke kat probeert de ander te overtroeven door zich van zijn beste kant te tonen. Met in de hoofdrollen Antje Monteiro, Marco Bakker, Anouk van Nes en Marleen van der Loo.
http://www.musicals.nl
.
Moet ik hieruit opmaken dat Antje de verlenging in Breda zal gaan spelen?

Ik denk het niet, dit is de cast die NU in Breda is, en ik denkt dat de schrijver van dit stukje het zomaar heeft overgenomen.  Marleen van der Loo speelt begin oktober al in Ciske en ik denk dat ze dan wel aan het oefenen is als Cats in Breda speelt. Ook horde ik dat Pia Douwes de rol van Grizabella speelt in de verlenging

‹ First  < 10 11 12 13 14 > 
12 of 14