53 of 53 | ‹ First  < 51 52 53
musical lady only topic
  [ # 781 ] 03 August 2008 11:21 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  889
Geregistreerd  2008-05-04

Rop - 03 August 2008 11:14 AM
IngeG - 03 August 2008 12:03 AM

Haha ik ben nog niet in de kroeg geweest sinds het rookverbod hier is ingegaan (ben nog niet zo lang terug in NL), maar ik hoorde van vrienden idd dat het ineens in de kroeg ontzettend naar zweet en bier etc stinkt nu die rooklucht weg is 😛

Het is wel apart, aan het begin van de avond heb je echt het idee “oké, doe de volgende keer maar wat rustiger met je parfum/aftershave”, en hoe later op de avond hoe meer dat het inderdaad stinkt naar zweet, bier en in Breda (ging er stappen toen het rookverbod in ging) stonk het zelfs naar wc luchten. Niet prettig dus… Maar goed, blijkbaar zijn hier niet veel kroeg gangers dus kom maar met een nieuwe stelling 😉

ik ga binnenkort maar een keer de kroeg in als ik op dat moment nog redelijk nuchter ben.. kan ik het misschien iets beter onthouden.. 😉

  [ # 782 ] 03 August 2008 01:23 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Tja dat rookverbod, ik moet zeggen dat ik er nog weinig van gemerkt heb. Kom wel ongeveer elke week in de kroeg/discotheek. Maar de afgelopen tijd veel kermissen geweest, dus veel in tent. Bij ons wordt in de tent gewoon doorgerookt haha, t rookverbod is hie rnog niet echt ingegaan. Bovendien ben ik net op vakantie geweest in Portugal, daar werd ook gewoon gerookt in de kroeg.
Toch ben ik ook wel in kroegen geweest waar het rookverbod wel serieus werd genomen. Ik weet niet oz goed wat ik er van vind. Het stonk niet overmatig naar zweet/bier etc, maar ikv ind het gewoon niet gezellig. Mensen lopen continu van binnen naar buiten om te roken, en uiteindelijk sta je toch met z`n allen buiten omdat vrienden gaan roken. Dus tja…ik vind het geen succes. Enige voordeel vind ik dat ik nu niet zo veel last heb van mn stem na t stappen als toen er nog wel gerookt werd.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 783 ] 03 August 2008 02:08 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

In Wales/the UK is dat rookverbod al heel lang. In dat half jaar dat ik daar zat ben ik vaak uitgeweest, en werd er dus telkens buiten gerookt. Ik vond ‘t niet zo heel storend ofzo; iedereen daar was er al lang aan gewend, en van stank heb ik ook niet echt iets gemerkt.. en dat naar buiten gaan telkens, tja..vond ik ook niet echt storend.

‹ First  < 51 52 53
53 of 53
‹‹ Welk nummer is dit?      De nachtbrakers ››