2 of 26 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Tarzan
  [ # 16 ] 10 October 2006 07:48 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  8
Geregistreerd  2005-03-17

[quote author=“Luna24”][quote author=“Zzzap”][quote author=“Luna24”][quote author=“Zzzap”][quote author=“Luna24”]Tarzan moet fysiek ongelooflijk sterk zijn, Jamai zit bij de laatste vijf (ik kan 1 + 1 nog niet optellen). De vertaling komt van de hand van Martine Bijl. Chantal Janzen wordt waarschijnlijk Belle.
Tarzan trekt me hoe langer hoe minder…

nou 1+1 is erg simpel, jamai heeft meer in huis dan een heleboel denken! die jongen komt niet voor niets door zo’n zware selectie!!!!!!!

Daar heb je wel gelijk in en als entertainer heeft hij me ook echt wel overtuigd (bij het eind van Idols al zat dat er duidelijk in).
Maar ik ontkom niet aan het idee dat ik straks naar Tarzan ga kijken als: “hé, dat is Jamai” en “hey; daar hebben we Chantal weer.”
Ik bedoel het niet lullig al zal het zo wel klinken, maar ik mis het gevoel wat ik vroeger had als ik naar het theater ging: naar een musical gaan om in het leven van de verschillende karakters te kunnen kijken.
Ik zie alleen nog maar elk seizoen dezelfde mensen op toneel die soms nauwelijks in een rol verdwijnen :?

tja dan kijken we er echt toch wel verschillend tegen aan, want als ik em in het theater zie, zie ik niet DE Jamai… maar zie ik de persoon die hij dan speelt… en moet iemand dan maar niet gecast worden omdat hij/zij een “bekende naam” heeft…. snap je punt wel hoor daar gaat t niet om… we wachten het af, ik vind het iig geweldig dat hij zover is gekomen wordt hij t niet nou ja ook prima…dit is weer lekker ervaring op doen!!!

Ik doel niet expliciet op één persoon, al was Jamai nu even de aanleiding. Het valt op bij meer mensen.

dat had ik in de gaten vandaar al die hij/zij 😉

  [ # 17 ] 10 October 2006 08:08 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Chantal Jane.. Chantal is al Belle.

Jamai.. Sorry, de stem heeft-ie maar voor mij heeft-ie niet de Tarzan-looks.

Ben heel erg benieuwd naar het onbekendere talent.

Quirijn de Lang(e).. dat zou ik ook wel leuk vinden. Die is echt goed in Rembrandt momenteel!!  :D

  [ # 18 ] 10 October 2006 08:14 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik snap niet waarom van Lambaert zegt dat iemand bij de laatste 5 zit… Is dat om de reactie te peilen voordat ze een besluit nemen?

  [ # 19 ] 10 October 2006 08:26 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

[quote author=“Jeroen”]Ik snap niet waarom van Lambaert zegt dat iemand bij de laatste 5 zit… Is dat om de reactie te peilen voordat ze een besluit nemen?

ik wil hem mijn reactie dan wel vertellen *fluit*

hij hoeft alleen maar te zeggen in welk veelvoud hij het wil hebben 8)

  [ # 20 ] 10 October 2006 08:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik ben en blijf voor Brigitte Heitzer dan wel Renée van Wegberg als Jane.

[ Gewijzigd: 10 October 2006 09:11 PM by ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 21 ] 10 October 2006 08:49 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

[quote author=“Luna24”]Ik ben en blijf voor Brigitte Heitzer dan wel Renée van Wegberg als Belle.

Ik neem aan dat je Jane bedoelt 😉.
Brigitte Heitzer zie ik het ook wel doen ja.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 22 ] 10 October 2006 08:55 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

[quote author=“Luna24”]Ik ben en blijf voor Brigitte Heitzer dan wel Renée van Wegberg als Belle.

ben bang dat Renee het niet gaat worden, had van mij gemogen, maar ze hebben nu al bekend gemaakt dat zij in Annie gaat spelen.

  [ # 23 ] 10 October 2006 09:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Eva”]Ik neem aan dat je Jane bedoelt 😉

:oops:

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 24 ] 11 October 2006 08:29 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

[quote author=“Robin”]Het gaat niet over hoe je je voelt, maar hoe je eruit ziet…. En ook of je lichaam over de conditie beschikt die voor deze rol van belang is en natuurlijk het talent…

Dat heeft Danny allemaal wel! Ziet er goed uit en heeft het talent. Over zijn conditie kan ik niets zeggen, maar daar kan aan gewerkt worden. Leve de personal trainer!

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 25 ] 11 October 2006 01:03 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik heb niks tegen Danny hoor, maar ik denk dat hij te oud is voor deze rol. Het zou me niets verbazen als Jamai de rol zou krijgen, al vond ik Ivo ook wel erg leuk tijdens MIA. Voor de rol van Jane gok ik nog steeds op Chantal, maar ik hoorde maandag ook een onbekende naam voorbij komen (ben de naam vergeten… :oops: ) en zij was ook nog wel in de running. Je kunt er natuurlijk staat op maken dat in ieder geval 1 van de 2 een bekende naam is, het moet natuurlijk wel verkopen.

Maar goed, laten we gewoon even de officiele berichten afwachten, er zullen wel heel veel terugkom rondes zijn (geweest), het is toch een behoorlijk zware rol. Josh (Strickland) vertelde me dat hij 15 keer terug moest komen voordat hij de rol had.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 26 ] 11 October 2006 01:17 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

[quote author=“Marilena”] Het zou me niets verbazen als Jamai de rol zou krijgen, al vond ik Ivo ook wel erg leuk tijdens MIA. Voor de rol van Jane gok ik nog steeds op Chantal

Nou, als ik dan mag kiezen… liever Jamai of Ivo (inderdaad, dat zou in mijn ogen een prima Tarzan zijn) dan Chantal, doe daar dan maar die onbekende voor.
Net als meerdere forummers in dit onderwerp ben ik een beetje Chantal-moe. Ze zit in elke grote productie van JvdE. Maar ze heeft ook wel de kwaliteiten.

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 27 ] 11 October 2006 01:28 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

[quote author=“Pleegje”][quote author=“Luna24”]Ik ben en blijf voor Brigitte Heitzer dan wel Renée van Wegberg als Jane.

ben bang dat Renee het niet gaat worden, had van mij gemogen, maar ze hebben nu al bekend gemaakt dat zij in Annie gaat spelen.

Annie stopt al in februari, dus dat zou geen probleem mogen zijn.

Ik zie Jamai best van liaan naar liaan slingeren, ik denk dat hij het absoluut kan, maar ik hoop ergens toch dat het een ‘onbekend talent’ gaat worden. Ik zeg - voor de 10.000e keer of zo - dat Marcel Veenendaal wat mij betreft alles in huis heeft een goede Tarzan te zijn. Nou ja, Marcel, Jamai, ik denk dat ze het allebei kunnen, zul je net zien dat een derde met de rol gaat lopen 😉

Iemand al aan Afra Voesenek als Jane gedacht? Dát lijkt me pas echt heel erg goed :D :D

Maar ja, we zullen wel zien.

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 28 ] 11 October 2006 04:47 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

Je hebt gelijk Gaby, daar had ik niet aan gedacht en stoppen ze al in februari, meestal pas maart.

Ik vind het dus wel opvallend dat je niets over Jane hoort, maar als ik het zo lees bij Marilena zijn ze daar ook nog niet over uit

  [ # 29 ] 11 October 2006 04:56 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

We hebben al eens eerder een discussie over de casting gehad, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je nu van de musical vindt, losgezien van de cast.
Wat vind je van het verhaal, de muziek, het decor, gaat het werken in Nederland en waarom dan wel of niet. Dat is natuurlijk ook een leuke discussie :D

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 30 ] 11 October 2006 05:15 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

ik vind de muziek echt tien keer niks :oops:  dus ik ga sowieso niet kijken.

ben trouwens nooit zo’n tarzan liefhebber geweest, het verhaal zegt me gewoon niks :roll:

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 26
‹‹ Wie waar Grizabella?      Oebele - Premiere ››