2 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Wie Wordt Evita?
  [ # 16 ] 30 November 2006 10:14 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2006-08-28

*haalt diep adem* *juicht heel hard om de terugkeer van Evita naar Nederland*
Ahem.

In ieder geval, vlgs mij is zo’n concept ervoor bedoeld om volledig onbekend talent te casten? Wat dat betreft valt er weinig te speculeren, ik hoop alleen wel dat het ze lukt.

   Handtekening   

Wicked is stom, Phantom is gaaf, en Joop van den Ende heeft een geweldige musical- en castingkeuze.

  [ # 17 ] 30 November 2006 10:30 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

ik ga even in een hoekje zitten huilen..

Dit kan toch niet :shock:  :?

komop.. gaan ze elke musical die vanaf 1990 gespeelt heeft vanaf 2007 herhalen :(

  [ # 18 ] 30 November 2006 10:51 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

[quote author=“dokter_P”]ik ga even in een hoekje zitten huilen..

Dit kan toch niet :shock:  :?

komop.. gaan ze elke musical die vanaf 1990 gespeelt heeft vanaf 2007 herhalen :(

dit vind ik ook heeeeel jammer
er is nog zoveel meer moois gemaakt op musicalgebied

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 19 ] 30 November 2006 10:54 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Het lijkt inderdaad de tijd van de revivals te gaan worden. Bij van den Ende geven ze vaak als reden op dat er nu een hele nieuwe generatie aan musical liefhebbers is die deze titels nog nooit gezien hebben. Op zich wel een goede reden, maar goed ik had persoonlijk ook liever andere titels gezien.

Om een tv programma te gaan maken voor de hoofdrol kan op zich leuk zijn (Tarzan is tenslotte ook goed bekeken), maar ik vind het een beetje na apen en mee willen doen met het buitenland.
Overigens hoop ik niet dat het de trend gaat worden!

Over Chantal hoef je je niet druk te maken, die liet bij Tarzan duidelijk weten het wel een leuk concept te vinden, maar dat als je bekend bent het ook verkeerd voor je kan uitpakken en dat ze heel goed snapte dat jamai zich terug getrokken heeft. Kortom, leuk voor een ander maar niet voor haar….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 20 ] 30 November 2006 11:13 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  275
Geregistreerd  2006-04-14

Ik vind een aantal van de geopperde namen prima, maar ik vraag me af of bekende musicalnamen als Vera, Pia en Antje zich aan een tv auditie gaan wagen. Ik denk dat meer dan de helft van de geschikte personen onder de huidige garde daar helemaal niets voor voelt.

Weten we iig zeker dat het dus geen Mary Poppins wordt, die komend jaar op de planken komt. Wat dat gerucht kwam laatst ook weer voorbij…

  [ # 21 ] 30 November 2006 11:25 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

waarom nou weer Evita.. :?

de vorige versie heb ik nooit gezien, maar wel op cd (en illegale dvd, maar dat tussen ons)

en is net zoals My Fair Lady niet heel erg lang geleden
en er speelde toen mensen de hoofdrollen die nu nog steeds hoofdrollen spelen
(ik noem een pia, jeroen, marleen, doris, vera…)

Dus waarom NA AL Evita.. wacht er liever nog 3/4 jaar mee

en breng dan de nieuwe versie zoals die nu op west-end te vinden is naar nederland

  [ # 22 ] 01 December 2006 12:16 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2006-11-27

Ach waarom niet na-apen, de McDonalds is toch ook nageaapt uit de VS, doet het hier heel goed 😉
Eyeworks mag blij zijn dat ze t programma gekregen hebben, zal best een gevecht zijn geweest. Wel typisch dat het kijkend publiek stemt en de commissie buiten beoordeling wordt gelaten. Vind het toch wel iets anders dan Idols. Ik ben heel benieuwd, laat maar komen. Ook dat nieuwe talent…  :lol:

  [ # 23 ] 01 December 2006 01:03 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik vind dit ook geweldig dat Evita terugkomt!!
Ik behoor namelijk tot die nieuwe generatie die al die oude versies alleen maar kent van de muziek op cd en er altijd zo ontzettend van baalt dat ze die shows nooit live heeft gezien 😉
Maar goed, ik snap de frustratie van veel van jullie wel dat er zoveel revivals zijn nu.

En ik denk ook dat het onbekend talent wordt…DE manier om onbekend talent bekend te maken, zodat je met de naam toch flink veel mensen mee kunt trekken.

Overigens weet ik niet helemaal wat ik er verder van moet denken; als ze dit nu voortaan met iedere musical gaan doen…hmm…weet niet wat ik daarvan moet vinden.

  [ # 24 ] 01 December 2006 09:10 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Kijk veel bekende sterren zijn goed als Evita (antje, verra, pia) Maar denk dat geen een van deze 3 (heel misschien Antje) mee wilt doen aan een tv uitzending. STEL Pia doet mee, en een onbekend meisje van 25 wordt Evita. Dan staat Pia “de musical ster” ook voor l*l. Denk dat het tussen allemaal redelijk onbekende mensen gaat en sterren zich er niet aan durven te wagen

  [ # 25 ] 01 December 2006 10:58 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

ik zeg 2008/2009 Phantom of the Opera en Miss Saigon 😛

  [ # 26 ] 01 December 2006 11:16 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  663
Geregistreerd  2004-12-04

[quote author=“Rodermondje”]ik zeg 2008/2009 Phantom of the Opera en Miss Saigon 😛

Ik ben voooooooor (vooral Miss Saigon 😉 ).

  [ # 27 ] 01 December 2006 12:15 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  14
Geregistreerd  2006-11-11

[quote author=“carinameeldijk”][quote author=“Rodermondje”]ik zeg 2008/2009 Phantom of the Opera en Miss Saigon 😛

Ik ben voooooooor (vooral Miss Saigon 😉 ).

Mee eens :lol:  :lol:

  [ # 28 ] 01 December 2006 01:23 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2005-01-26

[quote author=“Rodermondje”]ik zeg 2008/2009 Phantom of the Opera en Miss Saigon 😛

Kijk, met Phantom heb ik dan weer geen probleem. 😉 Die show wil ik héél graag nog een keertje doen! Maar het is algemeen bekend dat het “grote publiek” liever het zekere voor het onzekere neemt en hun geld liever besteedt aan iets wat wat bekender is, dan een volledig onbekende nieuwe productie. Successen als Beauty en Mamma Mia! zijn daar ook voorbeelden van, maar deze overkill aan revivals is meteen weer erg overdreven…

   Handtekening   

” ‘t Is maar goed dat ze een vrouw is, want een vrouw opgeven… och!
Van roken kwam je ook wel af - uiteindelijk- “

  [ # 29 ] 01 December 2006 02:29 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Wel jammer dat nu alles terug komt… Ik zie liever ook wel wat nieuwe producties (niet dat ik Evita ooit gezien heb….) maar toch…..

  [ # 30 ] 01 December 2006 05:00 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

zullen we het weer even over Evita houden ipv speculeren welke revivals er nog meer gaan komen de komende jaren….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

 < 1 2 3 4 > 
2 of 4