1 of 10 |  1 2 3 >  Last ›
Evita via een tv show gekozen!  Maar de rest van de cast?
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Ik ben voor allemaal nieuw talent!

  [ # 1 ] 30 November 2006 08:25 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Evita komt volgend jaar ook weer na Nederland. Maar welke cast verwachten en hopen jullie?
Ik persoonlijk hoop dat Stanley Burleson de rol van Ché gaat vertolken.


Bewerkt 02-02-2006

Stanley Burleson wordt Che Guevara, dit is officeel bekent gemaakt. Ook is bekend dat Evita in December in première gaat

[ Gewijzigd: 02 February 2007 10:53 AM by ]
  [ # 2 ] 30 November 2006 10:26 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  26
Geregistreerd  2004-01-24

Hij zou wat leeftijd net iets te oud zijn voor che, aangezien de echte Che Guevara maar 39 is geworden en Stanley op dat moment dan al 41 (ik weet niet hoe oud Bill van Dijk was toen hij hem speelde) is maar het zou wel kunnen, vooral als ze er net als nu in Londen een Algemene verteller van maken.

Verder lijkt Danny de Munk me ook wel een leuke Che, Jeroen Pfaff kan, als hij het zou willen, nog wel een rondje Perron doen. De Mistress en Magaldi zou ik niet weten.

   Handtekening   

We’re free to fly the crimsom sky, the sun won’t melt our wings tonight

  [ # 3 ] 30 November 2006 11:26 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Stanley heeft niet de Che look..

Jeroen zou best nog wel Peron kunnen spelen, maarja dat is ook niet echt een uitdaging voor hem

  [ # 4 ] 01 December 2006 02:34 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote author=“Jeroen”]Af en toe kan ik het niet laten 😊. zoals hier

Stanley is misschien niet de meest geschikte, maar goed misschien dat de derde Stage Holding show uitkomst biedt. Elke voorstelling is tenslotte aanvaardbaar.. uiteindelijk. Dat bewijst B&tB; wel.


Overigens is het vrij zinloos om nog meer verborgen berichtjes in mijn posts te zoeken hoor.😉.


Dit staat in een ander topic, dus Stanley gaat in Evita spelen!

  [ # 5 ] 01 December 2006 03:43 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Hey hey,

Toevallig zat ik gisteren met een vriendin in Londen bij Evita en toen hadden we het erover dat ze de productie in de vorm zoals die nu in Londen staat naar Nederland zouden moeten halen. Grote verrassing nu dus dat ik lees dat het ook gaat gebeuren. Voor de rollen van de verteller (geen Che meer in de persoon zoals we die kennen)en Evita moeten 2 jonge getalenteerde mensen gecast worden. Aub geen verschrikking als Stanley iig.
Moet iig zeggen dat Evita het hoogtepunt van de afgelopen dagen was voor mij. Nog iets beter dan Wicked en Guys and Dolls. Dus laat maar komen :D

Greetz Peter!

PS Echt cool dat ze Evita weer brengen. Goede keuzen :D

  [ # 6 ] 01 December 2006 05:08 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

[quote author=“jouke”][quote author=“Jeroen”]Af en toe kan ik het niet laten 😊. zoals hier

Stanley is misschien niet de meest geschikte, maar goed misschien dat de derde Stage Holding show uitkomst biedt. Elke voorstelling is tenslotte aanvaardbaar.. uiteindelijk. Dat bewijst B&tB; wel.


Overigens is het vrij zinloos om nog meer verborgen berichtjes in mijn posts te zoeken hoor.😉.


Dit staat in een ander topic, dus Stanley gaat in Evita spelen!

Hoe haal jij uit deze post van Jeroen dat Stanley in Evita gaat spelen :?

  [ # 7 ] 01 December 2006 05:57 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

[quote author=“jouke”][quote author=“Jeroen”]Af en toe kan ik het niet laten 😊. zoals hier

Stanley is misschien niet de meest geschikte, maar goed misschien dat de derde Stage Holding show uitkomst biedt. Elke voorstelling is tenslotte aanvaardbaar.. uiteindelijk. Dat bewijst B&tB; wel.


Overigens is het vrij zinloos om nog meer verborgen berichtjes in mijn posts te zoeken hoor.😉.


Dit staat in een ander topic, dus Stanley gaat in Evita spelen!

Volgens mij bedoelt Jeroen dat ie graag wil dat Stanley in Evita gaat spelen. Niet dat ‘t ook daadwerkelijk gaat gebeuren.

  [ # 8 ] 01 December 2006 07:18 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Volgens mij bedoelt ie dat Stanley niet echt past in de 2e JvdE show, maar wel aanvaardbaar zou kunnen zijn als het echt per se moet, zoals in BatB (naar Jeroen’s mening, niet de mijne 😉 ). De 1e JvdE show is Les Miserables, waar ook niet echt een rol voor Stanley in zit.

Dus volgens mij hoopt Jeroen dat de 3e show die JvdE volgend seizoen brengt iets goeds voor Stanley zal brengen.

  [ # 9 ] 01 December 2006 08:53 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote author=“Klaske”]Volgens mij bedoelt ie dat Stanley niet echt past in de 2e JvdE show, maar wel aanvaardbaar zou kunnen zijn als het echt per se moet, zoals in BatB (naar Jeroen’s mening, niet de mijne 😉 ). De 1e JvdE show is Les Miserables, waar ook niet echt een rol voor Stanley in zit.

Dus volgens mij hoopt Jeroen dat de 3e show die JvdE volgend seizoen brengt iets goeds voor Stanley zal brengen.

NEE
De 1ste is Ciske
de 2de Les Miserables
en de 3de Evita,

want hij zei dit op een topic dat ging over de 3de voorstelling toen Les Miserables al bekent was!

  [ # 10 ] 01 December 2006 10:33 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Hahaha Jeroen help us out here.
Want we snappen ‘t allemaal niet meer 😉

  [ # 11 ] 01 December 2006 10:49 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Jeroen is op vakantie 😛

  [ # 12 ] 02 December 2006 10:38 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Hey hey,

Als Evita inderdaad de derde productie wordt dan ben ik bang dat we niet de versie krijgen die nu in Londen speelt. Deze is daar veel te groot van opzet voor. Daarnaast zit ik zojuist naar de foto van Matt Rawle te kijken en schiet me ineens de gedachte te binnen van Rene als Che. Daar zie ik wel wat in! En hij heeft een vast contract bij Joop, dus moet ook nog verplicht in een show 😊

Greetz Peter!

  [ # 13 ] 02 December 2006 10:39 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Hey hey,

Als Evita inderdaad de derde productie wordt dan ben ik bang dat we niet de versie krijgen die nu in Londen speelt. Deze is daar veel te groot van opzet voor. Daarnaast zit ik zojuist naar de foto van Matt Rawle te kijken en schiet me ineens de gedachte te binnen van Rene als Che. Daar zie ik wel wat in! En hij heeft een vast contract bij Joop, dus moet ook nog verplicht in een show 😊

Greetz Peter!

  [ # 14 ] 02 December 2006 10:50 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

[quote author=“Klaske”]Jeroen is op vakantie 😛

Oh da’s balen dan moeten we nóg langer wachten voordat we precies zijn bedoeling snappen 😛

  [ # 15 ] 02 December 2006 01:28 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

[quote author=“IngeG”][quote author=“Klaske”]Jeroen is op vakantie 😛

Oh da’s balen dan moeten we nóg langer wachten voordat we precies zijn bedoeling snappen 😛

Nou zijn bedoeling is heel duidelijk, dat Stanley in Evita gaat spelen

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

 1 2 3 >  Last ›
1 of 10
‹‹ Wie Wordt Evita?      Profielwerkstuk Musical ››