3 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Wie Wordt Evita?
  [ # 31 ] 01 December 2006 06:00 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

[quote author=“Belle”][quote author=“carinameeldijk”][quote author=“Rodermondje”]ik zeg 2008/2009 Phantom of the Opera en Miss Saigon 😛

Ik ben voooooooor (vooral Miss Saigon 😉 ).

Mee eens :lol:  :lol:

Ik ooook 😊

Goed..sorry…weer on topic

  [ # 32 ] 02 December 2006 11:05 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Als ze het engelse concept gekocht hebben dat in samenwerking met Lloyd Webber is bedacht lijkt het me voor de hand liggen dat de de nieuwe (niet bijster succesvolle maar wel GEWELDIGE) West End productie gaan gebruiken. Deze zou PRACHTIG in Utrecht kunnen staan. En zelfs als reisproductie zou het prima kunnen volgens mij.

En het is inderdaad een zoektocht naar ONBEKEND talnt. Dus alle sterren van nu zullen zich verre houden van dit avontuur. Bij Tarzan hoorde je nog zeker bij de laatste 6, hier moet je Idols achtige rondes door waar duizenden mensen (amateurs voorop) aan mee doen. Het is een harde race, maar ik vond het op de BBC spannend en interessant. Dus hup Marieke Koster uit Weesp en Mirjam den Dolder uit Appelscha! Begin maar met oefenen!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 33 ] 02 December 2006 02:47 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

[quote author=“Jaccozoveel”]Als ze het engelse concept gekocht hebben dat in samenwerking met Lloyd Webber is bedacht lijkt het me voor de hand liggen dat de de nieuwe (niet bijster succesvolle maar wel GEWELDIGE) West End productie gaan gebruiken. Deze zou PRACHTIG in Utrecht kunnen staan. En zelfs als reisproductie zou het prima kunnen volgens mij.

En het is inderdaad een zoektocht naar ONBEKEND talnt. Dus alle sterren van nu zullen zich verre houden van dit avontuur. Bij Tarzan hoorde je nog zeker bij de laatste 6, hier moet je Idols achtige rondes door waar duizenden mensen (amateurs voorop) aan mee doen. Het is een harde race, maar ik vond het op de BBC spannend en interessant. Dus hup Marieke Koster uit Weesp en Mirjam den Dolder uit Appelscha! Begin maar met oefenen!

ik ben voor Mirjam den Dolder. Zij is geweldig!

  [ # 34 ] 03 December 2006 01:06 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

Het kijkerspubliek bepaalt de winnaar en de vakjury heeft hierin geen stemrecht.

http://www.musicals.nl

:shock:  :shock:  :shock:

  [ # 35 ] 03 December 2006 01:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

[quote author=“Rodermondje”]

Het kijkerspubliek bepaalt de winnaar en de vakjury heeft hierin geen stemrecht.

http://www.musicals.nl

:shock:  :shock:  :shock:

Huuuuuuuh?!?!?!?!

  [ # 36 ] 03 December 2006 01:57 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

[quote author=“Rodermondje”]

Het kijkerspubliek bepaalt de winnaar en de vakjury heeft hierin geen stemrecht.

http://www.musicals.nl

:shock:  :shock:  :shock:

ja dat vind ik inderdaad ook een stuk minder…da’s me toch iets té Idols-achtig.

  [ # 37 ] 03 December 2006 02:03 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

ik vind het jammer dat al die hoodrolspelers op zo’n idols manier worden gekozen!
ik denk dat veel mensen daar inmiddels wel genoeg van hebben

  [ # 38 ] 03 December 2006 02:05 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

[quote author=“IngeG”][quote author=“Rodermondje”]

Het kijkerspubliek bepaalt de winnaar en de vakjury heeft hierin geen stemrecht.

http://www.musicals.nl

:shock:  :shock:  :shock:

ja dat vind ik inderdaad ook een stuk minder…da’s me toch iets té Idols-achtig.

Ja dat vind ik ook!!! Laat ons dan meekijken, maar niet meebeslissen! Vind ik zo onproff… Want dr zijn altijd mensen die op iemand stemmen alleen maar omdat ze die persoon ‘zo leuk’ vinden, en niet om haar kwaliteit.. ALs je snapt wat ik bedoel

  [ # 39 ] 03 December 2006 02:06 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

[quote author=“IngeG”][quote author=“Rodermondje”]

Het kijkerspubliek bepaalt de winnaar en de vakjury heeft hierin geen stemrecht.

http://www.musicals.nl

:shock:  :shock:  :shock:

ja dat vind ik inderdaad ook een stuk minder…da’s me toch iets té Idols-achtig.

idd :shock: vond het bij Tarzan dan toch beter geregeld, eerlijk gezegd :(

  [ # 40 ] 03 December 2006 02:07 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

[quote author=“__niX”][quote author=“IngeG”][quote author=“Rodermondje”]

Het kijkerspubliek bepaalt de winnaar en de vakjury heeft hierin geen stemrecht.

http://www.musicals.nl

:shock:  :shock:  :shock:

ja dat vind ik inderdaad ook een stuk minder…da’s me toch iets té Idols-achtig.

Ja dat vind ik ook!!! Laat ons dan meekijken, maar niet meebeslissen! Vind ik zo onproff… Want dr zijn altijd mensen die op iemand stemmen alleen maar omdat ze die persoon ‘zo leuk’ vinden, en niet om haar kwaliteit.. ALs je snapt wat ik bedoel

helemaal mee eens :!: en geef die mensen eens ongelijk :?

  [ # 41 ] 03 December 2006 02:50 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

[quote author=“__niX”][quote author=“IngeG”][quote author=“Rodermondje”]

Het kijkerspubliek bepaalt de winnaar en de vakjury heeft hierin geen stemrecht.

http://www.musicals.nl

:shock:  :shock:  :shock:

ja dat vind ik inderdaad ook een stuk minder…da’s me toch iets té Idols-achtig.

Ja dat vind ik ook!!! Laat ons dan meekijken, maar niet meebeslissen! Vind ik zo onproff… Want dr zijn altijd mensen die op iemand stemmen alleen maar omdat ze die persoon ‘zo leuk’ vinden, en niet om haar kwaliteit.. ALs je snapt wat ik bedoel

Ja precies, dat soort dingen. Was Tarzan idd stukken beter geregeld, met het publiek eigenlijk maar 2 stemmen (Telegraaf & kijkers). Nu krijgen we weer dat iemand op uiterlijk wordt gekozen ofzo..

Ik hoop wel dat het ietsje minder commercieel gedoe wordt als Idols..omdat de Avro dit programma doet en niet RTL..en dat er niet allemaal hysterische fans dan naar een voorstelling komen..
En ik hoop ook dat het publiek goed luistert naar wat de vakjury te zeggen heeft voordat ze hun stem gaan uitbrengen..

Weet iemand hoe dat in Engeland met Maria is gegaan? Had daar de vakjury wel een stem?

  [ # 42 ] 03 December 2006 03:29 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Je hebt altijd wel mensen die denken “Hee die ziet er leuk uit die krijgt mijn stem” of whatever.. En die hysterische fans zullen dan ook wel komen als het niet zo gaat als bij Tarzan (daar had de jury uiteindelijk nog wel t meest te vertellen…)

  [ # 43 ] 03 December 2006 03:33 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

[quote author=“__niX”]Je hebt altijd wel mensen die denken “Hee die ziet er leuk uit die krijgt mijn stem” of whatever.. En die hysterische fans zullen dan ook wel komen als het niet zo gaat als bij Tarzan (daar had de jury uiteindelijk nog wel t meest te vertellen…)

dan krijg je van die mensen in de zaal die na elk lied hysterisch beginnen te schreeuwen en die niet meer stil worden, dat hoeft van mij niet hor

  [ # 44 ] 03 December 2006 04:31 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  18
Geregistreerd  2006-05-04

Bij de BBC-show werd de keuze ook door het publiek gemaakt. Elke keer moesten de twee mensen met de minste stemmen voor Andrew Lloyd Webber zingen en die maakte dan de keuze wie er naar huis moest. Dus op die manier konden de profs bepaalde ‘fouten’ nog goed maken (Zodat Helena die in het begin weinig populair was maar wel goed) tot in de finale kon blijven…). En bovendien wordt het publiek ook wel behoorlijk beinvloed door het commentaar van de jury, dus dat helpt ook nog wel.

  [ # 45 ] 03 December 2006 06:39 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Het is altijd maar de vraag hoe Nederland hier weer op gaat reageren he? Hoe Nederland gaat stemmen.. Zeg maar met het verstand of met het hart… 😛

Hopen maar dat er hier de 2 met de minste stemmen dan ook nog voor een prof moeten zingen en die dan de keuze maakt..

 < 1 2 3 4 > 
3 of 4