1 of 7 |  1 2 3 >  Last ›
Jamai krijgt hoofdrol Les Mis (op West End)
change_status
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  29
Geregistreerd  2006-06-18

[quote author=“Mark-Ster”]Eerder gingen de geruchten dat Les M…. naar NL zou komen en hij daarin zou gaan spelen ... Nu Jamai in Londen gaat spelen vraag ik me af welke reis-productie naast Ciske volgend jaar in NL staat

Wat dacht je van Evita? Daarbij, Les Mis zou sowieso in een ‘vast’ theater komen!

Ik vind het een prachtkans voor Jamai en vind het super dat ik juist in zijn speelperiode in Londen zit, kan niet wachten!! Mocht iemand een programmaboekje willen… ik sleep wel :D :D

[ Gewijzigd: 30 May 2007 07:47 PM by Marilena ]
  [ # 1 ] 28 December 2006 11:41 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  29
Geregistreerd  2006-06-18

donderdag 28 december 2006

Jamai krijgt hoofdrol op West End

HILVERSUM - Jamai speelt vanaf komende zomer een hoofdrol in de musical Les Misérables in de befaamde Londense theaterwijk West End. Dat bevestigde een woordvoerder van het management van Jamai donderdag.
De musical in Londen loopt daar al sinds 1985. De Nederlandse zanger gaat waarschijnlijk vanaf juni zes maanden lang de rol van studentenleider Marius vervullen. Hij zal vermoedelijk op en neer moeten vliegen omdat Jamai ook veel optreedt in het land en onder meer speelt in The Wizard of Oz.
Voor de 20-jarige Jamai, die in 2003 Idols won, gaat een droom in vervulling. Het is maar weinig Nederlandse artiesten gelukt in West End aan de bak te komen. Eerder lukte het onder anderen Thekla Reuten. Zij speelde naast acteur Hael Garcia Bernal in het stuk Bloedbruiloft.
Les Misérables is ook in Nederland te zien geweest met daarin onder anderen Paul de Leeuw en Simone Kleinsma.
(ANP)

  [ # 2 ] 28 December 2006 12:08 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Eerder gingen de geruchten dat Les M…. naar NL zou komen en hij daarin zou gaan spelen ... Nu Jamai in Londen gaat spelen vraag ik me af welke reis-productie naast Ciske volgend jaar in NL staat

  [ # 3 ] 28 December 2006 12:09 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2004-12-04

Ik vind het supergaaf!!Wat een mooie kans.
In Londen is Jamai niet bekend,en dus puur op zijn kunnen aangenomen,en dat vind ik geweldig, vooral na al die vooroordelen die mensen altijd hebben over hem!

   Handtekening   

Voer eendjes, geen oorlog.

  [ # 4 ] 28 December 2006 12:46 PM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2005-12-12

[quote author=“Carin”]Ik vind het supergaaf!!Wat een mooie kans.
In Londen is Jamai niet bekend,en dus puur op zijn kunnen aangenomen,en dat vind ik geweldig, vooral na al die vooroordelen die mensen altijd hebben over hem!

Je neemt me de woorden uit de mond!!! Ik vind het supergaaf voor ‘m en wens ‘m heel veel succes!!!
Hopelijk krijg ik de mogelijkheid om ‘m te zien stralen op West End!!

  [ # 5 ] 28 December 2006 01:39 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

[quote author=“SandraXS”] Hij zal vermoedelijk op en neer moeten vliegen omdat Jamai ook veel optreedt in het land en onder meer speelt in The Wizard of Oz.(ANP)

Hahahaha :lol:
jah tuuuuurlijk, want als die een hoofdrol in Les Mis gaat spelen behoud die zijn alternate bijrol in The Wiz 😉

  [ # 6 ] 28 December 2006 02:05 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Nooit geweten dat Marius een hoofdrol is. Zo leer je elke dag weer wat nieuws 😉

  [ # 7 ] 28 December 2006 02:32 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

:‘D

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 8 ] 28 December 2006 02:32 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

[quote author=“dokter_P”][quote author=“SandraXS”] Hij zal vermoedelijk op en neer moeten vliegen omdat Jamai ook veel optreedt in het land en onder meer speelt in The Wizard of Oz.(ANP)

Hahahaha :lol:
jah tuuuuurlijk, want als die een hoofdrol in Les Mis gaat spelen behoud die zijn alternate bijrol in The Wiz 😉

ja tuuuuurlijk, wat dacht jij dan :lol: als ie een goede dag heeft kan hij het zelfs tegelijk :lol:

  [ # 9 ] 28 December 2006 04:05 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  663
Geregistreerd  2004-12-04

Wat gaaf voor hem :D

  [ # 10 ] 28 December 2006 04:34 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

[quote author=“Margo”][quote author=“Carin”]Ik vind het supergaaf!!Wat een mooie kans.
In Londen is Jamai niet bekend,en dus puur op zijn kunnen aangenomen,en dat vind ik geweldig, vooral na al die vooroordelen die mensen altijd hebben over hem!

Je neemt me de woorden uit de mond!!! Ik vind het supergaaf voor ‘m en wens ‘m heel veel succes!!!
Hopelijk krijg ik de mogelijkheid om ‘m te zien stralen op West End!!

ik ben het hier helemaal mee eens

  [ # 11 ] 28 December 2006 05:40 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Mhh in de herstvakantie toch maar ff naar London gaan :D

  [ # 12 ] 28 December 2006 07:18 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2006-09-11

[quote author=“jouke”]Mhh in de herstvakantie toch maar ff naar London gaan :D

En in de zomervakantie en in de kerstvakantie 😉

  [ # 13 ] 28 December 2006 08:55 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote author=“Mariëlle”][quote author=“jouke”]Mhh in de herstvakantie toch maar ff naar London gaan :D

En in de zomervakantie en in de kerstvakantie 😉


Mijn vriendje kan niet in de zomer :(

  [ # 14 ] 28 December 2006 09:01 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  537
Geregistreerd  2006-07-21

Ik vind het echt super voor ‘m…. wink D Laten we nu net plannen hebben om komende zomer naar Londen te gaan….  P

   Handtekening   

Officiële fansite Willemijn de Vries:
http://willemijndevries.clubs.nl
Officiële fansite Michelle van de Ven:
http://michellevandeven.clubs.nl

  [ # 15 ] 28 December 2006 09:30 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik vind ‘t ook leuk voor ‘m! Had eigenlijk niet verwacht dat ie ‘m zou krijgen, maar goed ik heb ‘m nog nooit live gezien in een musical dus heb eigenlijk geen idee hoe ie t daarin doet 😛
Maar ‘t is echt super voor ‘m!

 1 2 3 >  Last ›
1 of 7