2 of 7 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Jamai krijgt hoofdrol Les Mis (op West End)
  [ # 16 ] 28 December 2006 11:45 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik heb de rest van het topic nog niet gelezen, maar ik vind het petje af.
Een van de eerste keren dat ik overtuigd ben van het feit dat er ook nog andere kwaliteiten gelden dan alleen een naam.
Jamai moet opboxen tegen het feit dat hij bekend en dus commercieel aantrekkelijk voor de critici aan de ene kant én er net is komen invliegen als onbekende in het musicalwereldje voor de critici aan de andere kant.
Kan het niet zo verwoorden als ik het steeds denk, maar het komt er op neer dat hij tegen twee partijen op moet gaan om zich te bewijzen.
Laten we zien hoe hij het er vanaf brengt; zijn fans kunnen in elk geval trots op hem zijn.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 17 ] 29 December 2006 01:48 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Toch vind ik het schandalig :!:

in elk pers bericht staat dat Jamai nu in “The Wizard of Oz” speelt :shock:

Hallo.. ik dacht toch echt dat die musical “The Wiz” heet

  [ # 18 ] 29 December 2006 02:03 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

[quote author=“dokter_P”]Toch vind ik het schandalig :!:

in elk pers bericht staat dat Jamai nu in “The Wizard of Oz” speelt :shock:

Hallo.. ik dacht toch echt dat die musical “The Wiz” heet

Hee ja nou je het zegt!

Das idd errug lelijk… Dat moeten die schrijvers van t artikel toch ook wel opvallen! :O

  [ # 19 ] 29 December 2006 02:30 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

[quote author=“IngeG”]Ik vind ‘t ook leuk voor ‘m! Had eigenlijk niet verwacht dat ie ‘m zou krijgen, maar goed ik heb ‘m nog nooit live gezien in een musical dus heb eigenlijk geen idee hoe ie t daarin doet 😛
Maar ‘t is echt super voor ‘m!

Zijn rol in Jesus Christ Superstar was een ‘eye-opener’ voor mij, hij was goed ! Zijn nummer was een ‘show-stopper’  :D

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 20 ] 29 December 2006 07:38 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Ik vind het heel gaaf voor hem :D! En ik ben wel trots dat er nog een Nederlander naar West End gaat 😉.

  [ # 21 ] 29 December 2006 09:24 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2006-11-29

Het lijkt erop dat Stage Holding zn PR werk goed heeft gedaan! Ik vind Jamai een geweldige zanger begrijp me niet verkeerd!! Maar hij zou er beter aan doen om een half jaar acteer lessen te gaan volgen..

  [ # 22 ] 29 December 2006 09:55 PM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2005-12-12

[quote author=“Luna24”]Ik heb de rest van het topic nog niet gelezen, maar ik vind het petje af.
Een van de eerste keren dat ik overtuigd ben van het feit dat er ook nog andere kwaliteiten gelden dan alleen een naam.
Jamai moet opboxen tegen het feit dat hij bekend en dus commercieel aantrekkelijk voor de critici aan de ene kant én er net is komen invliegen als onbekende in het musicalwereldje voor de critici aan de andere kant.
Kan het niet zo verwoorden als ik het steeds denk, maar het komt er op neer dat hij tegen twee partijen op moet gaan om zich te bewijzen.
Laten we zien hoe hij het er vanaf brengt; zijn fans kunnen in elk geval trots op hem zijn.

Luna, ik begrijp helemaal wat je bedoelt..je hebt het prima verwoordt! Die jongen heeft meer in zijn mars dan menigeen denkt.

  [ # 23 ] 30 December 2006 12:29 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik ben gisteren last minute naar The Wiz geweest, en was echt aangenaam verrast door Jamai! Snap nu wel beter waarom hij die rol op West End heeft gekregen 😊

  [ # 24 ] 30 December 2006 12:31 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

[quote author=“IngeG”]was echt aangenaam verrast door Jamai!

Dat had ik nou by Musicals in Ahoy 😉

  [ # 25 ] 01 January 2007 01:49 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  29
Geregistreerd  2006-06-18

[quote author=“Kiepkantel”]Zijn rol in Jesus Christ Superstar was een ‘eye-opener’ voor mij, hij was goed ! Zijn nummer was een ‘show-stopper’  :D

Ik had graag toen naar Jesus Christ Superstar gegaan maar is er helaas niet van gekomen.
Ik heb wel toen op tv[ben ff kwijt welk programma dat precies was]die stukjes ervan gezien waaronder Jamai toen dacht ik al goeiendag zeg!
Echt top dat hij deze rol heeft weten te bemachtigen op West End!

  [ # 26 ] 01 January 2007 02:54 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  458
Geregistreerd  2005-02-19

bij the wiz vond ik hem al verassend goed dus ik gun het hem van harte dat ie les mis mag doen

  [ # 27 ] 24 January 2007 07:24 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik hoorde net bij RTL Boulevard dat nog helemaal niet zeker is dat Jamai een rol krijgt in Les Mis… Volgens een woordvoerder van Cameron Mackintosh die betrokken is bij de casting is het wel zo dat hij een algemene auditie heeft gedaan in Londen maar niet voor een specifieke rol en dat er daarna geen contact meer met hem is geweest.
Volgens Jamai en/of zijn manager loopt het contact met Mackintosh via een ‘agent’ en zou alles binnen drie weken rond zijn.
Groeten
Theo

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 28 ] 24 January 2007 07:40 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

http://www.musicalworld.nl/forum/viewtopic.php?t=8545
Raar na bovenstaand artikel 😉

Ik ga straks de herhaling even kijken, maar had Boulevard zelf met Engeland gebeld of werd dat niet vermeld?

  [ # 29 ] 24 January 2007 07:53 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

[quote author=“Klaske”]Ik ga straks de herhaling even kijken, maar had Boulevard zelf met Engeland gebeld of werd dat niet vermeld?

Ja RTL Boulevard heeft vandaag contact gehad met iemand van de afdeling casting van Mackintosh. Ze mochten het interview zelf niet laten horen, maar er werden wel vertaalde citaten uit het gesprek getoond.
Theo

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 30 ] 24 January 2007 07:59 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

[quote author=“eastwick”][quote author=“Klaske”]Ik ga straks de herhaling even kijken, maar had Boulevard zelf met Engeland gebeld of werd dat niet vermeld?

Ja RTL Boulevard heeft vandaag contact gehad met iemand van de afdeling casting van Mackintosh. Ze mochten het interview zelf niet laten horen, maar er werden wel vertaalde citaten uit het gesprek getoond.
Theo

en ze hebben ook met de manager van Jamai en Jamai gebeld, die beiden dus aangeven dat het klopt dat er nog geen contract is.

Jamai steekt zijn handen in het vuur, dat hij die rol wel heeft…........en ik kan me niet voorstellen dat hij daar over liegt.

maar wel balen dit :oops:  😢

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 7