5 of 7 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 > 
Jamai krijgt hoofdrol Les Mis (op West End)
  [ # 61 ] 27 January 2007 01:40 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

[quote author=“Luna24”]Jee zeg.. en de Jamai-fans maar boeken: kaartje reserveren, kaartje annuleren, hotel boeken, hotel annuleren. Reisverzekering: hoera, de annulering komt van pas.
O nee, toch niet.

Of te wel: lekker duidelijk zo.

zo dom zijn we nu ook weer niet 😛

en Marilena, waarom moest Joop onderhandelen, mogelijk was het dus een gerucht en dat hoeft niet altijd op waarheid te berusten.

  [ # 62 ] 27 January 2007 02:03 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

[quote author=“Pleegje”]en Marilena, waarom moest Joop onderhandelen, mogelijk was het dus een gerucht en dat hoeft niet altijd op waarheid te berusten.

Omdat Joop er waarschijnlijk wel mee te maken zal hebben, er staat niet voor niets bij elk stukje weer over Jamai die momenteel in The Wiz speelt.

  [ # 63 ] 27 January 2007 05:37 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Oh wat een sukkel is jamai toch ook…. Eerst dat interview en dan deze rol… Ach neem nog een

Ik ben echt mega benieuwd of het nu wel of niet door gaat…. Ik weet namelijk niet meer wat we nu moeten geloven. Door wie zou dat toch komen? Misschien wel door Jamai? hahaha

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 64 ] 27 January 2007 11:26 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

Misschien moeten fans, de Nederlandse pers, artiesten en bezoekers van dit forum gewoon pas op de plaats maken en hun beurt afwachten. Er is maar 1 instantie die de casting van de Londense Les Mis bepaalt en dat is niet Jamai, dat is niet Joop van den Ende of Stage Entertainment, dat is niet RTL Boulevard. Dat is Cameron Mackintosh Ltd. Zodra er een castwissel bij Les Mis of Phantom is, komen ze keurig met een persbericht met bio’s etc. Zo is Hans Peter Janssens destijds ook keurig aangekondigd. Zolang er dus geen bericht uit Londen is, staat er niemand in Les Mis. Afwachten dus.

  [ # 65 ] 28 January 2007 10:33 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Het begint nu wel een beetje op een slechte soap te lijken. Gaat ie wel… gaat ie niet…? Nu lees ik weer allerlei ingewikkelde dingen over ‘geheimhouding’. Door wie en over wat ? Dat een plaatselijke bekendheid misschien een rol krijgt in een musical die al meer dan 21 jaar op West End staat heeft voor de internationale pers al lang geen nieuwswaarde meer. Casts komen en gaan en zolang het niet om grote of interessante namen gaat hoor je er niets over. Dat Jamai in zijn enthousiasme zijn mond voorbijpraat oké, maar dat zijn management dan met veel poeha een persbericht de wereld instuurt is wel erg onprofessioneel… Wat dat betreft heeft Baud helemaal gelijk, gewoon afwachten en misschien moeten ze bij Stage Entertainment eens pas op de plaats maken, de musicalwereld draait niet om ‘almachtige’ Joop en zijn bedrijf…
Theo

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 66 ] 28 January 2007 01:28 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

[quote author=“eastwick”]Het begint nu wel een beetje op een slechte soap te lijken. Gaat ie wel… gaat ie niet…? Nu lees ik weer allerlei ingewikkelde dingen over ‘geheimhouding’. Door wie en over wat ? Dat een plaatselijke bekendheid misschien een rol krijgt in een musical die al meer dan 21 jaar op West End staat heeft voor de internationale pers al lang geen nieuwswaarde meer. Casts komen en gaan en zolang het niet om grote of interessante namen gaat hoor je er niets over. Dat Jamai in zijn enthousiasme zijn mond voorbijpraat oké, maar dat zijn management dan met veel poeha een persbericht de wereld instuurt is wel erg onprofessioneel… Wat dat betreft heeft Baud helemaal gelijk, gewoon afwachten en misschien moeten ze bij Stage Entertainment eens pas op de plaats maken, de musicalwereld draait niet om ‘almachtige’ Joop en zijn bedrijf…
Theo

het persbericht is niet van zijn management uitgegaan, sterker nog, het nieuws staat nog niet eens gemeld op hun site 😉

en dat van die geheimhouding was een toevoeging van Shownieuws, je hoort in het item Joop van den Ende dat ook niet persoonlijk zeggen 8)

en Baud, je hebt een goed punt met je post.

  [ # 67 ] 28 January 2007 01:54 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Dat wist ik niet Pleegje.. Ik ben uitgegaan van het persbericht verspreid door het ANP op de eerste pagina waarin het feit door zijn management wordt bevestigd.
Groeten,
Theo

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 68 ] 28 January 2007 05:03 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

En om ‘t allemaal nog ingewikkelder te maken zag ik vanmorgen toevallig Jetix waar Barry Stevens ofzoiets te gast was, dat is iemand die erg veel met musicals doet (ben z’n precieze functie alweer vergeten :oops: ) en die feliciteerde Jamai nog doodleuk met zijn rol in Londen, en Jamai ontkende niets/bevestigde ‘t zo ongeveer. Nu weet ik niet hoever van te voren die show wordt opgenomen hoor..

  [ # 69 ] 28 January 2007 07:02 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Sir Cameron Mackintosh moest eens weten van de roddels hier in het land haha

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 70 ] 28 January 2007 08:08 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

[quote author=“Pleegje”][en dat van die geheimhouding was een toevoeging van Shownieuws, je hoort in het item Joop van den Ende dat ook niet persoonlijk zeggen 8)

Die heeft er officieel ook niets meer mee te maken toch, dat zou dan Erwin van Lambaert zijn 😉.

  [ # 71 ] 29 January 2007 02:28 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

[quote author=“Marik”][quote author=“Pleegje”][en dat van die geheimhouding was een toevoeging van Shownieuws, je hoort in het item Joop van den Ende dat ook niet persoonlijk zeggen 8)

Die heeft er officieel ook niets meer mee te maken toch, dat zou dan Erwin van Lambaert zijn 😉.

ben ik met je eens, maar in dit geval kwam Joop van den Ende in beeld op het “feestje” van Ellen Vogel, dus recent opgenomen.

en Jetix Max wordt wel iets van te voren opgenomen, live on tape.
Stel het is na al deze commotie opgenomen, lijkt het me ook niet het goede moment om tijdens de uitzending over te beginnen toch?

En Theo, het management bevestigt inderdaad dat het contract binnen nu en 3 weken rond komt, maar het allereerste bericht na Kerst, kwam volgens mij niet van hun vandaan, zo bedoelde ik het eerder :oops:

  [ # 72 ] 30 January 2007 09:54 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Jamai is gewoon dom, om onverstandige uitspraken te doen. Het is gewoon een relnicht die graag in de belangstelling staat. Dat mag natuurlijk, maar als met kids werkt en een goede carriere wil opbouwen is dat niet zo verstandig. Ik denk dat het bij hem een stukje onwetendheid, domheid en impulsiviteit is… Media training heeft hij wel gehad, dus dan schort er iets niet aan als je van die ongenuanceerde uitspraken doet. En laat Jamai maar lekker wegrotten bij The Wiz die productie hoef ik toch niet meer te zien, wat een graf productie is dat zeg.

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 73 ] 30 January 2007 10:37 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  141
Geregistreerd  2005-03-14

Robin, ik vind je stukje tekst op z’n zachtst gezegd niet erg netjes.

  [ # 74 ] 30 January 2007 10:45 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“Robin”]Jamai is gewoon dom, om onverstandige uitspraken te doen. Het is gewoon een relnicht die graag in de belangstelling staat. Dat mag natuurlijk, maar als met kids werkt en een goede carriere wil opbouwen is dat niet zo verstandig. Ik denk dat het bij hem een stukje onwetendheid, domheid en impulsiviteit is… Media training heeft hij wel gehad, dus dan schort er iets niet aan als je van die ongenuanceerde uitspraken doet. En laat Jamai maar lekker wegrotten bij The Wiz die productie hoef ik toch niet meer te zien, wat een graf productie is dat zeg.

De uitlatingen van Jamai hebben een apart topic gekregen, dus hier hoort deze opmerking niet thuis. Om je boodschap duidelijk te maken kun je je ook wel iets subtieler uitdrukken hoop ik. Zeker die laatste zin lijkt me, behalve bewust op tenen trappen, weinig toevoegen aan je betoog.

  [ # 75 ] 24 May 2007 01:14 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

Jamai in ‘Misérables’
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Jamai (20) ziet zijn droomwens in vervulling gaan. De ex-Idol wordt studentenleider Marius in Les Misérables , de moeder aller musicals

Nadat hij voor deze rol in Londen was aangenomen vond de wereldberoemde producent Cameron Mackingtosh het nog beter als hij in Nederland zou opgaan. “Ik verheug me op de prachtige zangpartijen”, zegt de weer vrijgezelle Jamai.

“En het feit dat twee mooi vrouwen in het stuk verliefd op me zijn.” Morgen verschijnt bij deze krant de musicalbijlage Showtime! waarin alle musicalsterren vertellen over hun rollen in het nieuwe theaterseizoen.

‹ First  < 3 4 5 6 7 > 
5 of 7