40 of 41 | ‹ First  < 38 39 40 41 > 
Seizoen 2007/2008
  [ # 586 ] 24 March 2008 11:00 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

De M-lab-producties zijn natuurlijk korte termijnprojecten. Dus zal er ook op wat kortere termijn worden gepolst. Ik ben bijvoorbeeld heel benieuwd wie er in Joe gaan meespelen, dan zijn best veel producties al geeindigd en dus veel mensen in principe beschikbaar.

  [ # 587 ] 24 March 2008 11:59 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Jeroen - 24 March 2008 11:00 AM

De M-lab-producties zijn natuurlijk korte termijnprojecten. Dus zal er ook op wat kortere termijn worden gepolst. Ik ben bijvoorbeeld heel benieuwd wie er in Joe gaan meespelen, dan zijn best veel producties al geeindigd en dus veel mensen in principe beschikbaar.

behalve de Les Miserables, Tarzan, Evita, Dirty Dancing cast-leden 😛

  [ # 588 ] 24 March 2008 10:12 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

jouke - 24 March 2008 11:59 AM
Jeroen - 24 March 2008 11:00 AM

De M-lab-producties zijn natuurlijk korte termijnprojecten. Dus zal er ook op wat kortere termijn worden gepolst. Ik ben bijvoorbeeld heel benieuwd wie er in Joe gaan meespelen, dan zijn best veel producties al geeindigd en dus veel mensen in principe beschikbaar.

behalve de Les Miserables, Tarzan, Evita, Dirty Dancing cast-leden 😛

Ik heb volgens mij ook niet “alle” gezegd.  Maar gezien het meespelen van Joanne Telesford in Impact zouden zelfs mensen uit deze producties mee kunnen doen aan Joe, al zullen het geen a-cast-leden met een hoofdrol zijn denk ik zo.

  [ # 589 ] 25 March 2008 07:59 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Jeroen - 24 March 2008 10:12 PM

Ik heb volgens mij ook niet “alle” gezegd.  Maar gezien het meespelen van Joanne Telesford in Impact zouden zelfs mensen uit deze producties mee kunnen doen aan Joe, al zullen het geen a-cast-leden met een hoofdrol zijn denk ik zo.

Ik zei ook niet dat jij “alle” shows zou hebben genoemd! Ik geef alleen maar aan dat er nog een flink aantal shows door draait als Joe speelt in het M-Lab…

  [ # 590 ] 25 March 2008 01:36 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Bingo door M-Lab:
Jetty Mathurin, Bob Fosko, Manoushka Zeegelaar Breeveld, Carolina Mout, Perry Dosset

The Fantasticks door Opus One:
Arjan Ederveen, John Kraaijkamp jr, Frans Schraven, Rolf van Rijsbergen, Jerome Reehuis, Annelies Fleskens, Jeroen Robben

Floddertje door Theater Familie:
Karel Simons, Mathijs Pater, Lara Grunfeld, Evi de Jean, Barry Beijer, Floor van Randwijk

Forbidden Musicals on Tour door Amsterdam Independent Theatre:
uit Doris Baaten, Joke de Kruijff, Alberto ter Doest, Michael Diederich, Gijs Staverman, Rosalie de Jong, Gijs Geers, Marjolein Keuning(inval), Cystine Carreon (inval)

169 Huis door M-Lab:
Barbara van den Eerenbeemt, Rein Hofman, Niels van der Laan, Maaike Martens, Maria Noë
Impact door M-Lab:
Job Bovelander, Ivo Chundro, Joeri Gamliel, Daphne Groot, Zuleima van Heyningen, Liesbeth Janse, Liesbeth Kruijs, Marika Lansen, Jeannine La Rose, Misalia Stenhuijs, Joanne Teleford, Vanessa Veldhuis, Standish de Vries, Ruth Zange, Jorien Zeevaart

Joe, de hemel kan wachten door M-Lab:

The Last 5 Years door Judas TheaterProducties
Jan Schepens en Ann Van den Broeck

Les Misérables door Stage Entertainment:
René van Kooten, Wim van den Driessche, Nurlaila Karim, Marjolein Algera, Carlo Boszhard, Jamai Loman, Celine Purcell, Suzan Seegers, Freek Bartels, Marcel Visscher, Hilke Bierman, Remko Harms, Gerben Grimmius, Barbara de Wit, Veerle Casteleyn, Rutger Bulsing, Michelle Splietelhof, Fanny Drenthe, Evi Mastbooms, Guido Gottenbos, Dirk Postma, Niels Jacobs, Richard Spijkers, Jurko van Veenendaal, Afra Voesenek, Jochem Feste Roozemond, Manon Novak, Pieter Van Nieuwenhuyze, Pieter Klinck, Kirsten Cools, Steven Colombeen

  [ # 591 ] 31 March 2008 04:07 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Voor de cast van “Thriller Live” zie http://www.flyingmusic.com/Thriller-Live-Spring-2008/biographies/.

  [ # 592 ] 02 April 2008 05:03 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Bingo door M-Lab:
Jetty Mathurin, Bob Fosko, Manoushka Zeegelaar Breeveld, Carolina Mout, Perry Dosset

The Fantasticks door Opus One:
Arjan Ederveen, John Kraaijkamp jr, Frans Schraven, Rolf van Rijsbergen, Jerome Reehuis, Annelies Fleskens, Jeroen Robben

Floddertje door Theater Familie:
Karel Simons, Mathijs Pater, Lara Grunfeld, Evi de Jean, Barry Beijer, Floor van Randwijk

Forbidden Musicals on Tour door Amsterdam Independent Theatre:
uit Doris Baaten, Joke de Kruijff, Alberto ter Doest, Michael Diederich, Gijs Staverman, Rosalie de Jong, Gijs Geers, Marjolein Keuning(inval), Cystine Carreon (inval)

169 Huis door M-Lab:
Barbara van den Eerenbeemt, Rein Hofman, Niels van der Laan, Maaike Martens, Maria Noë
Impact door M-Lab:
Job Bovelander, Ivo Chundro, Joeri Gamliel, Daphne Groot, Zuleima van Heyningen, Liesbeth Janse, Liesbeth Kruijs, Marika Lansen, Jeannine La Rose, Misalia Stenhuijs, Joanne Teleford, Vanessa Veldhuis, Standish de Vries, Ruth Zange, Jorien Zeevaart

Joe, de hemel kan wachten door M-Lab:

The Last 5 Years door Judas TheaterProducties
Jan Schepens en Ann Van den Broeck

Les Misérables door Stage Entertainment:
René van Kooten, Wim van den Driessche, Nurlaila Karim, Marjolein Algera, Carlo Boszhard, Jamai Loman, Celine Purcell, Suzan Seegers, Freek Bartels, Marcel Visscher, Hilke Bierman, Remko Harms, Gerben Grimmius, Barbara de Wit, Veerle Casteleyn, Rutger Bulsing, Michelle Splietelhof, Fanny Drenthe, Evi Mastboom, Guido Gottenbos, Dirk Postma, Niels Jacobs, Richard Spijkers, Jurko van Veenendaal, Afra Voesenek, Jochem Feste Roozemond, Manon Novak, Peter Van Nieuwenhuyze, Pieter Klinck, Kirsten Cools, Steven Colombeen Maudy Bremer, Tashka Cijntje, Janneke van Duiknhoven, Peter Stoelhorst

  [ # 593 ] 24 April 2008 03:54 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Bingo door M-Lab:
Jetty Mathurin, Bob Fosko, Manoushka Zeegelaar Breeveld, Carolina Mout, Perry Dosset, Salome Mayland, Qushannick Thode

The Fantasticks door Opus One:
Arjan Ederveen, John Kraaijkamp jr, Frans Schraven, Rolf van Rijsbergen, Jerome Reehuis, Annelies Fleskens /Penny Vos , Jeroen Robben

Floddertje door Theater Familie:
Karel Simons, Mathijs Pater, Lara Grunfeld, Evi de Jean, Barry Beijer, Floor van Randwijk

Forbidden Musicals on Tour door Amsterdam Independent Theatre:
uit Doris Baaten, Joke de Kruijff, Alberto ter Doest, Michael Diederich, Gijs Staverman, Rosalie de Jong, Gijs Geers, Marjolein Keuning(inval), Cystine Carreon (inval)

Impact door M-Lab:
Job Bovelander, Ivo Chundro, Joeri Gamliel, Daphne Groot, Zuleima van Heyningen, Liesbeth Janse, Liesbeth Kruijs, Marika Lansen, Jeannine La Rose, Misalia Stenhuijs, Joanne Teleford, Vanessa Veldhuis, Standish de Vries, Ruth Zange, Jorien Zeevaart

Joe, de hemel kan wachten door M-Lab:
Job Bovelander, Evi de Jean

The Last 5 Years door Judas TheaterProducties
Jan Schepens en Ann Van den Broeck

Les Misérables door Stage Entertainment:
René van Kooten, Wim van den Driessche, Nurlaila Karim, Marjolein Algera, Carlo Boszhard, Jamai Loman, Celine Purcell, Suzan Seegers, Freek Bartels, Marcel Visscher, Hilke Bierman, Remko Harms, Gerben Grimmius, Barbara de Wit, Veerle Casteleyn, Rutger Bulsing, Michelle Splietelhof, Fanny Drenthe, Evi Mastboom, Guido Gottenbos, Dirk Postma, Niels Jacobs, Richard Spijkers, Jurko van Veenendaal, Afra Voesenek, Jochem Feste Roozemond, Manon Novak, Peter Van Nieuwenhuyze, Pieter Klinck, Kirsten Cools, Steven Colombeen, Maudy Bremer, Tashka Cijntje, Janneke van Duiknhoven, Peter Stoelhorst

* 169 Huis van de lijst gehaald, de show is al weer voorbij.

[ Gewijzigd: 24 April 2008 04:00 PM by jouke ]
  [ # 594 ] 24 April 2008 04:26 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Alles wat in premiere is gegaan kan van de lijst af. Zo houden we wel weinig over, maar ja, het seizoen is ook bijna over

Bingo door M-Lab:
Jetty Mathurin, Bob Fosko, Manoushka Zeegelaar Breeveld, Carolina Mout, Perry Dosset, Salome Mayland, Qushannick Thode

Joe, de hemel kan wachten door M-Lab:
Job Bovelander, Evi de Jean

The Last 5 Years door Judas TheaterProducties
Jan Schepens en Ann Van den Broeck

[ Gewijzigd: 04 May 2008 10:03 AM by Marilena ]
  [ # 595 ] 09 May 2008 07:45 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Bingo door M-Lab:
Jetty Mathurin, Bob Fosko, Manoushka Zeegelaar Breeveld, Carolina Mout, Perry Dosset, Salome Mayland, Qushannick Thode

Joe, de hemel kan wachten door M-Lab:
Casey Francisco, Roel van Kerckhoven, John Terriet, Dennis ten Vergert, Bas Hoeflaak, Job Bovelander, Evi de Jean

The Last 5 Years door Judas TheaterProducties
Jan Schepens en Ann Van den Broeck

  [ # 596 ] 09 May 2008 09:40 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  275
Geregistreerd  2006-04-14

Uh, Casey als Dorinda??

  [ # 597 ] 09 May 2008 10:03 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

mcvandermeij - 09 May 2008 09:40 PM

Uh, Casey als Dorinda??

ik zelf verwacht (lees als “hoop:P) verbingdings officier

  [ # 598 ] 09 May 2008 10:16 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  275
Geregistreerd  2006-04-14

Maar dan is er dus nogsteeds geen Dorinda bekend…jammer…

  [ # 599 ] 09 May 2008 10:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

mcvandermeij - 09 May 2008 10:16 PM

Maar dan is er dus nogsteeds geen Dorinda bekend…jammer…

grote kans het het 1 van de mensen die hier boven genoemd staat gaat worden

  [ # 600 ] 09 May 2008 11:38 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

jouke - 09 May 2008 10:17 PM
mcvandermeij - 09 May 2008 10:16 PM

Maar dan is er dus nogsteeds geen Dorinda bekend…jammer…

grote kans het het 1 van de mensen die hier boven genoemd staat gaat worden

Hierboven staan maar twee dames vermeld. Casey en Evi. Evi wordt sowieso Katie. Casey verwacht ik eigenlijk wel als Verbindingsofficier (Al had het van mij Evi Mastbooms mogen zijn, wat was zij een verpletterende Verbindingsofficier). Bas Hoeflaak zou wel eens Al kunnen worden, zeker omdat er ook een jongere Katie nu is.

Roel speelde in Tilburg Ted, maar in een Vlaamse productie van een aantal jaren gelden (die nooit is doorgegaan) washij gecast als Joe. Het zou nu dus beide kanten op kunnen, al verwacht ik hem als Ted. Bij Job verwacht ik dat hij ensemble wordt en van Dennis dat ‘ie Joe wordt, maar wie weet…

‹ First  < 38 39 40 41 > 
40 of 41