5 of 26 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Londen: vervoer verblijf en overnachtingstips (voor voorstellingen ander topic)
  [ # 61 ] 17 April 2009 11:47 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

*Caroline* - 17 April 2009 11:04 AM
IngeG - 15 February 2009 05:29 PM

Over 10 dagen vertrek ik naar Londen. Als ik terugkom zal ik vertellen hoe ons hostel, Royal Bayswater Ho(s)tel, was 😉. Duur is het in ieder geval niet.

Daar ben ik vorig jaar geweest en wij vonden het verschikkelijk. Lift deed het niet. je moest voor vanalles bij betalen. Ongeintresseerd personeel die gewoon naar hun scherm blijven kijken als je voor hun neus staat.
Hoe was het nu?

Wij waren wel tevreden eigenlijk! Dichtbij het centrum, niet gehorig en een fijne badkamer op de kamer (waar we met z’n 6en op sliepen). De lift hebben wij niet gebruikt, dus geen idee of die het deed. Je moest wel voor vanalles bij betalen ja, maar goed..over het algemeen waren wij heel tevreden over de prijs-kwaliteitsverhouding, en we gaan er mssch nog wel eens terug.

  [ # 62 ] 10 May 2009 09:14 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Mijn ouders zijn vorige maand naar Londen geweest en zijn gewoon langs het theater gelopen waar Joseph speelt, een half uur voor de voorstelling. Even aan de kassa gevraagd of er nog kaarten waren, en toen konden ze voor 20 pond naar binnen, en nog goede plaatsen ook!

Weet iemand of deze actie mogelijk is bij alle musicals in Londen?

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 63 ] 10 May 2009 02:31 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  54
Geregistreerd  2009-03-17

Ik ben in december naar Londen geweest (en heb zoals mijn avatar laat zien Joseph gezien). Wij sliepen in het Royal National hotel. Het is echt een inmens hotel, ook wel erg druk daardoor (lees: een rij voor het inckecken, het ontbijt, het bagagedepot), maar ik vond dat niet hinderlijk. De kamer was prima, het ontbijt ook, maar het beste was nog wel de ligging: Russell Square. Het was 5 minuten naar de metro en dan 2 haltes op de Piccadilyline naar Leicester Square. 2 nachten voor 2 personen kostte ons 135 euro.
Wij zijn trouwens met de trein gegaan, wat ik echt een aanrader vond. We hebben 80 euro voor een retourtje betaald, rechtstreeks bij Eurostar. Omdat we vanuit Maastricht reisden was dat de goedkoopste optie. We hebben vertrokken om 7 uur ‘s ochtends en waren om 10.30 in Londen, en dan ook echt midden in Londen (St. Pancras, naast King’s Cross). We konden naar het hotel lopen.
Als het aan mij ligt doen we het dit jaar nog eens over!

PS. Een echte aanrader als je voor Kerst gaat: Kerstconcerten in de Royal Albert Hall. Errug leuk!

   Handtekening   

Wie een ander lief heeft ziet het aangezicht van God

  [ # 64 ] 29 August 2009 09:12 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Heeft iemand ervaring met het Mayflower Hotel in Londen? Wij hebben het zojuist geboekt via Arke. We gaan van zo 27-09 tot en met do 01-10 naar Londen.

Heeft iemand nog tips waar we echt naar toe moeten?

We willen zelf graag naar WWRY en Chicago (ivm Pia) staat hoog bij mij. Mijn echtgenoot is niet zo’n musical-liefhebber dus andere tips zijn ook heeeeel welkom!

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 65 ] 29 August 2009 09:18 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

rineke - 29 August 2009 09:12 PM

Heeft iemand ervaring met het Mayflower Hotel in Londen? Wij hebben het zojuist geboekt via Arke. We gaan van zo 27-09 tot en met do 01-10 naar Londen.

Heeft iemand nog tips waar we echt naar toe moeten?

We willen zelf graag naar WWRY en Chicago (ivm Pia) staat hoog bij mij. Mijn echtgenoot is niet zo’n musical-liefhebber dus andere tips zijn ook heeeeel welkom!

Ik raad Avenue Q altijd aan bij niet-musical liefhebbers. Je Engels moet wel goed zijn om het te kunnen volgen.

  [ # 66 ] 30 August 2009 06:58 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Weet iemand trouwens of je een foto nodig hebt voor je metro kaart? 8 jaar geleden was dat namelijk wel zo en toen moest ik op stel en sprong daar in zo’n hokje foto’s maken.

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 67 ] 30 August 2009 07:05 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

rineke - 30 August 2009 06:58 PM

Weet iemand trouwens of je een foto nodig hebt voor je metro kaart? 8 jaar geleden was dat namelijk wel zo en toen moest ik op stel en sprong daar in zo’n hokje foto’s maken.

Nee, je kunt gewoon een Oyster Card kopen en die zijn niet op naam. Je kan natuurlijk ook gewoon kaartjes kopen, maar dat is wel duurder. Een Oyster Card kun je op elk metrostation wel kopen. Hij ziet er zo uit:

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Oyster_front.svg

De winkels die hem verkopen hebben vaak een sticker op het raam met die afbeelding.

  [ # 68 ] 31 August 2009 09:15 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  241
Geregistreerd  2005-07-29

Let wel op: voor een abonnement op je oyster card moet je wel een kaart met foto erbij hebben. Dit vanwege identificatie. Dit geld iig voor maandabonnementen, maar volgens mij ook voor week kaarten.
Als je met oyster card gewoon “pat as you go"neemt heb je het probeem niet.

Overigens neem ik altijd een paar pasfoto’s mee op vakantie, omdat je ze toch regelmatig onverwachts nodig hebt.

  [ # 69 ] 31 August 2009 09:52 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  649
Geregistreerd  2007-10-11

Als je een maandabonnement wilt moet je je inderdaad registreren.

Weekabonnementen kunnen echter wel ongeidentificeerd gekocht worden…

   Handtekening   

“Most people who think they are happy just haven’t thought about it enough, most people who think they are happy are actually just stupid.” (next to normal)

  [ # 70 ] 06 September 2009 01:08 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

martijn-j - 29 August 2009 09:18 PM
rineke - 29 August 2009 09:12 PM

Heeft iemand ervaring met het Mayflower Hotel in Londen? Wij hebben het zojuist geboekt via Arke. We gaan van zo 27-09 tot en met do 01-10 naar Londen.

Heeft iemand nog tips waar we echt naar toe moeten?

We willen zelf graag naar WWRY en Chicago (ivm Pia) staat hoog bij mij. Mijn echtgenoot is niet zo’n musical-liefhebber dus andere tips zijn ook heeeeel welkom!

Ik raad Avenue Q altijd aan bij niet-musical liefhebbers. Je Engels moet wel goed zijn om het te kunnen volgen.

Over War Horse lees ik ook veel positiefs,  lijkt mij ook heel mooi   😄

http://www.nationaltheatre.org.uk/warhorse

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 71 ] 06 September 2009 01:36 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Ik ben 2 keer in het Strand Palace geweest en dat is me prima bevallen.
Ik heb hem niet zelf uitgezocht en betaald, dus prijzen kan ik je niet vertellen…..

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 72 ] 06 September 2009 02:57 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Caroline1 - 06 September 2009 01:36 PM

Ik ben 2 keer in het Strand Palace geweest en dat is me prima bevallen.
Ik heb hem niet zelf uitgezocht en betaald, dus prijzen kan ik je niet vertellen…..

Toevallig zit ik daar nét naar te kijken in de boekjes die ik van het reisbureau heb.

Hoe is de ligging?

  [ # 73 ] 06 September 2009 04:42 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

__niX - 06 September 2009 02:57 PM
Caroline1 - 06 September 2009 01:36 PM

Ik ben 2 keer in het Strand Palace geweest en dat is me prima bevallen.
Ik heb hem niet zelf uitgezocht en betaald, dus prijzen kan ik je niet vertellen…..

Toevallig zit ik daar nét naar te kijken in de boekjes die ik van het reisbureau heb.

Hoe is de ligging?

In de boekjes die wij hebben opgehaald is te zien dat het bij Covent Garden ligt, dus vlakbij West End. Volgens mij moeten de musicals op West End zelf (dus niet Billy Elliot, Sister Act) in ieder geval wel lopend te doen zijn.

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 74 ] 06 September 2009 04:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

g.devries - 06 September 2009 04:42 PM
__niX - 06 September 2009 02:57 PM
Caroline1 - 06 September 2009 01:36 PM

Ik ben 2 keer in het Strand Palace geweest en dat is me prima bevallen.
Ik heb hem niet zelf uitgezocht en betaald, dus prijzen kan ik je niet vertellen…..

Toevallig zit ik daar nét naar te kijken in de boekjes die ik van het reisbureau heb.

Hoe is de ligging?

In de boekjes die wij hebben opgehaald is te zien dat het bij Covent Garden ligt, dus vlakbij West End. Volgens mij moeten de musicals op West End zelf (dus niet Billy Elliot, Sister Act) in ieder geval wel lopend te doen zijn.

Sister Act ligt wel op loopafstand van de andere theaters. Billy Elliot en Wickd zijn wel te lopen, maar dan ben je wel even bezig.

  [ # 75 ] 06 September 2009 05:44 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

martijn-j - 06 September 2009 04:52 PM
g.devries - 06 September 2009 04:42 PM
__niX - 06 September 2009 02:57 PM
Caroline1 - 06 September 2009 01:36 PM

Ik ben 2 keer in het Strand Palace geweest en dat is me prima bevallen.
Ik heb hem niet zelf uitgezocht en betaald, dus prijzen kan ik je niet vertellen…..

Toevallig zit ik daar nét naar te kijken in de boekjes die ik van het reisbureau heb.

Hoe is de ligging?

In de boekjes die wij hebben opgehaald is te zien dat het bij Covent Garden ligt, dus vlakbij West End. Volgens mij moeten de musicals op West End zelf (dus niet Billy Elliot, Sister Act) in ieder geval wel lopend te doen zijn.

Sister Act ligt wel op loopafstand van de andere theaters. Billy Elliot en Wickd zijn wel te lopen, maar dan ben je wel even bezig.

Yes, ik las het ook in de boekjes, maar ik hoor ook altijd graag ervaringen.

Nu gaat het er eindelijk van komen :D ergens december gaan wij naar Londen. Zullen niet veel musicals bij zitten (vriendin is niet echt liefhebber), maar hoop dat ik dr toch warm kan maken voor Wicked.

Nu gaat het gezoek naar de goedkoopste mogelijkheden beginnen.. :( zucht, zo’n hekel aan! 😛

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 26