6 of 26 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
Londen: vervoer verblijf en overnachtingstips (voor voorstellingen ander topic)
  [ # 76 ] 06 September 2009 06:39 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

In dezelfde straat liggen de theaters waar Fiddler on the Roof en Joseph hebben gespeeld (geen idee wat er nu in staat).
De rest is lopend goed te doen, al hebben we Wicked met het opnbaar vervoer gedaan.

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 77 ] 06 September 2009 07:11 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Hebben jullie vanuit Nederland wel eens gebruik gemaakt van LondenMusicals.nl voor het boeken van tickets? Wat zijn de ervaringen?

Ik wil nl graag van te voren WWRY boeken. Op de site van WWRY zelf zijn ze 55 pond, op bovengenoemde site kan ik kaarten krijgen voor 33 euro. Beide voor stalls. 

Logisch dus dat ik via Londenmusicals wil boeken, maar is het een betrouwbare site?


Of hebben jullie een andere site-tips voor het vanuit NL boeken?

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 78 ] 06 September 2009 07:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

rineke - 06 September 2009 07:11 PM

Hebben jullie vanuit Nederland wel eens gebruik gemaakt van LondenMusicals.nl voor het boeken van tickets? Wat zijn de ervaringen?

Ik wil nl graag van te voren WWRY boeken. Op de site van WWRY zelf zijn ze 55 pond, op bovengenoemde site kan ik kaarten krijgen voor 33 euro. Beide voor stalls. 

Logisch dus dat ik via Londenmusicals wil boeken, maar is het een betrouwbare site?


Of hebben jullie een andere site-tips voor het vanuit NL boeken?

Als ik jou was zou ik de kaartjes bij TKTS in London halen.

  [ # 79 ] 18 September 2009 07:59 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Nav de berichten hier een kamer geboekt bij het Seven Dials hotel, de buurt lijkt me helemaal te gek, ik ga in oktober, daarna laat ik mijn ervaringen met het hotel wel weten.
Eerder heb ik in het Strand Palace gezeten, ook centraal, maar vond het onwijs groot en het was super gehorig. Nachtenlang liggen luisteren naar andere koppels die het erg leuk hadden samen zeg maar :ohoh:
Onwijs gelachen maar op een gegeven moment wil je toch ook wel slapen…

  [ # 80 ] 01 March 2011 06:43 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  177
Geregistreerd  2003-03-16

Hoi hoi, wil graag van de zomer naar londen. Twee hotels gezien die mij aanspreken. De ene in bayswater de andere op the strand. Wat zouden jullie kiezen? Iemand anders nog tips voor Goede en betaalbare hotel in juli in londen? Tips meer dan welkom. Alvast dank. Groet jassie

   Handtekening   

Be never to busy to be beautifull

  [ # 81 ] 01 March 2011 10:33 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

St Giles Hotel (Tottenham Court Road) kom ik al jaren.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 82 ] 01 March 2011 10:37 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Kent iemand de omgeving van het Copthorne Tara Hotel Kensington?
Ik weet niet of dit redelijk centraal ligt. Of weet iemand andere hotels die rolstoelvriendelijk zijn en een beetje centraal liggen?

  [ # 83 ] 01 March 2011 11:03 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2035
Geregistreerd  2008-08-31

jas_sie - 01 March 2011 06:43 AM

Hoi hoi, wil graag van de zomer naar londen. Twee hotels gezien die mij aanspreken. De ene in bayswater de andere op the strand. Wat zouden jullie kiezen? Iemand anders nog tips voor Goede en betaalbare hotel in juli in londen? Tips meer dan welkom. Alvast dank. Groet jassie

Stand Palace? Daar zijn wij geweest afgelopen zomer en dat is heel goed bevallen. Het ligt zo ongeveer recht tegenover het Savoy waar Legally blonde speelt en mooi centraal, vlakbij Covent Garden, Trafalgar Square, Leicester Square, Big Ben, Londen Eye etc. Maar dat laatste zal natuurlijk ook het geval zijn bij andere hotels aan de Strand.

   Handtekening   

di 14 juni: Er was eens..
do 14 juli: Petticoat
wo 27 juli: Soldaat v Oranje
do 10 nov: Vroeger of later
wo 16 nov: The Producers
za 17 dec: Oorlogswinter
za 24 dec:Jurk
za 14 jan: Kantje Boord

  [ # 84 ] 24 March 2011 12:43 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  55
Geregistreerd  2010-06-06

Ik zit er aan de denken om naar een concert te gaan in Londen.
En als ik er dan toch ben ook maar langs Wicked.

Maar ik wil dan alleen gaan, is dat te doen voor iemand die nog nooit alleen op vakantie is geweest?

Het zal maar voor een paar dagen zijn, maar dan als nog moet ik wel helemaal zelf uit de voeten kunnen.

Zijn er hier mensen die wel eens helemaal alleen naar Londen geweest zijn?

  [ # 85 ] 24 March 2011 12:54 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ik ben afgelopen december alleen naar Londen geweest. Ik kwam vrijdagavond laat aan, dus meteen naar hostel, slapen en de volgende dag ‘s middags naar Wicked en ‘s avonds naar Legally Blonde en die dag daarna ging ik ‘s morgen al weer vroeg terug. Ik heb me dus wel vermaakt daar en doe het dit jaar december nog een keer.

  [ # 86 ] 24 March 2011 11:20 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  241
Geregistreerd  2005-07-29

Ik ben 3x keer alleen naar londen geweest. Eerste keer toen ik 16 jaar was, 2 weken in combinatie met een talencursus.
Ik voel mij in Londen erg veilig, ook als vrouw alleen. Ga ook rustig alleen naar theater. Lekker last-minute kaartjes halen aan de theaterkassa met veel korting. Is altijd wel iemand om mee te praten.

Als ik de kans zou hebben om te gaan (alleen of met iemand) zou ik het doen!

Alvast heel veel plezier.

  [ # 87 ] 25 March 2011 12:14 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  287
Geregistreerd  2009-03-11

Net terug uit st. giles hotel. Was de tweede keer dat we hier zaten. Heel erg goed bevallen en supercentraal!

  [ # 88 ] 25 March 2011 03:42 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Oh leuk, daar verblijf ik in de zomervakantie.

  [ # 89 ] 26 March 2011 07:23 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  116
Geregistreerd  2011-03-26

Toen ik naar Londen ging verbleef ik in Piccadilly Backpackers hostel. Erg goedkoop, mega centraal (naast het theater van Grease, hooguit 20 meter van een metrostation en het hostel is zelfs te zien op het Ikeapiccadilly schilderij) en prima bedden.

Zoals met ieder hostel ben je als het goed is veel weg, maar zelfs een avondje in het hostel was prima. Voor jonge mensen zeker een aanrader!

   Handtekening   

Maggots!

  [ # 90 ] 27 March 2011 09:38 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Ik ga van 27 april t/m 30 april naar Londen een vriendin opzoeken en musicals bezoeken uiteraard. Omdat mijn vriendin niet veel ruimte heeft in haar kleine kamer moest ik zelf een slaapplek regelen en ik heb het volgende gevonden: http://www.ish.org.uk/
Dat is geloof ik pas sinds kort open en het zijn studentenkamers die ook te boeken zijn voor een kort verblijf. Ik heb daar dus voor drie nachten geboekt, het is niet duur en het is best een goede locatie. Ik zal achteraf wel laten weten hoe het was, misschien is het een leuke tip!

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 26