19 of 21 | ‹ First  < 17 18 19 20 21 > 
Fame-tv-auditie
  [ # 271 ] 24 April 2007 10:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

we zullen het morgen zien 😉

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 272 ] 24 April 2007 10:43 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

[quote author=“ivje”]we zullen het morgen zien 😉

Donderdag toch?! :O

  [ # 273 ] 24 April 2007 10:59 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

[quote author=“Lance”]Ik heb, dankzij het Duimengala, heel erg het gevoel dat Talita de rol van Mabel heeft gekregen…

Ja, dat had ik dus ook! Ik dacht gelijk: Oh, heeft zij de rol gekregen :lol:

Maar aan de andere kant… Of misschien juist niet?  😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 274 ] 25 April 2007 09:01 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

[quote author=“Lance”]Ik heb, dankzij het Duimengala, heel erg het gevoel dat Talita de rol van Mabel heeft gekregen…

Ja ik vond het ook opvallend, maar de tekst was….....hier is Talitha, op weg naar fame…..daar kun je alle kanten mee uit 😛

  [ # 275 ] 25 April 2007 08:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

[quote author=“__niX”][quote author=“ivje”]we zullen het morgen zien 😉

Donderdag toch?! :O

ja tuurlijk mutske dat ik ben

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 276 ] 26 April 2007 09:34 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Het is Talita geworden.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 277 ] 26 April 2007 09:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Lance”]Ik heb, dankzij het Duimengala, heel erg het gevoel dat Talita de rol van Mabel heeft gekregen…


En je had gelijk!

Persoonlijk ging mijn voorkeur uit naar Marieke, puur op basis van de zang: zij zong zó mooi met zó‘n volle mooie krachtige stem!

Een van de andere kandidaten vond ik heel over de top qua stem, weet niet zeker wie van hen het was.

Grappig die cd-opname! en wat zingt Daphne mooi 😊

Juvani viel me echter nogal tegen: het kán toch echt zuiverder. Hein kwam meer in de richting.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 278 ] 26 April 2007 09:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Het is dus Talita geworden! Hadden we afgelopen maandag toch gelijk!
Vocaal en qua acteren vond ik Britt wel de beste, maar Talita kan veel beter dansen.
Marike heeft een hele leuke uitstraling.
Eigenlijk vond ik het best moeilijk om iemand te kiezen voor deze rol.
Aangezien het een rol is van iemand die auditie gaat doen voor een dansrol is Talita inderdaad de beste keus. Vonden meer mensen het moeilijk om te kiezen?

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 279 ] 26 April 2007 09:54 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

[quote author=“MoNieky”]Vonden meer mensen het moeilijk om te kiezen?

Ik twijfelde heel erg tussen Marike en Talita.
Marike vond ik de beste qua acteren en zang, maar haar dans was blijkbaar niet goed genoeg. Al heb ik daar niet echt op gelet in één van de eerste afleveringen.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 280 ] 26 April 2007 10:20 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2005-09-12

Marike en Thalita waren ook mijn absolute favo’s. Marike vond ik echt super, maar Thalita paste denk ook beter in het plaatje en ze heeft ook meer ervaring qua dans.

Ik vind het nu al een geweldige cast en gelukkig een mix van Grease-cast en nieuwe gezichten want ik was even bang dat de hele Grease cast zou overlopen. Maar Boris en Wendy zijn het niet geworden.

Ik vond het een erg leuke serie moet ik zeggen.

  [ # 281 ] 26 April 2007 10:29 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

ik was blij met talita, alleen ik schrok wel even toen ze viel bij haar auditie :shock:
maar ik vind toch dat alle rollen goed zijn ingevuld, ik ben vooral blij met Daphne als serena.Zij is gewoon fantastisch!!!!

  [ # 282 ] 26 April 2007 10:58 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

En WEER gemeen dat er iemand geen auditie mocht doen. Niet dat Wendy me in de reeks is opgevallen, maar gooi d’r dan meteen het huis uit en niet vlak voor haar workshops.
Dan hadden ze ook tegen Marike kunnen zeggen dat ze geen auditie mocht doen omdat haar dans niet goed genoeg is. Ik vond het ook raar dat ze sterk op dans werden beoordeeld terwijl ze daar geen worpshop meer over hebben gehad. In plaats van de zangauditie hadden ze ook een dansauditie kunnen doen…

Ik was voor Marike, maar toen die 2 er nog stonden, was ik duidelijk voor Talita. Britt had iets raars over zich, te overdreven en arrogant. Nee, ik ben blij dat het Talita is geworden.

Laatste dingetje: wat viel Juvani door de mand zeg. Jemig wat was dat VALS. *Still hopes for Ruben* Daphne en Hein geweldig :D

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 283 ] 26 April 2007 11:23 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  115
Geregistreerd  2003-08-14

Ben erg blij met de cast!! Behalve Juvani. Ik vind hem niet sympathiek overkomen en qua spel en zang niet sterk. Dans is daarentegen wel sterk. Krijgen de afvallers eigenlijk een rol in het ensemble en als understudy?

Ik vind het leuk dat zich nieuw talent heeft opgedaan. Ik vond het acteren van Cindy (nog) niet sterk genoeg. Teveel oplezen in plaats van met gevoel. Maar ze komt ook pas net kijken. Haar uistraling en zang waren erg goed. Ik hoop dan ook dat zij haar kansen nog gaat krijgen! Ik was pro-daphne omdat ze wat mij betreft de uistraling van Serena heeft en uiteraard de zang en het spel. Ik werd toch wel een beetje geraakt door het stukje voor de cd (al blijft de vertaling niet echt geweldig). Voor de rol van Schlomo was er voor mij maar één kandidaat en gelukkig is hij het geworden 😊.Naast Cindy is Marike mij ook opgevallen! Ook iemand die wat mij betreft snel door mag groeien!! Qua ervaring terecht dat Talitha de rol heeft gekregen maar ik vind het jammer dat Marike door haar dans geen kans meer maakte. Dit was op voorhand bekend en hebben ze zich gedurende de uitzendingen ook niet echt in kunnen bekwamen.

Wat mij betreft een goede cast met grote twijfel voor Juvani en lichte twijfel bij Kim-Lian en Jim maar deze twijfel zal door Doris, Hein en Daphne helemaal weggenomen worden gok ik!

  [ # 284 ] 27 April 2007 07:17 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

[quote author=“gordijntje”]Laatste dingetje: wat viel Juvani door de mand zeg. Jemig wat was dat VALS. *Still hopes for Ruben* Daphne en Hein geweldig :D

Ik ben het zooooo met je eens!
Juvani was vreselijk! Nog steeds snap ik niet dat hij het is geworden, echt niet! Ja, hij kan goed dansen, absoluut, maar dat is ook alles ook!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 285 ] 27 April 2007 08:34 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2006-10-09

wat een koekenbakker die juvani, daar krijgt de rest van de cast het ook nog moeilijk mee, want die gaat gewoon zijn eigen weg. reken maar dat je hem veel gaat zien op feestjes en premieres.
daphne zingt toch erg mooi en de keuze van talita vond ik ook logisch alhoewel ik marieke ook top vond.
ik stoorde me enorm aan britt maar ja ieder zijn meug.
hein zit zoals gewoonlijk weer net tegen de noten aan te zingen.

ik vond het ook leuk om william te zien met zijn tegenspel, ben zeer benieuwd wat hij mag doen met joe vegas, ik heb grease gezien met zowel hem als danny en jim en william zet gewoon een andere danny neer, echt top.

ik kijk erg uit naar deze musical het is voor mij de eerste musical die ik in london gezien heb dus ik heb er wat mee.

‹ First  < 17 18 19 20 21 > 
19 of 21
‹‹ Kuifje      Doe mij maar "Doe Maar" ››