2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Beauty & the Beast premiere Antwerpen
  [ # 16 ] 27 January 2007 11:23 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Hahaha toch maar wel? :D
Mag ik mee? 😉

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 17 ] 27 January 2007 02:54 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2005-01-26

Als je voor de show nog een hapje wilt eten hou ik me aanbevolen 😊

[quote author=“Lance”]Ik geloof dat ik vanavond maar eens afreis naar het enige Antwerpen…

   Handtekening   

” ‘t Is maar goed dat ze een vrouw is, want een vrouw opgeven… och!
Van roken kwam je ook wel af - uiteindelijk- “

  [ # 18 ] 27 January 2007 03:05 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

[quote author=”.:Elise:.”]Als je voor de show nog een hapje wilt eten hou ik me aanbevolen 😊

[quote author=“Lance”]Ik geloof dat ik vanavond maar eens afreis naar het enige Antwerpen…

Nee, vanavond wordt ‘t toch de voorpremiere van Doe Maar in Tilburg, een keertje niet ver weg, maar om de hoek naar het theater heeft ook wel wat.

Maar ik ben toch erg benieuwd naar de vlaamse versie van BatB dus ik denk dat ik volgende week alsnog ga… Benieuwd of ik van deze versie net zo geniet als toen in Duitsland waar de tissues niet aan te slepen waren.

  [ # 19 ] 27 January 2007 05:10 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“Lance”] Benieuwd of ik van deze versie net zo geniet als toen in Duitsland waar de tissues niet aan te slepen waren.

Zo hoog moet je je verwachting echt niet leggen. Dan zal het erg gaan tegenvallen.

  [ # 20 ] 27 January 2007 10:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Arme belgen toch….

  [ # 21 ] 28 January 2007 01:50 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“jouke”]Arme belgen toch….

Wat bedoel je?

  [ # 22 ] 28 January 2007 12:10 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote author=“Jeroen”][quote author=“jouke”]Arme belgen toch….

Wat bedoel je?

Dat ik medelijden met de Belgen heb. Dat ze naar zo’n show moeten… Ik vind het een stuk minder uitstraling hebben dan de NL-versie.

  [ # 23 ] 28 January 2007 01:07 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

[quote author=“jouke”][quote author=“Jeroen”][quote author=“jouke”]Arme belgen toch….

Wat bedoel je?

Dat ik medelijden met de Belgen heb. Dat ze naar zo’n show moeten… Ik vind het een stuk minder uitstraling hebben dan de NL-versie.

Tis iets anders ja, maar zeker niet minder vind ik.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 24 ] 28 January 2007 05:02 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik had meer medelijden met Nederland.

Het is zonde dat de show zo kort speelt in Antwerpen, zo krijgen de acteurs weinig tijd om echt op elkaar ingespeeld te raken.

  [ # 25 ] 28 January 2007 08:18 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“jouke”][quote author=“Jeroen”][quote author=“jouke”]Arme belgen toch….

Wat bedoel je?

Dat ik medelijden met de Belgen heb. Dat ze naar zo’n show moeten… Ik vind het een stuk minder uitstraling hebben dan de NL-versie.

Je mag/ kunt een premiere in het ene land niet vergelijken met de laatste voorstelling in het andere land. De Vlaamse versie mag nog groeien, de NL versie had die kans al gehad.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 26 ] 28 January 2007 08:23 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Leuke verslagen allemaal 😊.

  [ # 27 ] 28 January 2007 11:52 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“jouke”][quote author=“Jeroen”][quote author=“jouke”]Arme belgen toch….

Wat bedoel je?

Dat ik medelijden met de Belgen heb. Dat ze naar zo’n show moeten… Ik vind het een stuk minder uitstraling hebben dan de NL-versie.

Ik denk dat ze het getroffen hebben met deze voorstelling. Hij is namelijk gewoon beter.

  [ # 28 ] 30 January 2007 10:53 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2003-08-05

Ik ben het met het eerste positieve stukje totaal eens, dus die heb ik niet gequote..,

[quote author=“Luna24”]Peter van der Velde (erg gelachen hoe hij naast zo’n klein klokje op komt als megalange kaars) heeft wat mij betreft iets teveel naar de interpretatie van Carlo gekeken, maar weet desondanks niet het opzwepende enthousiasme in “Kom Erin” te leggen wat in Nederland zorgde voor de knaller van de show. “Kom Erin” was hier behoorlijk braaf en samen met “Weer helemaal mens” vooral technisch goed uitgevoerd, maar helaas een beetje tam.
Goele de Raedt als Babette is totaal niet vergelijkbaar met haar voorgangster Nicole, maar belooft wel een goed eigen karakter neer te zetten. Waar Nicole vooral ondeugend was, is Goele’s Babette volwassener en zwoel.

Ten eerst vond ik Peter van de Velde echt heel vervelend. Ik had nog nooit iemand anders gezien dan Carlo (wel mn best gedaan, maar lukte niet!!) en ik had gehoopt op een iets subtielere Lumiere. Maar Peter deed inderdaad erg zijn best om op Carlo te lijken, terwijl Carlo in zijn drukte toch 20x subtieler was..,

Goedele de Readt vond ik eveneens niet echt subtiel. Het was, vooral in combi met Peter, erg over the top waardoor het voor mijn gevoel ordinair werd. Dat vond ik erg jammer, want het zingen enzo vond ik erg goed.

Verder wel gewoon genoten, maar het heeft inderdaad voor mijn gevoel nog niet het niveau van Ned, maar dat komt nog wel.

  [ # 29 ] 11 February 2007 01:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik moet even zeggen dat de Vlaamse versie zo gegroeid is in de afgelopen weken, dat deze hard op weg is om de Nederlandse in te halen.
Heb gisterenmiddag kunnen constateren dat de Vlaamse zeer fijn om naar te kijken is en op een aantal punten zelfs beter dan de Nederlandse blijkt te zijn.

Een paar dingen die in ieder geval logischer zijn:
* Lumières zinnetje “Nimfen…?” wordt zo gebruikt dat je als kijker direct snapt dat hij bedoelt: “O,.. zijn ‘t nimfen!”
* De kast wordt leuker en is nu ook logisch: ze kan de kamer niet uit, omdat ze niet bij de deurknop kan. Dus als de deur van de kamer open staat, kan ze het wel.
* Ook erg fijn is de interpretatie van Jan Schepens’ Beest tijdens de verzorgingsscène door Belle in de 2e akte: zijn beestachtigheid en pijn zijn veel overtuigender dan die van eerdere beesten, doordat hij aan de wond op zijn voorpoot kluift en wolfachtig huilt wanneer Belle er aan komt.

Op twee na de originele bezetting en de cast is top. Ik ben alles bijeen wel blij met deze versie 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 30 ] 11 February 2007 01:51 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Dus van je voornemen (w.b. Dieter) komt waarschijnlijk weer niks terecht 😉
Ach, mij zal je waarschijnlijk ook vaak genoeg daar aan kunnen treffen, als mijn financiën dat toelaten tenminste… :roll:

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

 < 1 2 3 > 
2 of 3