2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Legally Blonde
  [ # 16 ] 04 January 2008 01:53 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

nahpetS - 03 January 2008 12:27 PM

Ik had er nog geen acht op geslagen, maar ze hebben “Love and War” vervangen door “Positive”, jammer .. want het was één van de leukste nummers van de musical. Ben benieuwd, de DVD komt bijna binnen dus dan kan ik de musical weer helemaal bekijken in plaats van stukjes weer op YouTube.

Is het trouwens waar dat Laura Bell Bundy weggaat in juni, en wie zou dan de opvolgster zijn van haar?

Gr.

Dan vraag ik me af wat jij hebt zitten luisteren, want Love And War is na of tijdens San Francisco al geschrapt en staat op geen enkele cd. 😉

  [ # 17 ] 04 January 2008 03:13 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Lance - 04 January 2008 01:53 PM
nahpetS - 03 January 2008 12:27 PM

Ik had er nog geen acht op geslagen, maar ze hebben “Love and War” vervangen door “Positive”, jammer .. want het was één van de leukste nummers van de musical. Ben benieuwd, de DVD komt bijna binnen dus dan kan ik de musical weer helemaal bekijken in plaats van stukjes weer op YouTube.

Is het trouwens waar dat Laura Bell Bundy weggaat in juni, en wie zou dan de opvolgster zijn van haar?

Gr.

Dan vraag ik me af wat jij hebt zitten luisteren, want Love And War is na of tijdens San Francisco al geschrapt en staat op geen enkele cd. 😉

Ik heb de voorstelling in San Fransisco gezien, maar dat was ik helemala vergeten. Dacht dat het gewoon lekker in New York was. Na jouw opmerking ben ik even gaan kijken op internet naar de premiere, en die was pas op 30 april 2007, en ik zag de voorstelling op 24 feb 2007. Dussee.. foutje! Maar ik vind het nog steeds jammer! Maar hoe vaker ik naar “Positive” luister hoe leuker ik het nummer ga vinden.

Toch kan ik niet wennen aan de “nieuwe” Serena en Pilar. De beste waren nog steeds Leslie en DeQuina, vind ik!

Legally Blonde is gewoon leuk!

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 18 ] 13 March 2008 09:50 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Weest niet bang.. K-Fed gaat niet in Legally Blonde spelen

Kevin Federline won’t be headed to Broadway after all.

The rapper, 29, was in talks for a trio of roles in Legally Blonde – including the UPS guy who inspires the “bend and snap.”

But a source close to him tells Usmagazine.com, “It fell apart. He is really upset because he wanted it to happen.”

The source adds that it was a “money issue.”

Federline, says the source, “still wants to do it and maybe it can be saved, but for now it’s not happening.”

“Nothing was ever confirmed,” his rep tells Us.

  [ # 19 ] 14 March 2008 02:20 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

dokter_P - 13 March 2008 09:50 PM

Weest niet bang.. K-Fed gaat niet in Legally Blonde spelen

Kevin Federline won’t be headed to Broadway after all.

The rapper, 29, was in talks for a trio of roles in Legally Blonde – including the UPS guy who inspires the “bend and snap.”

But a source close to him tells Usmagazine.com, “It fell apart. He is really upset because he wanted it to happen.”

The source adds that it was a “money issue.”

Federline, says the source, “still wants to do it and maybe it can be saved, but for now it’s not happening.”

“Nothing was ever confirmed,” his rep tells Us.

Thank God!

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 20 ] 25 September 2008 08:31 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ‘Legally Blonde’ niet echt volg, maar ik las op Playbill dat de Broadway produktie 19 oktober sluit. Maar misschien is het al oud nieuws ?

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 21 ] 25 September 2008 09:44 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Eindelijk :D Het werd echt eens tijd. Flutproductie. Al heeft de show het langer uitgehouden in het Palace dan de 2 shows daarvoor, Lestat 39 en All Shook Up 213. Ik dacht even dat er een vloek op het theater rustte 😉

  [ # 22 ] 25 September 2008 10:21 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Jeetje.. de ene na de andere show sluit op Broadway!
Ik had verwacht dat Legally Blonde het wel langer uit zou houden…

  [ # 23 ] 25 September 2008 09:14 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Het zijn echt bijltjesdagen op The Great White Way….

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 24 ] 25 September 2008 09:21 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

huh, maar ze hebben toch net een nieuwe Elle Woods gevonden (je zou toch zeggen dat ie dan toch weer wat promotie heeft gekregen..)? Of is dat ook alweer een tijdje geleden en loop ik gwn achter?

  [ # 25 ] 25 September 2008 09:32 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

IngeG - 25 September 2008 09:21 PM

huh, maar ze hebben toch net een nieuwe Elle Woods gevonden (je zou toch zeggen dat ie dan toch weer wat promotie heeft gekregen..)? Of is dat ook alweer een tijdje geleden en loop ik gwn achter?

Een beetje achter misschien 😉 maar het is al snel te zien of de verkoop toeneemt nadat er een nieuwe hoofdrolspeler is. Dat zal waarschijnlijk niet het geval zijn geweest.

  [ # 26 ] 26 September 2008 07:59 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Jammer zeg, ik vond het wel een leuke show, al vond ik de nieuwe Elle Woods niet echt fantastisch.

  [ # 27 ] 01 October 2008 08:39 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2006-02-22

lisaatje - 26 September 2008 07:59 AM

Jammer zeg, ik vond het wel een leuke show, al vond ik de nieuwe Elle Woods niet echt fantastisch.

 

het is wel sneu voor bailey heeft ze net gewonnen stopt de show ermee!!!

but thats showbusiness…

  [ # 28 ] 01 October 2008 08:37 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Nieuwe show in The Palace: West Side Story…..

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 29 ] 02 October 2008 04:27 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Jacco - 01 October 2008 08:37 PM

Nieuwe show in The Palace: West Side Story…..

Super Keus!! Dat gaat ongetwijfeld Groots worden;)

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 30 ] 05 November 2008 07:30 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Baily heeft al weer een nieuwe baan gevonden!

Baily Hanks, die de rol van Elle Woods vertolkte op Broadway, gaat in het Paper Mill Playhouse in New Yersey de rol van blonde bitch Sharpay spelen in High School Musical. De voorstelling start vandaag met previews. Hanks werkte zichzelf in de kijker toen ze de rol in Legally Blonde won via een tv-casting op MTV. High School Musical krijgt dit seizoen ook een Nederlandstalige theaterversie.

musicalsite.be

 < 1 2 3 > 
2 of 3