2 of 9 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Stanley wordt Che!
  [ # 16 ] 02 February 2007 06:39 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Gaby*”]Heidi, ik kan me he-le-maal in jouw verhaaltje vinden.

Dank u!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 17 ] 02 February 2007 07:11 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Pfff nee he..

Ik had echt gehoopt op Ara of Rene..

  [ # 18 ] 02 February 2007 07:19 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“eastwick”]Tja….. Even los van het feit dat Burleson mij nog nooit geraakt heeft met de rollen die hij speelde, raak ik een beetje moedeloos van het eeuwige gerecycle van repertoire en de inwisselbare ‘sterren’ bij Stage Entertainment.


Als de Dood deed hij het wel aardig al wist hij me niet te raken (te glad en te perfect) en Kardinaal Richelieu was goed, maar voor de rest ben ik er niet weg van.
De enige rol die ik hem serieus nog wel zie spelen is The Phantom, als hij die gekweldheid aan kan en er niet staat als zichzelf.
Want dat heb ik vaak bij Stanley: het is echt zo Stan de Man.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 19 ] 02 February 2007 10:02 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Wie wordt zijn understudy wordt de belangrijke vraag. Stanley heeft talent maar moet hij nu echt elk seizoen in een show zitten? Maar denk dat we al blij moeten zijn dat we niet Pia als Eva krijgen.

  [ # 20 ] 02 February 2007 10:18 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

*edit* sorry, vorige bericht te snel gelezen.

  [ # 21 ] 02 February 2007 11:03 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“dokter_P”]Pfff nee he..

Ik had echt gehoopt op Ara of Rene..

Tja. Ara komt altijd weer in opmerkelijke rollen en producties terecht. Dat zal komend seizoen vast niet anders zijn. En ik zie in Rene ook niet meteen een Ché.

Het is inderdaad dat Stanley met een vast contract zit en waarschijnlijk vonden ze van de beschikbare rollen die van Che het meest geschikt. En misschien klopt dat ook wel.

En op de Renee van Wegberg-vraag. Die heeft een toezegging gekregen voor een productie, niet een vast contract bij Stage Entertainment.

  [ # 22 ] 02 February 2007 11:18 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Jeroen”]Het is inderdaad dat Stanley met een vast contract zit en waarschijnlijk vonden ze van de beschikbare rollen die van Che het meest geschikt. En misschien klopt dat ook wel.

Ik vind dat toch het verkeerde uitgangspunt: dan kijk je dus eerst naar de mensen die je hebt en stopt die dan maar in de “ook niet echt geweldig, maar toch meest passende” rol in je productie.

In plaats van eerst te kijken welke rollen je nu eigenlijk hebt en daarvoor (uit het meer dan grote aanbod) de meest geschikte kandidaat kiest.

En met dat grote aanbod bedoel ik dan ook écht het grote aanbod he; niet die drie/vier mensen met een bekende naam of van TV.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 23 ] 02 February 2007 11:28 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“Luna24”]

Ik vind dat toch het verkeerde uitgangspunt: dan kijk je dus eerst naar de mensen die je hebt en stopt die dan maar in de “ook niet echt geweldig, maar toch meest passende” rol in je productie.

Het gaat er niet om wat jij vind 😉
Het blijft natuurlijk gewoon een bedrijf, dat Stage Entertainment, en zoals in elk bedrijf kijken ook zij eerst waar ze hun eigen mensen kunt plaatsen voordat je iemand van buiten gaat halen. Dat mag voor ons musicalfans vloeken zijn, maar zo gaat het nu eenmaal. Pas daarna kun je de beste mensen van buiten halen, waarbij een zekere voorkeur bij Stage voor mensen met een “naam” niet te ontkennen valt.

  [ # 24 ] 03 February 2007 04:10 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Jeroen”]Het gaat er niet om wat jij vind 😉

Het was ook een mening, geen persoonlijke aanval 😉

Het probleem is met bekende namen dat ik ze niet meer als rol ga kunnen zien, maar dat ik naar de musical zit te kijken met het idee van “God, daar hebben we Stanley!” in plaats van “Hee, daar hebben we Che.”

En als het nu een acteur was die in elke rol kon verdwijnen en zo transformeerde dat het zichtbaar iemand anders werd; maar zo goed vind ik Stanley niet.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 25 ] 03 February 2007 05:55 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  58
Geregistreerd  2005-01-31

Marilena, dat was ook mijn eerste gedachte toen ik las dat Stanley die rol in Evita krijgt; de man heeft een vast contract bij Van den Ende en ze móeten hem ergens plaatsen.

Stanley heeft mij ook nog nooit geraakt op het podium en ik ben het helemaal met Luna24 eens, met haar reactie over Stanley…....

Veronique

  [ # 26 ] 03 February 2007 05:58 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  58
Geregistreerd  2005-01-31

Ik merk dat er toch veel mensen Stanley niet geweldig vinden, en toch heb ik sterk de indruk dat heel Nederland achter ‘Stan’ aanloopt…...

Veronique

  [ # 27 ] 03 February 2007 09:15 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“veroniquewinden”]Ik merk dat er toch veel mensen Stanley niet geweldig vinden, en toch heb ik sterk de indruk dat heel Nederland achter ‘Stan’ aanloopt…...

Omdat “heel Nederland” hem alleen maar kent.

Ze moeten ook wel, want iets anders krijgen ze niet te zien. Net zoals het grote publiek niet weet dat er ook nog iets anders bestaat dan My Fair Lady, De Jantjes en The Wiz.

Het grote publiek, de doorsnee gemiddelde Nederlander, heeft het idee dat ze het neusje van de zalm te zien krijgen als Chantal Janzen samen met bijv. Stanley Burleson in de zoveelste productie van - doe eens gek - Evita verschijnt.
Ze weten niet dat er nog zoveel anders is en ze weten al helemaal niet dat er nog zoveel andere (en soms betere) geschiktere mensen rond lopen die die rollen misschien wel veel beter past.
Dat wordt hen niet verteld.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 28 ] 03 February 2007 10:30 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  58
Geregistreerd  2005-01-31

Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in…...

Veronique

  [ # 29 ] 03 February 2007 05:03 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2005-10-25

[quote author=“Luna24”][quote author=“eastwick”]Tja….. Even los van het feit dat Burleson mij nog nooit geraakt heeft met de rollen die hij speelde, raak ik een beetje moedeloos van het eeuwige gerecycle van repertoire en de inwisselbare ‘sterren’ bij Stage Entertainment.


Als de Dood deed hij het wel aardig al wist hij me niet te raken (te glad en te perfect) en Kardinaal Richelieu was goed, maar voor de rest ben ik er niet weg van.
De enige rol die ik hem serieus nog wel zie spelen is The Phantom, als hij die gekweldheid aan kan en er niet staat als zichzelf.
Want dat heb ik vaak bij Stanley: het is echt zo Stan de Man.

Stanley als Phantom?...euh…...NEE?!

  [ # 30 ] 03 February 2007 06:23 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2006-08-28

Tsja, hoe jammer het ook is, doorsnee Nederland maakt wel een veel groter deel uit van het musicalpubliek, dus zullen de producenten hun wensen inwilligen, en niet die van de fans. En het doel van een musical produceren is geld verdienen, en niet ‘nieuw talent een kans geven’. Wat doe je eraan?

   Handtekening   

Wicked is stom, Phantom is gaaf, en Joop van den Ende heeft een geweldige musical- en castingkeuze.

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 9