2 of 13 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
MAG 2007 in de verte!
  [ # 16 ] 06 February 2007 07:43 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2004-09-08

Is de datum eigenlijk al bekend?
En de locatie?

  [ # 17 ] 06 February 2007 07:55 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Ik denk ook dat Kikker in de wolken en Grease er met de ANWB publieksprijzen vandoor gaan.

Mijn nominaties tot nu toe: voor Vincent de Lusenet, Ivo Chundro, Vannessa Timmermans en Sabine Beens uit Honk. Mariska van Kolck en Arie Cupé uit Wat zien ik?! Wieneke Remmers, Henk Poort, Quirijn de Lang(e) en Maike Boerdam uit Rembrandt, Kim van Zeben uit Pluk redt de dieren en ik vond die jongen die de rol van Kikker deed bij het voorstukje van ‘.. in de wolken’ bij Paul de Leeuw heel goed. Verder heb ik eigenlijk weinig gezien waar ik een nominatie aan wil toekennen.

The Wiz gezien, maar geen nominaties uit te delen.
My Fair Lady, Cats, Grease en Chess heb ik nog niet gezien.

Beste mannelijke hoofdrol in een kleine productie
Ivo Chundro (Honk)
Ara Halici (the Last 5 Years)
Marijn Klaver (Pluk Redt de Dieren)
Willem-Jan Stouthart (Kikker in de wolken)

Leuke lijst, maar kan Marijn 2 x genomineerd worden? voor 1 rol?

  [ # 18 ] 06 February 2007 08:46 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-11-10

Ik heb lang niet alle producties gezien. dus ik kan niet alle categoriën beoordelen.
Maar een paar wil ik wel noemen:

Beste mannelijke bijrol grote productie:
Rene van Kooten (BatB)

Beste vrouwelijke bijrol grote productie:
Maike Boerdam (rembrandt)
Annick de Boer (rembrandt)

Ik ben bang dat Carlo Boshardt ergens een prijs krijgt, mannelijke bijrol of misschien zelfs aanstormend talent, help…!

Beste musical: Jammer genoeg heb ik dit seizoen geen musical gezien die deze award echt verdiend. Cats vond ik waardeloos en de 48 mensen die met mij mee waren ook! BatB, leuk maar beste musical… The Wizz, leuk vermaak, vrolijk, maar niet echt goed. Rembrandt dan misschien, maar ook niet echt hoog niveau over het geheel met uitzondering van een paar uitschieters in de cast en de vormgeving/decor.

“My fair lady” zie ik pas in juli en “wat zien ik” pas in mei, dus daar kan ik nog niets over zeggen.

Verder vond ik niet iemand echt opvallen.

Judith

  [ # 19 ] 06 February 2007 09:00 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

[quote author=“Judith”]Ik heb lang niet alle producties gezien. dus ik kan niet alle categoriën beoordelen.
Maar een paar wil ik wel noemen:

Beste mannelijke bijrol grote productie:
Rene van Kooten (BatB)

Beste vrouwelijke bijrol grote productie:
Maike Boerdam (rembrandt)
Annick de Boer (rembrandt)

Ik ben bang dat Carlo Boshardt ergens een prijs krijgt, mannelijke bijrol of misschien zelfs aanstormend talent, help…!

Beste musical: Jammer genoeg heb ik dit seizoen geen musical gezien die deze award echt verdiend. Cats vond ik waardeloos en de 48 mensen die met mij mee waren ook! BatB, leuk maar beste musical… The Wizz, leuk vermaak, vrolijk, maar niet echt goed. Rembrandt dan misschien, maar ook niet echt hoog niveau over het geheel met uitzondering van een paar uitschieters in de cast en de vormgeving/decor.

“My fair lady” zie ik pas in juli en “wat zien ik” pas in mei, dus daar kan ik nog niets over zeggen.

Verder vond ik niet iemand echt opvallen.

Judith

Klopt natuurlijk niet helemaal he, Carlo is vorig jaar voor zijn rol al genomineerd en Rene is niet van de nieuwe cast, dus deze worden sowieso niet genomineerd

  [ # 20 ] 06 February 2007 09:01 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

ik denk trouwens dat Grease er met de musical van het jaar prijs vandoor gaat… of dat mijn eigen mening is weet ik nog niet, kom ik later op terug als ik hem heb gezien…

  [ # 21 ] 06 February 2007 09:11 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-11-10

Dat is waar Carlo was al aan de beurt geweest en dat van Rene had ik me niet gerealiseerd. Nou dan blijft er erg weinig over. Jammer dat ik het niet zo’n goed seizoen vond.
Ik hoop dat “Wat zien ik” en “My fair lady” het niveau voor mij dan wat opkrikken.

Ik vond de zwarte kat in Cats wel erg goed dansen, naam van personage en die danser zijn mij jammer genoeg ontgaan.

Judith

  [ # 22 ] 06 February 2007 09:21 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

En Beauty and the Beast had vorig jaar (al) de Publieksprijs.

  [ # 23 ] 06 February 2007 09:33 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

[quote author=“StephanieMangano”]En Beauty and the Beast had vorig jaar (al) de Publieksprijs.

Als enige prijs, geen nominaties voor alle nieuwe dingetjes die verzonnen waren, alleen vier acteursnominaties en zelfs die werden niet gewonnen :lol: (Sorry, niets zo leuk als leedvermaak)

Ik denk dat dit jaar tegen zal gaan vallen voor Joop van den Ende qua prijzen:
- Cats & My Fair Lady zijn degelijk uitgevoerd, goed maar niet spectaculair dat er de hele tijd gesproken wordt over hoe geweldig een acteur of actrice is in een van beiden.
- Over The Wiz is een heleboel gezegd, maar het meest voorkomende is dat het zo’n feestje is om naar toe te gaan. Maar ook niet iets over uitschieters in de cast. En is qua feestje dus een concurrent voor beste musical met Grease.
- En Tarzan moeten we gaan afwachten hoe het gaat worden. Als het om spektakel en vormgeving gaat zal het met Rembrandt moeten vechten, maar ik verwacht ook hier niet acteursprestaties die je uit je stoel blazen.

  [ # 24 ] 06 February 2007 09:48 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“StephanieMangano”]

Beste mannelijke hoofdrol in een kleine productie
Ivo Chundro (Honk)
Ara Halici (the Last 5 Years)
Marijn Klaver (Pluk Redt de Dieren)
Willem-Jan Stouthart (Kikker in de wolken)

Leuke lijst, maar kan Marijn 2 x genomineerd worden? voor 1 rol?

Je hebt gelijk. Pluk zal niet meetellen voor deze prijzen.

  [ # 25 ] 07 February 2007 10:40 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Ik heb ook nog te weinig gezien om goed te kunnen kiezen, maar toch ff een lijstje voor zover ik het weet 😉

Beste vrouwelijke hoofdrol grote:
Ellen Pieters
Celine Purcell
Wieneke Remmers

Beste mannelijke hoofdrol grote:
Henk Poort

Beste vrouwelijke hoofdrol kleine:
Vannessa Timmermans

Beste mannelijke hoofdrol kleine:
Ivo Chundro

Beste vrouwelijke bijrol grote:
Mariska van Kolck
Maike Boerdam
Annick Boer

Beste mannelijke bijrol grote:
Arie Cupe

Beste vrouwelijke bijrol kleine:
Sabine Beens

Beste mannelijke bijrol kleine:
Vincent Lusenet

Aanstormend Talent:
Karel Simons

Anwb publieksprijs kleine:
HONK

Anwb publieksprijs grote:
Wat Zien Ik

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 26 ] 07 February 2007 11:42 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Eerdere jaren was er toch altijd maar 1 publieksprijs?
Enne Jim als aanstormend talent lijkt me stug, hij zat toch ook al in eerdere producties ( of vergis ik me nu heel erg? ), ik zou liever Sabine Beens als “Aanstormend Talent” zien…

Vind het overigens opvallen dat in de meeste artikeltjes over HONK! Ara het meeste genoemd word, daarnaast is men ook errug enthousiast over ‘m dus ik vraag me af of hij nou hoofdrol is in dit soort verkiezingen of is dat Ivo? ( Net zoals dat Judas hoofdrol was bij de MAG in JCS 😛 )Want ze gaan volgens mij never nooit Ara en Ivo in één categorie voor dezelfde productie zetten…

Daarnaast hoop ik ook dat Allard Blom er eentje krijgt voor zijn vertalingen…

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 27 ] 07 February 2007 12:03 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  29
Geregistreerd  2006-06-18

Denken jullie dat Syb[van der Ploeg]in aanmerking komt om genomineerd te worden voor bv “Aanstormend talent” voor zijn rol van Rembrandt?
Of werkt dat niet zo als je maar 1 rol in een musical zover heb gespeeld?

  [ # 28 ] 07 February 2007 03:29 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

[quote author=“Puss”]
Enne Jim als aanstormend talent lijkt me stug, hij zat toch ook al in eerdere producties ( of vergis ik me nu heel erg? )

volgens mij was dit de eerste productie voor jim, nou ja, hij heeft al een keer in het efteling theater gestaan met een musical die daar speelde…maar dat was het

  [ # 29 ] 07 February 2007 04:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

[quote author=“lisaatje”][quote author=“Puss”]
Enne Jim als aanstormend talent lijkt me stug, hij zat toch ook al in eerdere producties ( of vergis ik me nu heel erg? )

volgens mij was dit de eerste productie voor jim, nou ja, hij heeft al een keer in het efteling theater gestaan met een musical die daar speelde…maar dat was het

Ah… Kijk.. Ik wist dat er iets aan de hand was met Jim en musicals… Dankje voor het ophelderen…  😊

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 30 ] 07 February 2007 05:20 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

[quote author=“Judith”]
Ik vond de zwarte kat in Cats wel erg goed dansen, naam van personage en die danser zijn mij jammer genoeg ontgaan.

Dat was Dr. Diavolo, waarschijnlijk had je Mark John Richarson. Mocht je het nog willen weten 😊

   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 13