10 of 10 | ‹ First  < 8 9 10
Wat voor studie/werk doe je?
  [ # 136 ] 07 June 2009 08:43 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ik studeer Literatuurwetenschap aan de Universiteit van Utrecht.. Vind het ontzettend leuk en heb het enorm naar mijn zin…
Ik ga 2 minors doen… Eentje bij ons ( literatuur dus ) zelf… En eentje bij Theologie…

Daarnaast werk ik 2 halve dagen in de week bij de Bart Smit… 😄

[ Gewijzigd: 07 June 2009 08:48 PM by Pascale ]
   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 137 ] 08 June 2009 07:53 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  688
Geregistreerd  2009-04-30

Ik zit in het derde jaar van de lerarenopleiding Nederlands. Hiervoor heb ik de opleiding voor directiesecretaresse gedaan en medisch secretaresse. (tsja, ik houd van variatie) En als bijbaan ben ik freelance journaliste.

   Handtekening   

http://www.mjoesical.nl

  [ # 138 ] 08 June 2009 02:52 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  92
Geregistreerd  2007-05-23

Ik heb dit jaar eindexamen VWO gedaan en hoop volgend jaar Geneeskunde te gaan studeren 😊
Verder werk ik in de winkel van mijn ouders.

  [ # 139 ] 01 July 2009 11:37 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2009-06-29

Ik studeer Ruimtelijk Presenatie aan het Cibap Vakcollege in Zwolle. Wil graag de decors van theater/musical en tv bedenken en ontwerpen. Wil heel misschien nog doorstuderen voor theatervormgever.. maar moet nog 3 jaar.. dus heb nog ff..

Als bijbaantje werk in in de Hema in het restaurant en verkoop rookworsten en hotdogs. Maar wil graag in het theater werken.

  [ # 140 ] 03 September 2010 09:55 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

Ik wil toch even dit topic omhoog schoppen want ik vond het toch altijd wel heel erg luek om te horen.