1 of 4 |  1 2 3 >  Last ›
Tvtip: Joop van den Ende 65 jaar
change_status
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Ter gelegenheid van de 65 ste verjaardag van Joop van den Ende komen er op tv programmas die in het teken staan van zijn carriere:

vrijdag 9 maart 2007(tros): Een documantaire over de carriere van Joop van den Ende, hiervoor word van den Ende geintervieuw door Reinout Oerlemans. De documantaire zal bestaan uit veel fragmenten en gesprekken met van den Ende.

Vrijdag 16 maart 2007(tros): Een registratie van het gala wat op maandag 12 maart word georganiseerd t.g.v. de 65ste verjaardag.

Worden 2 zeer bijzonder programmas denk ik, ik ga zeker kijken.

Groet,
Danny

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 1 ] 24 February 2007 04:49 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Leuk, ik ga denk ik wel kijken 😊

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 2 ] 26 February 2007 03:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ook ik ga kijken, als de rest van de familie ook in stemt…

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 3 ] 26 February 2007 07:42 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote author=“Puss”]Ook ik ga kijken, als de rest van de familie ook in stemt…

OPNEMEN:P

  [ # 4 ] 09 March 2007 11:30 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Ik schuif dit Topic ff naar boven aangezien vanavond ( vrijdag 9 maart) de documantaire om 22:00 uur word uitgezonden op nederland 1.

Het gala wat volgende week op tv komt schijnt ook heel mooi te worden. Het word een grootsopgezet televisiegala met vele optredens ( oa ook musical) begeleid door een groot orkest.

Kijken Dus!

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 5 ] 09 March 2007 11:39 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

[quote author=“saigon”]Ik schuif dit Topic ff naar boven aangezien vanavond ( vrijdag 9 maart) de documantaire om 22:00 uur word uitgezonden op nederland 1.

Het gala wat volgende week op tv komt schijnt ook heel mooi te worden. Het word een grootsopgezet televisiegala met vele optredens ( oa ook musical) begeleid door een groot orkest.

Kijken Dus!

Potverdrie, heb vanavond late dienst tot 22:30uur, komt er nog een HH?

  [ # 6 ] 09 March 2007 11:57 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  25
Geregistreerd  2006-11-11

gelijk maar even de dvd recorder ingesteld. kan ik het morgen kijken.
saskia

   Handtekening   

Het leven is een traan en een lach

  [ # 7 ] 09 March 2007 01:11 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

[quote author=“Nieluhs”][quote author=“saigon”]Ik schuif dit Topic ff naar boven aangezien vanavond ( vrijdag 9 maart) de documantaire om 22:00 uur word uitgezonden op nederland 1.

Het gala wat volgende week op tv komt schijnt ook heel mooi te worden. Het word een grootsopgezet televisiegala met vele optredens ( oa ook musical) begeleid door een groot orkest.

Kijken Dus!

Potverdrie, heb vanavond late dienst tot 22:30uur, komt er nog een HH?

Komt vast wel op uitzendinggemist.nl te staan.

  [ # 8 ] 10 March 2007 02:12 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  27
Geregistreerd  2004-03-31

Staat inderdaad op uitzending gemist. Vond het een mooi programma, ben nu nog benieuwder naar volgende week!

  [ # 9 ] 10 March 2007 03:39 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

de 16e maart maar opnemen ik zit dan in de trein of ben net aangekomen in het oostendse voor een heerlijk weekendje bij mijn beste vriendin die ik al een tijdje niet gezien heb ik moet wel ‘s avonds vertrekken want ik moet vrijdags eerst werken

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 10 ] 13 March 2007 07:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Net deed Albert Verlinde kort verslag van het gala gisterenavond.
Zonder al te veel weg te geven (maar naar mijn mening toch nog net teveel) vertelde hij dat het een prachtige persoonlijke en bij vlagen ontroerende avond was geweest.
Als ik de verhalen hoor, wil ik dat graag geloven.
Ik wil ook heel graag de registratie van het gala zien vrijdagavond op TV, maar helaas helaas… ben ik niet thuis.
Zit wel bij een ander leuk theater, dus de reden is leuk en langverwacht, maar een video opname of een volledige herhaling op een later tijdstip zou heel welkom zijn!

(alhoewel herhaling vermoed ik wel met kerst..)

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 11 ] 13 March 2007 11:22 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

[quote author=“Luna24”]Net deed Albert Verlinde kort verslag van het gala gisterenavond.
Zonder al te veel weg te geven (maar naar mijn mening toch nog net teveel) vertelde hij dat het een prachtige persoonlijke en bij vlagen ontroerende avond was geweest.
Als ik de verhalen hoor, wil ik dat graag geloven.
Ik wil ook heel graag de registratie van het gala zien vrijdagavond op TV, maar helaas helaas… ben ik niet thuis.
Zit wel bij een ander leuk theater, dus de reden is leuk en langverwacht, maar een video opname of een volledige herhaling op een later tijdstip zou heel welkom zijn!

(alhoewel herhaling vermoed ik wel met kerst..)

Er stond ook een klein stukje in de Spits, geloof ik (of was ‘t ‘t Eindhovens Dagblad? Een vd twee iig…). Daarin stonden wie er allemaal hadden opgetreden, wie er een persoonlijke (video)boodschap voor Joop had, etc. ‘t Maakte me wel nieuwsgierig in ieder geval!

  [ # 12 ] 16 March 2007 04:36 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Ik schuif dit topic ff naar boven aangezien vanavond de registratie van het verjaardags gala word uitgezonden om 20:30 uur op nederland 1.

Ik ben iig zeer benieuwd.

Groet,
Danny

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 13 ] 17 March 2007 12:37 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Ik heb aantal stukjes via uitzendinggemist bekeken! Vond erg leuk! Simone als Donna met o.a. Lone en Vera
En auditie was ook erg mooi! Ik vond echt goeie acteurs en actrices gekozen die ook wat ‘‘bereikt” hebben in de loop der jaren! Tuurlijk miste ik wel aantal er tussen.. Zoals Maaike Widdershoven,Jeroen Phaff, Marleen van der Loo maar leuk bedacht!

  [ # 14 ] 17 March 2007 12:56 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Ik vond het een heel leuk en mooi gala, ik heb iig erg genoten.

Voor mij was het hoogtepunt Marco Borsato met ``inspiratie`` en Andre van Duin en Paul de Leeuw.

Groet,
Danny

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 15 ] 17 March 2007 03:26 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  25
Geregistreerd  2006-11-11

[quote author=“saigon”]

Voor mij was het hoogtepunt Marco Borsato met ``inspiratie`` en Andre van Duin en Paul de Leeuw.

Groet,
Danny

ik heb gisteravond erg genoten van de uitzending. Ik heb erg genoten van de muziek. inderdaad waren Inspiratie en Paul met Andre echt heel tof. Ook het slot vond ik mooi. Je mist er wel een paar maar het was leuk in elkaar gezet met die boortjes. Ben blij dat ik het ook nog heb opgenomen ga het zo nog maar een keer bekijken vooral de mooie stukken die gesprekken kan ik nu mooi door spoelen.

Saskia

ps waar was Irene bij het gedeelte van de show van Carlo bij de rest waren alle hulpjes er.

   Handtekening   

Het leven is een traan en een lach

 1 2 3 >  Last ›
1 of 4