X-Factor meets Tarzan
change_status
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2006-11-30

ach ja, als tarzan niet kwam, had ik waarschijnlijk niet gekeken, mijn favorieten zijn er toch al uit, maar goed daar ging het niet over :D
zoiets mag van mij wel vaker gebeuren,alvast een voorproefje!!

  [ # 1 ] 24 February 2007 05:13 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2006-11-30

wie gaat er kijken vanavond ?

Het is de eerste keer dat een finale van een talentenwedstrijd gekoppeld wordt aan een musical.

En wat vinden jullie daar van ?

  [ # 2 ] 24 February 2007 06:42 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2006-11-30

tja..je kunt niet zeggen dat de promotieslag voor Tarzan niet loopt :roll:
Ik geef je wel gelijk wat betreft het niveau van X-factor….ik ben niet erg onder de indruk van het talent wat ik voorbij heb zien komen…en dan hoeven ze niet eens te kunnen dansen…zowel Richy als Sharon zouden nog wel wat zanglessen kunnen gebruiken.

Musical is toch een klasse beter…maar je moet wat doen om het publiek te bereiken dat geloof ik wel…Ik ga in ieder geval kijken !

  [ # 3 ] 24 February 2007 06:49 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ik ga ook kijken, maar dan alleen voor Tarzan, haha. Heb helemaal niks met de finalisten. Heb eigenlijk helemaal niks met het hele programma!

  [ # 4 ] 24 February 2007 07:59 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

tsja ik vond die christian wel goed…
en x6,niet omdat ze zooo fantastisch kunnen zingen, hoewel ze het wel kunnen, maar vooral omdat ik het hele leuke meiden vind met een leuke uitstraling,ik denk dat er veel jonge meisjes zijn die graag iemand van x6 zou willen zijn….
ook vind ik het bijzonder dat zo’n hele club vriendinnen allemaal kunnen zingen, normaal worden er allemaal audities gehouden en al dat gedoe…
maar goed back on topic, ik hoorde dat ron ook meekwam,maar hoe zit het met chantal??

  [ # 5 ] 24 February 2007 08:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

X6 was goed, heel muzikaal, maar ik ben bang dat een hele cd vol van hen toch een beetje gaat vervelen.

Sharon kan echt wel zingen; wat zij doet met haar stem is fenomenaal.

Overigens heb ik de liveshows ook niet echt gevolgd, alleen af en toe een stukje. En ach, die nrs 2 en 3 komen er ook wel… kijk naar Idols verleden jaren.
of het nu terecht was of onterecht, dat laat ik in het midden.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 6 ] 24 February 2007 08:54 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Hebben ze toevallig nog iets anders dan Who Better Than Me gezongen? Viel bij dat lied in de uitzending, maar weet niet wat er daarvoor nog iets is geweest?
Vond Who Better Than Me trouwens best leuk gedaan! 😊

Richie is nu aan ‘t zingen en nja…vind z’n stem niet zo 😛. Maar dat was ff off topic..

  [ # 7 ] 24 February 2007 10:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

ik ga nog even verder off topic als jullie het niet erg vinden…
was ik de enige die vond dat richy het nummer against all odds helemaal verkrachtte? die uithalen waren hartstikke vals!!ik vind dat richy niet bij de laatste 2 hoort te zitten…
de singles van de 2 kandidaten vind ik echt niet goed.
echt van die nummers die je nog nooit gehoord hebt maar toch ken je ze, omdat er al zoveel van zijn…

nu weer in topic:
Ik vond phil wel erg goed, mijn stiefmoeder maakte nog even een grapje, dat het net leek of hij zo vanaf het joggen binnen kwam wandelen omdat ie zo’n trainingspak aanhad :lol:
het nummer met ron vond ik ook errugg goed :D

  [ # 8 ] 24 February 2007 10:11 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Wiehoe zagen jullie ook oa Brigitte Heitzer en John Voois in de vocals backings bij Phil toen hij ‘You’ll be in my heart’ zong?

Marianne heeft een flinke vinger in de pap: het feest waar je bij had moeten zijn in het Beatrix theater maandag, was natuurlijk in het The Wiz-decor. Dus dan is het nodig om ook een stukje van The Wiz te laten zien :?


Offtopic: Sharon moet winnen, I will always love you was echt kippenvel!

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 9 ] 24 February 2007 10:25 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

[quote author=“gordijntje”]Wiehoe zagen jullie ook oa Brigitte Heitzer en John Voois in de vocals backings bij Phil toen hij ‘You’ll be in my heart’ zong?

He verdorie, dus toch nog iets gemist! Weet iemand of dit optreden ergens op internet komt (youtube of de X Factor site ofzo)?

  [ # 10 ] 24 February 2007 11:33 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

ook gemist ja duh zat bij cats vanaaf dus kon het niet zien

ik heb helemaal niets met x-factor of wat voor soort shows dan ook wat daar op lijkt heb het ook helemaal niet gevolgt

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 11 ] 25 February 2007 12:14 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik heb niet gekeken, alleen de uitslag, maar vind dat Sharon terecht heeft gewonnen.

Heb me alleen enorm zitten ergeren aan Wendy van Dijk: bij Hart in Aktie vond ik haar altijd warm en betrokken, maar nu komt het over als gemaakt en ik vind dat ze de spanningsmomenten voor de uitslag achterlijk lang rekt. Zo erg zelfs dat het spanningsmoment compleet verloren gaat en ik zelfs mijn interesse verlies.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 12 ] 25 February 2007 07:59 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Op http://www.xfactor.nl is onder ‘liveshow 8’ de hele show terug te zien, met neem ik aan, ook het Tarzangedeelte. Weet iemand wanneer dat ongeveer komt? Of in elk geval na welk optreden? Dan hoef ik niet de hele uitzending te bekijken..

  [ # 13 ] 25 February 2007 07:59 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Op http://www.xfactor.nl is onder ‘liveshow 8’ de hele show terug te zien, met neem ik aan, ook het Tarzangedeelte. Weet iemand wanneer dat ongeveer komt? Of in elk geval na welk optreden? Ik heb het helaas ook gemist, maar heb eigenlijk geen zin de hele show te bekijken.

  [ # 14 ] 25 February 2007 10:05 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2006-11-30

ja..ik heb john, Brigitte en Britt…gezien die vierde van het ensemble ken ik niet..
Het was echt leuk om de tarzancast bij elkaar te zien..
Richy zat meer naast de toon dan er op…en dat in de finale…logisch dat Sharon gewonnen heeft, er was gewoon geen concurrentie !

  [ # 15 ] 25 February 2007 10:19 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

[quote author=“IngeG”][quote author=“gordijntje”]Wiehoe zagen jullie ook oa Brigitte Heitzer en John Voois in de vocals backings bij Phil toen hij ‘You’ll be in my heart’ zong?

He verdorie, dus toch nog iets gemist! Weet iemand of dit optreden ergens op internet komt (youtube of de X Factor site ofzo)?

Ik heb zitten kijken, heb t niet gezien :shock:
Nou ja, heb niet alles gekeken, zat soms ook te lezen.
Ik kijk morgen wel op RTL7, de herhaling 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.