2 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Tvtip: Joop van den Ende 65 jaar
  [ # 16 ] 17 March 2007 06:18 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Prachtig! Wat heb ik genoten. Als klein kind al was ik gek op het fenomeen tv en theater. Joop staat voor mij ook eenzaam aan de top.

Even over het musicalblok in de show:
- Celine en haar lied uit My fair Lady: erg leuk en creatief met al die verscillende versies (Froger/DiRect)

- De auditie was ook leuk (weer eens wat anders dan een blok met de bekende nummers). Natuurlijk ontbraken velen, maar van die ontbrekende artiesten zater er veel in de zaal. Maaike Widdershoven, Dick Cohen, Annemieke Ruyten, Doris Baaten, Jamai Loman, Chaira Borderslee, Antje Monteiro, Addo Kruizinga, Jeroen Phaff, Marleen van der Loo, Ernst Daniël Smid…..Ze zaten allemaal in de zaal. Geen idee of Ryan van den Akker, Ellen Evers, Bill van Dijk, Carolina Dijkuizen en Joost de Jong ook in de zaal zaten.

Zulke shows zouden vaker op tv moeten komen. Ik kijk het nog tig keren terug, aangezien ik het heb opgenomen op dvd & video!

  [ # 17 ] 17 March 2007 06:26 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2005-09-25

[quote author=“minnie_sas”]ps waar was Irene bij het gedeelte van de show van Carlo bij de rest waren alle hulpjes er.

Daar zat ik ook over te denken, maar ik bedacht me later dat Irene niet echt een ‘hulpje’ van Carlo is natuurlijk.

Hoogtepunt van het programma vond ik de Battle of the Donna’s.  :D

  [ # 18 ] 17 March 2007 06:45 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

[quote author=“jemar”] Natuurlijk ontbraken velen, maar van die ontbrekende artiesten zater er veel in de zaal. Maaike Widdershoven, Dick Cohen, Annemieke Ruyten, Doris Baaten, Jamai Loman, Chaira Borderslee, Antje Monteiro, Addo Kruizinga, Jeroen Phaff, Marleen van der Loo, Ernst Daniël Smid…..Ze zaten allemaal in de zaal. Geen idee of Ryan van den Akker, Ellen Evers, Bill van Dijk, Carolina Dijkuizen en Joost de Jong ook in de zaal zaten.

Iedereen vergeet Rene van Kooten.. die deed toch ook niet mee..

  [ # 19 ] 17 March 2007 08:38 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Mijn ouders hebben het opgenomen, want ik zat in Lier bij een schattige Charlie 😉 dus ik houd het nog tegoed.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 20 ] 17 March 2007 09:47 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Wtf kwam die MC Nina doen? :shock:

  [ # 21 ] 17 March 2007 10:29 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

[quote author=“Judaz”]Wtf kwam die MC Nina doen? :shock:

de van den Ende foundation 8)

  [ # 22 ] 17 March 2007 11:48 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Vond het een mooi gala.
A Chorus Line was heel leuk! Tuurlijk, ik miste ook een aantal bekende musicalsterren. Ondanks mijn interesse in hen vond ik Ron en Bastiaan niet écht op hun plaats daar, maar dat maakte het niet minder leuk, ik vond ‘t origineel en leuk!
Bij de Van den Ende foundation bleek wel weer dat ik er nog minder van af wist dan ik dacht, maar wel leuk. Joop genoot.

  [ # 23 ] 18 March 2007 01:17 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Iedereen vergeet Rene van Kooten.. die deed toch ook niet mee..

Oeps, vergeten te noemen. Maar dat kwam omdat ik wist dat hij er in ieder geval niet was. René was die avond live te zien in Just the two of Us op Tien.

  [ # 24 ] 18 March 2007 08:41 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2005-09-25

[quote author=“jemar”]

Iedereen vergeet Rene van Kooten.. die deed toch ook niet mee..

Oeps, vergeten te noemen. Maar dat kwam omdat ik wist dat hij er in ieder geval niet was. René was die avond live te zien in Just the two of Us op Tien.

Nurlaila ook. Maar die zag ik wel in de Chorus Line, volgens mij. Dus hoe ze dat dan gedaan hebben, weet ik ook niet.

  [ # 25 ] 18 March 2007 01:09 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Nu je het zegt :shock:

Daar had ik geen eens aan gedacht…. Nurlaila zal dan wel zijn overgerend van de ene studio naar de andere (Alles was op het mediapark). Maar waar was dan inderdaad René, die nota bene een vast contract heeft bij Joop :?:

  [ # 26 ] 18 March 2007 01:11 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Tja, je kunt je nou eenmaal niet in 2-en delen. Rene en Nurlaila hadden zich natuurlijk al verbonden met dat tv programma. Daar wordt ook regelmatig gezegd dat ze musical artiesten zijn en bij nurlaila valt the wiz nogal eens. Kortom goede reclame. Maar jammer voor hen dat ze er niet bij konden zijn..

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 27 ] 18 March 2007 01:18 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Het was trouwens niet live he..

het is wel op vrijdag uitgezonden, maar de opnames was een paar dagen eerder, volgensmij dinsdag of woensdag (of was het maandag..)

  [ # 28 ] 18 March 2007 01:18 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Ben ik nou zo kippig? Ik dacht dat Nurlaila er wel bij was! Bij dat nr auditie!  :oops:

  [ # 29 ] 18 March 2007 01:35 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

De opname voor het Gala voor Joop vond maandag plaats.
Diezelfde avond was ook Just the Two of Us, dit werd live uitgezonden.

Nurlaila moet dus wel van de ene studio naar de andere zijn “gerend” aangezien ze in beide programma’s optrad.

  [ # 30 ] 18 March 2007 03:52 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Ik ben blij dat jullie allemaal genoten hebben, maar eerlijk gezegd vond ik het allemaal nogal tegenvallen. Het Chorus Line nummer was erg goed en hulde voor Kleinsma en haar Donna’s (productioneel een peperduur nummertje lijkt me….). Maar My Fair Lady vond ik echt een aanfluiting (die Celine Purcell is echt verschrikkelijk! Je zou denken dat ze na 100 voorstellingen dat nummer nou wel eens zuiver kan zingen….)en verder hing het van jaren 80 quizmasters aan elkaar. Gelukkig zijn er dan van Duin en de Leeuw om de avond te redden!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

 < 1 2 3 4 > 
2 of 4