7 of 9 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 > 
Crash met auto in Grease: Jim en Bettina gewond.
  [ # 91 ] 02 March 2007 09:43 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“domi”]Ik ben net terug van een avondje Grease. Heb op het laatste moment besloten toch maar last minute te gaan, en dat was een goeie keuze! Ze deden het echt top vanavond! Ook kwam ALbert Verlinde nog met bloemen en een kleine toespraak aan het einde.
Maar echt petje af hoe ze het hebben opgepakt vanavond echt super!
Oja, er stond ook nog een brievenbus waar je kaartjes en zo in kon doen voor Jim en Bettina. Kvond dat toch een erg leuk initiatief…

Lijkt me wel bijzonder om mee te maken; en idd, die brievenbus is een goed initiatief; denk dat daar veel belangstelling voor was.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 92 ] 03 March 2007 03:59 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  115
Geregistreerd  2003-08-14

Ik ga 30 maart naar Grease en ben heel benieuwd of beide hoofdrolspelers dan alweer voldoende zijn hersteld… Wel leuk voor William dat hij nu de kans krijgt zich in een hoofdrol te profileren!

  [ # 93 ] 03 March 2007 05:09 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“marije”]Wel leuk voor William dat hij nu de kans krijgt zich in een hoofdrol te profileren!

William heeft die kans ook bij Grease al gehad. Gezien zijn verstandhouding met Jim zal hij het denk ik ook niet zo voelen deze weken.

Voor wie een slechte column (want totaal gespeend van enig origineel idee, en belabberd uitgevoerd) over dit voorval wil lezen:   . Niet geschikt voor fans van Jim of mensen die niet tegen musicalhaters kunnen.

  [ # 94 ] 03 March 2007 05:24 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

[quote author=“Jeroen”][quote author=“marije”]Wel leuk voor William dat hij nu de kans krijgt zich in een hoofdrol te profileren!

William heeft die kans ook bij Grease al gehad. Gezien zijn verstandhouding met Jim zal hij het denk ik ook niet zo voelen deze weken.

Voor wie een slechte column (want totaal gespeend van enig origineel idee, en belabberd uitgevoerd) over dit voorval wil lezen:   . Niet geschikt voor fans van Jim of mensen die niet tegen musicalhaters kunnen.

Pff, dit komt er van als mensen zo maar wat schrijven zonder dat ze weten waar het over gaat. Ik heb niets met Jim en ook niets met Grease, maar ik zie wel de ernst van zo’n ongeluk in en ik weet ook waar Grease over gaat (racen ?) en hoe dat gaat als een hoofdrolspeler uitvalt (vervangers gevonden ? ... dat heet een understudy meneer !). Ik kan me echt ergeren aan zo’n artikel.

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 95 ] 03 March 2007 05:27 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

[quote author=“Kiepkantel”]Ik kan me echt ergeren aan zo’n artikel.

Het is geschreven door Niko Dijkshoorn. Dat zegt genoeg. Een man die alleen maar trapt om te trappen. Niet teveel waarde hechten aan dit soort mensen lijkt me dan.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 96 ] 03 March 2007 05:28 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2005-05-25

[quote author=“Jeroen”][quote author=“marije”]Wel leuk voor William dat hij nu de kans krijgt zich in een hoofdrol te profileren!

William heeft die kans ook bij Grease al gehad. Gezien zijn verstandhouding met Jim zal hij het denk ik ook niet zo voelen deze weken.

Voor wie een slechte column (want totaal gespeend van enig origineel idee, en belabberd uitgevoerd) over dit voorval wil lezen:   . Niet geschikt voor fans van Jim of mensen die niet tegen musicalhaters kunnen.

Sorry maar dit gaat wel heel ver hoor. Sommige dingen ben ik met het stuk eens van dat alles zo een beetje een musical word. Maar de rest vind ik niet echt kloppen hoor. Het is iets te grof geschreven maar goed.

   Handtekening   

kijk nu ook op: http://www.freewebs.com/shirley2701
📣

  [ # 97 ] 03 March 2007 05:43 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“Ronny”]Het is geschreven door Niko Dijkshoorn. Dat zegt genoeg. Een man die alleen maar trapt om te trappen. Niet teveel waarde hechten aan dit soort mensen lijkt me dan.

Als het technisch vaardig trappen is dan kan het nog best een goed stukje worden. Dit stukje barst van de fouten in zowel de feiten als de logica dat het gewoon bere-slecht is.

  [ # 98 ] 03 March 2007 05:45 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  115
Geregistreerd  2003-08-14

Niet om het één of ander maar Grease IS een musical. Weliswaar een musicalfilm maar het blijft van origine een musical.

Ik vind het wel vreemd dat deze meneer een column van deze aard op nu.nl mag plaatsen. Dat zoiets op een weblog komt a la, het is immers een mening maar op een nieuwswaardige site als nu.nl gaat me toch wat ver…

Maar goed back on topic maar weer!

  [ # 99 ] 03 March 2007 06:53 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2006-08-23

Als je je niet eerst in de feiten hebt verdiept kun je gewoon niet oordelen.
Die kerel heeft er totaal geen kaas van gegeten, dus ik hecht hier ook geen waarde aan.
Eigenlijk heel zielig.
Ik ben een fan van JIM, maar moet hier gewoon heel hard om lachen.

  [ # 100 ] 03 March 2007 07:16 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  58
Geregistreerd  2005-01-31

Wat een zielig figuur is die Nico Dijkshoorn, triest hoor zo’n man…..

Veronique

  [ # 101 ] 03 March 2007 07:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Wat een ontzettend vreemd stuk… Ik vraag me echt oprecht af waarom deze meneer zich zo gigantisch op zit te fokken over iets wat hem “zoooooo niet interesseert”...  :roll:

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 102 ] 03 March 2007 07:41 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“Puss”]Wat een ontzettend vreemd stuk… Ik vraag me echt oprecht af waarom deze meneer zich zo gigantisch op zit te fokken over iets wat hem “zoooooo niet interesseert”...  :roll:

Hij zoekt elke keer iets om tegen aan te schoppen. Dat gaat natuurlijk het makkelijkst als iets je niet interessert.

  [ # 103 ] 03 March 2007 07:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

ik heb ergens nog een column liggen over de zin en onzin van 20 mannen die in korte broekjes (ongeacht de weersomstandigheden) heen en weer rennen en tegen een bal trappen.

Bij de column van deze man is het meer overtuigen van je vrienden en het tegenwerken van je vijanden. Hier verandert niets door.

  [ # 104 ] 03 March 2007 10:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik heb de column diagonaal en niet eens uit gelezen, want daar ga ik mijn tijd en aandacht niet aan besteden.

Maar dit vond ik dan wel weer leuk:

Loop vanmiddag maar eens een slagerij binnen en antwoord op de vraag: ‘wat mag het wezen’ met een bulderend gezongen. ‘Tartaaaaaaarrrrtje, Tartaaaaaarrrrrrrrrtje, ik wil graag gewoon een tartaaaaaaartje’ op de wijs van ‘Maria’ uit West Side Story. Eens kijken wat er dan gebeurt.

Of hoe iemand die musical totaal niet als ‘zijn ding’ beschouwt het ervaart als mensen op toneel zingend een biertje beginnen te bestellen :lol:

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 105 ] 04 March 2007 11:19 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

[quote author=“Jeroen”][quote author=“marije”]Wel leuk voor William dat hij nu de kans krijgt zich in een hoofdrol te profileren!

William heeft die kans ook bij Grease al gehad. Gezien zijn verstandhouding met Jim zal hij het denk ik ook niet zo voelen deze weken.

Voor wie een slechte column (want totaal gespeend van enig origineel idee, en belabberd uitgevoerd) over dit voorval wil lezen:   . Niet geschikt voor fans van Jim of mensen die niet tegen musicalhaters kunnen.

tsja, en ik ben een jim fan EN ik ben een musicalfan, maar ik kon het toch echt niet laten om het even te lezen, en ben even tegen jeroens waarschuwingen ingegaan :D
nou ja, ik kan me hier niet zo druk om maken, ik vraag me alleen af waarom hij zoveel tegen musicals heeft, misschien is ie zelf wel een keertje afgewezen voor een musical 😉

‹ First  < 5 6 7 8 9 > 
7 of 9