2 of 6 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Wicked naar Nederland?
  [ # 16 ] 28 February 2007 11:09 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  65
Geregistreerd  2006-11-21

[quote author=“dokter_P”]Ik had het ook niet over jou 😉

maar er zijn gewoon vaak mensen die namen gaan roepen terwijl ze alleen ooit eens 2 liedjes hebben gehoord ofzo..

maargoed, er zijn al ooit een stuk of 4/5 topics geweest over eventuele nederlandse casts..

laat mensen dat toch lekker doen joh.. ik heb de show op broadway gezien met idina en ik vond het helemaal top

   Handtekening   

...Please dont touch meMel Brooks.. Young Frankenstein

  [ # 17 ] 28 February 2007 11:20 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Dan snap ik serieus niet hoe je bij Simone komt :?

edit: god.. ik kom best als een e*kel over in dit topic 😉

  [ # 18 ] 01 March 2007 10:50 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

hey daokter p wanneer heb je vorige week wicked london gezien? ik ben ook geweest vorige week (ze deed alleen niet vliegen 😉)

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

  [ # 19 ] 01 March 2007 04:18 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

[quote author=“dokter_P”]Dan snap ik serieus niet hoe je bij Simone komt :?

edit: god.. ik kom best als een e*kel over in dit topic 😉

Niet alleen in dit topic.. 😛

Van mij mag Wicked in London blijven.  Ik ben voor de pauze nog net niet in slaap gevallen (en dat kwam doordat het publiek aan het picknicken en wandelen was). Na de pauze werd het interessanter, maar niet zo geweldig dat ik de eerste akt kon vergeten… Helaas,  misschien had ik er teveel van verwacht, omdat iedereen zo hyper enthousiast is!

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 20 ] 01 March 2007 04:41 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Aangezien dit topic niet echt meer over Wicked naar Duitsland gaat maar over Nederland (er wordt alweer druk gediscusieerd over de evt. NL cast haha) verplaats ik het naar de NL box.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 21 ] 01 March 2007 09:50 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Van mij mag Wicked in London blijven.  Ik ben voor de pauze nog net niet in slaap gevallen (en dat kwam doordat het publiek aan het picknicken en wandelen was). Na de pauze werd het interessanter, maar niet zo geweldig dat ik de eerste akt kon vergeten… Helaas,  misschien had ik er teveel van verwacht, omdat iedereen zo hyper enthousiast is!

Ksnap niet dat je dat kan denken, kvond het geweldig

  [ # 22 ] 01 March 2007 11:07 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

[quote author=“jouke”]

Van mij mag Wicked in London blijven.  Ik ben voor de pauze nog net niet in slaap gevallen (en dat kwam doordat het publiek aan het picknicken en wandelen was). Na de pauze werd het interessanter, maar niet zo geweldig dat ik de eerste akt kon vergeten… Helaas,  misschien had ik er teveel van verwacht, omdat iedereen zo hyper enthousiast is!

Ksnap niet dat je dat kan denken, kvond het geweldig

Het was geen kwestie van denken… het overkwam me! De musical laat me zelfs te weinig ruimte over om te denken!  Ik denk dat dat ook wel mee telt, hoe abstracter en kleiner decor, hoe meer plezier ik meestal aan een voorstelling beleef. Ik hou niet zo van volgedecoreerde (bestaat dit woord? Zo niet, dan is dit bij deze een neologisme) voorstellingen.

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 23 ] 02 March 2007 09:40 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“jouke”]

Van mij mag Wicked in London blijven.  Ik ben voor de pauze nog net niet in slaap gevallen (en dat kwam doordat het publiek aan het picknicken en wandelen was). Na de pauze werd het interessanter, maar niet zo geweldig dat ik de eerste akt kon vergeten… Helaas,  misschien had ik er teveel van verwacht, omdat iedereen zo hyper enthousiast is!

Ksnap niet dat je dat kan denken, kvond het geweldig

Ik snap het wel; een voorstelling die zo de hemel in wordt geprezen wekt een heleboel verwachtingen op.
Dan kan het dus ook heel goed tegenvallen. De voorstelling moet dan veel harder werken om die verwachtingen waar te maken.

Dat is de reden dat grote namen zoals bijv. Pia Douwes zeggen dat ze voor elke voorstelling nog steeds zenuwachtig zijn; zelfs steeds zenuwachtiger worden. Hoe hoger je stijgt, hoe harder je kunt vallen.

Btw: ik vond Wicked geweldig, maar ging dan ook behoorlijk last minute toen ik wel iets, maar nog niet zoveel, van het enthousiasme van de fans had meegekregen. Ik had net genoeg om nieuwsgierig te zijn, maar toch ging ik ook lekker zitten kijken met het idee: oké Idina, bewijs je maar 😊
En dat duurde ook even, want was niet op slag of stoot.
Pas bij Defying Gravity en No Good Deed begreep ik waarom ze voor veel mensen een hype was, al vond ik haar niet bovengemiddeld uitstijgen boven de rest.

Behalve dan toen ze aan het vliegen was 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 24 ] 04 March 2007 10:50 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

De locatie in Duitsland is al bekend, dat gaat worden het Palladium Theate in Stuttgart.

De prijzen (voor de 1ste rang) zijn ook al bekend, namelijk:

Dinsdag, woensdag, donderdag en zondag:
93,39 euro

Vrijdag, zaterdag (matinee) en zondag (matinee):
104,39 euro

Zaterdag (avond):
120,89 euro

Dus kmoet gaan sparen

  [ # 25 ] 04 March 2007 10:52 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

[quote author=“jouke”]De locatie in Duitsland is al bekend, dat gaat worden het Palladium Theate in Stuttgart.

De prijzen (voor de 1ste rang) zijn ook al bekend, namelijk:

Dinsdag, woensdag, donderdag en zondag:
93,39 euro

Vrijdag, zaterdag (matinee) en zondag (matinee):
104,39 euro

Zaterdag (avond):
120,89 euro

Dus kmoet gaan sparen

:shock: zo hé :shock: lekker goedkoop :roll:

  [ # 26 ] 04 March 2007 12:21 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

[quote author=“Rodermondje”][quote author=“jouke”]De locatie in Duitsland is al bekend, dat gaat worden het Palladium Theate in Stuttgart.

De prijzen (voor de 1ste rang) zijn ook al bekend, namelijk:

Dinsdag, woensdag, donderdag en zondag:
93,39 euro

Vrijdag, zaterdag (matinee) en zondag (matinee):
104,39 euro

Zaterdag (avond):
120,89 euro

Dus kmoet gaan sparen

:shock: zo hé :shock: lekker goedkoop :roll:

Waaaaat?! Hmm, ben niet zo gek om 120 euro neer te gaan leggen voor een avondje vermaak.

  [ # 27 ] 04 March 2007 12:29 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

[quote author=“marly”] Van mij mag Wicked in London blijven.  Ik ben voor de pauze nog net niet in slaap gevallen (en dat kwam doordat het publiek aan het picknicken en wandelen was). Na de pauze werd het interessanter, maar niet zo geweldig dat ik de eerste akt kon vergeten… Helaas,  misschien had ik er teveel van verwacht, omdat iedereen zo hyper enthousiast is!

Ik had hetzelfde toen ik hem in 2005 op Broadway zag, leuk show, maar waar doet iedereen zo hyper over. Er zitten een paar geweldige nummers in, maar dat hebben meer shows.

  [ # 28 ] 04 March 2007 12:33 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

[quote author=“__niX”][quote author=“Rodermondje”][quote author=“jouke”]De locatie in Duitsland is al bekend, dat gaat worden het Palladium Theate in Stuttgart.

De prijzen (voor de 1ste rang) zijn ook al bekend, namelijk:

Dinsdag, woensdag, donderdag en zondag:
93,39 euro

Vrijdag, zaterdag (matinee) en zondag (matinee):
104,39 euro

Zaterdag (avond):
120,89 euro

Dus kmoet gaan sparen

:shock: zo hé :shock: lekker goedkoop :roll:

Waaaaat?! Hmm, ben niet zo gek om 120 euro neer te gaan leggen voor een avondje vermaak.

nee idd :shock: dit is serieus niet leuk meer :shock:

  [ # 29 ] 04 March 2007 12:36 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Hey hey,

Als ik eerlijk ben heb ik dezelfde mening. Ik heb de show nu in New york en in Londen gezien en het is vooral de hype eromheen die het zo ophemeld.
Ik vind Wicked gewoon een leuke show met inderdaad een paar goede nummers, maar verder is het echt niet zo bijzonder en goed zoals anderen beweren. Ik denk dat als Wicked hier in NL komt dat mensen daar dezelfde reactie op hebben als de Wiz nu: Leuk om een keer gezien te hebben maar weinig bijzonders.
En de entreeprijzen in Duitsland, ze hebben daar altijd hogere prijzen gehad dan hier. Al verbaas ik me er denk ik ook niet over dat als we over een paar jaar ook naar de 90 euro gaan.

Greetz Peter!

  [ # 30 ] 04 March 2007 12:46 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

[quote author=“palex”]Hey hey,

Als ik eerlijk ben heb ik dezelfde mening. Ik heb de show nu in New york en in Londen gezien en het is vooral de hype eromheen die het zo ophemeld.
Ik vind Wicked gewoon een leuke show met inderdaad een paar goede nummers, maar verder is het echt niet zo bijzonder en goed zoals anderen beweren. Ik denk dat als Wicked hier in NL komt dat mensen daar dezelfde reactie op hebben als de Wiz nu: Leuk om een keer gezien te hebben maar weinig bijzonders.
En de entreeprijzen in Duitsland, ze hebben daar altijd hogere prijzen gehad dan hier. Al verbaas ik me er denk ik ook niet over dat als we over een paar jaar ook naar de 90 euro gaan.

Greetz Peter!

Dat de prijzen in Duitsland duurder zijn dan hier wist ik wel, maar 120 euro gaat me toch wel een beetje te ver!

En idd dat zou mij ook niks verbazen als wij over een tijd dezelfde prijzen als in Duitsland krijgen hoor!

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 6