5 of 6 | ‹ First  < 3 4 5 6 > 
Wicked naar Nederland?
  [ # 61 ] 30 May 2008 09:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Jeap - 30 May 2008 08:54 PM

suzan als glinda en brigitte als elphaba :tong:  😉

Daar zit ik serieus aan te denken. Hoewel ik me afvraag of Brigitte Elphaba aankan. Toch zou ik haar een kans willen geven.
Suzan als Glinda zie ik helemaal zitten. Volgens mij kan ze dat super.

  [ # 62 ] 30 May 2008 11:01 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

lisaatje - 30 May 2008 09:01 PM
Jeap - 30 May 2008 08:54 PM

suzan als glinda en brigitte als elphaba :tong:  😉

Daar zit ik serieus aan te denken. Hoewel ik me afvraag of Brigitte Elphaba aankan. Toch zou ik haar een kans willen geven.
Suzan als Glinda zie ik helemaal zitten. Volgens mij kan ze dat super.

Ik vind het ook wel een gaaf stel!
Maar ze zouden zichzelf echt moeten bewijzen bij de audities… Het zijn leuke rollen, maar zeker niet de makkelijkste!

  [ # 63 ] 30 May 2008 11:59 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  234
Geregistreerd  2007-09-15

Suzan als Glinda und Willemijn als Elphaba, jaaaaaa. Uiterlijk dan moet ik in de Nederlande gaan wonen *hahaha*

   Handtekening   

Officiele Fansite: http://www.suzan-seegers.net

]Officiele Fansite: http://www.willemijn-verkaik.com

  [ # 64 ] 31 May 2008 09:04 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Sndr - 30 May 2008 11:01 PM
lisaatje - 30 May 2008 09:01 PM
Jeap - 30 May 2008 08:54 PM

suzan als glinda en brigitte als elphaba :tong:  😉

Daar zit ik serieus aan te denken. Hoewel ik me afvraag of Brigitte Elphaba aankan. Toch zou ik haar een kans willen geven.
Suzan als Glinda zie ik helemaal zitten. Volgens mij kan ze dat super.

Ik vind het ook wel een gaaf stel!
Maar ze zouden zichzelf echt moeten bewijzen bij de audities… Het zijn leuke rollen, maar zeker niet de makkelijkste!

Denk dat Brigitte het aan moet kunnen, haar persoonlijkheid en uitstraling heeft ze zeker al mee voor de rol. Ze zal denk ik dan wel hard moeten werken aan haar uithalen, vooral bij “The Wizard and I” en natuurlijk “Defying Gravity”. Ik krijg nu al kippenvel als ik aan die twee stemmen denk bij “For Good”. Enn.. ooo .. “No Good Deed”.. wow, die gaat ze er helemaal uit knallen! “Let all Oz be agreed, I’m Wicked thru and thru ...” Wooooowww!

Welke andere Nederlandse dame (naast Willemijn Verkaik) zou de rol aangaan (lees: aandurven en kunnen)?

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 65 ] 31 May 2008 09:55 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Brigitte is goed in Evita maar niet zo vocaal sterk als verwacht/gehoopt. Nee Elpheba kan ze niet aan denk ik

  [ # 66 ] 31 May 2008 11:44 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

nahpetS - 31 May 2008 09:04 AM

Welke andere Nederlandse dame (naast Willemijn Verkaik) zou de rol aangaan (lees: aandurven en kunnen)?

Pia Douwes zou perfect zijn voor Elphaba.. als ze 10 jaar jonger was.. (of Elphaba 10 jaar ouder). Pia zou het prachtig kunnen zingen en spelen.. maarja ze kan echt niet meer doorgaan voor een tiener. Zeker omdat Ephaba niet heel veel ouder wordt in de show (tenminste niet zo drastisch als Elisabeth)

  [ # 67 ] 31 May 2008 11:51 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  106
Geregistreerd  2007-12-04

-

[ Gewijzigd: 20 March 2010 06:53 PM by Myrthe. ]
  [ # 68 ] 31 May 2008 12:32 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

dokter_P - 31 May 2008 11:44 AM
nahpetS - 31 May 2008 09:04 AM

Welke andere Nederlandse dame (naast Willemijn Verkaik) zou de rol aangaan (lees: aandurven en kunnen)?

Pia Douwes zou perfect zijn voor Elphaba.. als ze 10 jaar jonger was.. (of Elphaba 10 jaar ouder). Pia zou het prachtig kunnen zingen en spelen.. maarja ze kan echt niet meer doorgaan voor een tiener. Zeker omdat Ephaba niet heel veel ouder wordt in de show (tenminste niet zo drastisch als Elisabeth)

Ze heeft ooit een keer Elphaba gespeeld tijdens een musicalconcert in Duitsland, heb geloof ik ooit dat filmpje op het forum gezet, en wat ik daar zag.. dat zou ik wel 2,5 uur willen zien (of in ieder geval de lengte van de show). Wat nou leeftijd, ik zeg: Pia for Elpahab.. qua stem, power en uitstraling zou zij het zo kunnen. Qua uiterlijk heb je gelijk denk ik, misschien zou het wat ..uhm, onecht overkomen. Toch jammer, maar JvdE kennende kunnen er nog wel eens verrassingen komen in de cast, laten we het hopen.

Van mij mogen ze volgend seizoen gaan spelen hoor! Zou Celine Purcell Elphaba kunnen spelen, die zie ik het qua persoonlijkheid namelijk ook wel doen. En dan Oren Schrijver als Fiyero.

GR.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 69 ] 31 May 2008 01:02 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Volgens mij heb ik destijds ergens gehoord/gelezen dat Pia auditie had gedaan voor Elphaba in Duitsland, maar dat ze haar te oud vonden….? Weet niet 100% zeker of dit waar is, maar ik neem aan dat ze hetzelfde in NL zullen zeggen dan.
Ik vind idd ook dat Pia het 100% zeker kan, qua power, stem, uitstraling…maar ze is toch écht te oud voor deze rol..

Suzan & Brigitte in de hoofdrollen zat ik ook al aan te denken hehe, hoewel ik toch niet zeker weet of Brigitte Elphaba wel helemaal kan 😊 Willemijn Verkaik mag idd wel terug komen naar NL hiervoor 😉

  [ # 70 ] 31 May 2008 01:14 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

IngeG - 31 May 2008 01:02 PM

Volgens mij heb ik destijds ergens gehoord/gelezen dat Pia auditie had gedaan voor Elphaba in Duitsland, maar dat ze haar te oud vonden….? Weet niet 100% zeker of dit waar is, maar ik neem aan dat ze hetzelfde in NL zullen zeggen dan.
Ik vind idd ook dat Pia het 100% zeker kan, qua power, stem, uitstraling…maar ze is toch écht te oud voor deze rol..

Suzan & Brigitte in de hoofdrollen zat ik ook al aan te denken hehe, hoewel ik toch niet zeker weet of Brigitte Elphaba wel helemaal kan 😊 Willemijn Verkaik mag idd wel terug komen naar NL hiervoor 😉

Afgewezen ... :O! Nou moet ik zeggen dat ondanks haar leeftijd Pia Douwes nog een fantastische vrouw is om te zien. Zonder make-up ziet ze er wel wat ouder uit, maar.. wow wat een vrouw. Ze moet het in Nederland doen vind ik, ongeacht haar leeftijd!

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 71 ] 31 May 2008 07:38 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Lieve mensen, WICKED gaat over meisjes van een jaar of 18! La Douwes is net zo oud als ik en dat is STOKOUD!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 72 ] 31 May 2008 07:42 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Jacco - 31 May 2008 07:38 PM

Lieve mensen, WICKED gaat over meisjes van een jaar of 18! La Douwes is net zo oud als ik en dat is STOKOUD!

dat zeggen we toch ook..
Als je goed had gelezen had je geweten dat we haar ook te oud vinden voor de rol.. maar dat we haar talent wel geschikt vinden 😉

  [ # 73 ] 31 May 2008 08:57 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  317
Geregistreerd  2006-01-26

het is nog niet eens zeker of Wicked naar Nederland komt,dus waarom zullen we ons druk maken of iemand wel of niet geschikt is voor een rol?

   Handtekening   

http://www.robbertvandenbergh.nl

  [ # 74 ] 31 May 2008 10:21 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Niet om het een of ander, maar Julia Murney, naar mijn mening een van de beste Elphaba’s, is maar 5 jaar jonger dan Pia en Ana Gasteyer, ook een Elphaba op Broadway geweest, is maar 3 jaar jonger dan Pia.

Ik vind Pia ook te oud om deze rol te spelen hoor, maar leeftijd zegt niet alles.

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 75 ] 01 June 2008 01:09 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

https://www.youtube.com/watch?v=BQVqWEjNsT8
Niet om het een of ander.. dat ze te oud is voor de rol of wat.. maar ik heb hier maar één woord voor:  KIPPENVEL!

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

‹ First  < 3 4 5 6 > 
5 of 6