Honk   Emmen 17 Maart 2007
change_status
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

En ik heb de reacties van Bianca en Niels al in stereo mogen aanhoren, heel subtiel! Ze maken me alleen maar jaloerzer (ik zou eerst mee, maar mijn portomonee stribbelde heftig tegen)

Hier zijn Niels’ foto’s:
(Daar ben ik dan weer goed voor :roll: )

  [ # 1 ] 18 March 2007 04:57 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Gisteren was het weer zover! Bianca,de mams van Bianca en ik gingen samen naar Honk. We hadden deze productie al 2 keer gezien. In december in Hoogeveen en in februari samen met heel veel musicalworlders onder ons, in Rotterdam!
Nou kwamen ze in Emmen,en dat is zo dichtbij dus dat konden we niet laten schieten!

We zaten op rij 1. De zaal was helaas angstvallig leeg! Als ik zeg dat er ongeveer 50 a 60 mensen waren is dat echt ruim geschat! Jammer!  :?  Want deze productie is zoveel meer waard!

Om 19:30 begon de voorstelling. Ondanks de weinige mensen in de zaal, was het vandaag echt een feestje. :D Het leek wel als de cast vleugeltjes had! Het spatte van het podium bij alle 6. Het was echt de beste voorstelling die gezien heb van hun. Tuurlijk gaan er wel eens wat dingen fout! 😉

Sabine die als eend met rood bandje bijna van de fiets viel bij Vincent.
Sabine die tijdens het opstaan als kuiken uitglijdt en daarom bijna op haar giegeltje viel!
En we blijven nog even bij Sabine, Ze was als vlaamse gans zo enthousiast bij Vincent, dat ze per ongeluk een van zijn medaille afsloeg. Hier maakte Ivo gretig gebruik van en deed hem op! En ging lopen geinen naar Sabine.. Die vervolgens in de lach schoot en steeds duim omhoog deed naar Ivo.. Het was zoo kostelijk om te zien, dat je ons bijna kon afvoeren! :D

Verder vond ik dat Ara veel ranziger de kat neerzette! In de middag voorstelling is hij wat liever! Maar zijn opmerkingen die avond waren erg vernieuwend en grappig 😛

Verder heb van alle 6 genoten,Dit zijn mensen die wel kunnen acteren,zingen en dansen en die niet van naamsbekendheid hoeven te hebben 😉

Honk blijft wat mij betreft het hoogtepunt van het theaterseizoen en ik ben echt van deze voorstelling gaan houden!

  [ # 2 ] 18 March 2007 05:12 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Arme Hinke!
Zo erg hebben we je niet jaloers gepraat 😛
We vertelde je alleen hoe gezellig wij gehad hebben! :D
En lieverd bedankt voor plaatsen van de foto’s! Ben echt een dodo met computers 😉

  [ # 3 ] 18 March 2007 06:44 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Leuk verslagje Niels 😊
Waar is Ara’s baard heen? Hmmm, mss was de kat daarom ranziger, haha!
Het is idd jammer dat de zaal zo leeg was, maar dat zie je helaas wel vaker bij de mooie kleinere producties waar geen geld in het budget zit voor veel reclamecampagnes e.d.

En Hinke, je bent een kanjer! 😉

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 4 ] 18 March 2007 07:18 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

[quote author=“Gaby*”]
En Hinke, je bent een kanjer! 😉

:shock:
Oh, nou bedankt :D Hahaha..

  [ # 5 ] 19 March 2007 12:01 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  42
Geregistreerd  2003-10-10

[quote author=“Gaby*”]Waar is Ara’s baard heen? Hmmm, mss was de kat daarom ranziger, haha

Nou idd, waar is zn baard heen haha. Moet zeggen dat k zn baard niet echt mis ofzo….dit vink wel beter (a) Mja hijs natuurlijk bezig voor The last five years, dan mag ie geen baard meer 😛
Leuke pics en verslag btw :D

  [ # 6 ] 19 March 2007 05:00 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Ik had Niels beloofd dat ik zou aanvullen, maar ik heb weinig toe te voegen aan dit verslag :D

Ik heb weer ontzettend genoten! Wat waren ze heerlijk bezig op het toneel, met name Sabine 😛
Ook ik vond Ara wat ranziger overkomen, direct al toen ie op kwam :D
Vannessa was weer zo’n lieve moedereend, Jolanda was ook weer super als altijd en dat zelfde geldt voor Vincent en Ivo :D

Achteraf gezellig gekletst met alle 6, Ara zijn nieuwe bril bewonderd 😉 En die leuke foto’s gemaakt :D :D

Kijk nu al weer uit naar 1 April met een beetje weemoed aangezien dan de allerlaatste voorstelling is 😉  😢  :D

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 7 ] 19 March 2007 09:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Leuk verslagje en superleuke foto’s!!!
Jammer dat je de groetjes was vergeten te doen aan Ara, maar, t is je vergeven 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 8 ] 20 March 2007 04:32 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

[quote author=“Veertje”]Leuk verslagje en superleuke foto’s!!!
Jammer dat je de groetjes was vergeten te doen aan Ara, maar, t is je vergeven 😉

We hadden het er nog over vlak voor dat ze naar buiten kwamen, maar toen waren ze er opeens en was het zo druk dat het er helemaal bij ingeschoten is :oops:  😉  sorry, maar over ander halve week is het 1 april :D 😉

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 9 ] 20 March 2007 11:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Tis niet erg lieverd 😉
Niels had me er al over gebeld 😊
En idd, nog anderhalve week, jeeee!
Hoop dat iedereen ff tijd heeft voor een leuk stukje tekst bij m’n foto’s! :-D

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 10 ] 21 March 2007 05:16 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  181
Geregistreerd  2006-10-01

Maar dan is de tour helaas echt afgelopen 😢 En hebben nog steeds te veel mensen die prachtige voorstelling niet gezien!
Ik ga in ieder geval volgende week nog een keer! Kan niet wachten :D

  [ # 11 ] 23 March 2007 09:45 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  327
Geregistreerd  2006-03-20

jaaaa Honk is hip!! ben al een keer geweest ga woensdag weer :D ‘t is zo’n leuke productie.. vind het inderdad jammer dat er zo wienig opkomst is voor Honk!..ik vind het in ieder geval een geweldige productie

  [ # 12 ] 24 March 2007 01:54 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Nog iets meer dan een week en dan zit Honk er weer op… Ik ben er in elk geval op 1 april bij in Gouda… Dat word voor mij de tiende keer.

Ik zou liever ergens deze week nog een keer gaan, maar dat komt gewoon omdat elf een leuker getal is dan tien… 😉

  [ # 13 ] 24 March 2007 06:28 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  101
Geregistreerd  2007-01-23

Hay, mede-musicalliefhebbers!. Oh, wat ben ik jaloers op jullie Nieluhs en Bianca18! Superleuke foto’s en weer de kans gehad om de cast te spreken. Ik heb dat natuurlijk ook al kunnen doen bij de premiere en bij de ‘meet ‘n greet’ samen met jullie, maar; never enough! Ivo is vandaag (24-3) trouwens jarig en hij heeft vanavond voorstelling in IJmuiden, dus voor diegene die vanavond gaat; feliciteer ‘m maar! 😉

  [ # 14 ] 24 March 2007 07:40 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

[quote author=“Lance”]Nog iets meer dan een week en dan zit Honk er weer op… Ik ben er in elk geval op 1 april bij in Gouda… Dat word voor mij de tiende keer.

Ik zou liever ergens deze week nog een keer gaan, maar dat komt gewoon omdat elf een leuker getal is dan tien… 😉

Ohhh ik ben jaloers, 10 keer! :oops:
Ow ja, 11 is toch ook wel een grappig getal? 😉

Nou goed, ook jou ga i april (geen grapje 😛) zien!
Tot dan :-D

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 15 ] 24 March 2007 06:15 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

[quote author=“Lance”]Nog iets meer dan een week en dan zit Honk er weer op… Ik ben er in elk geval op 1 april bij in Gouda… Dat word voor mij de tiende keer.

Ik zou liever ergens deze week nog een keer gaan, maar dat komt gewoon omdat elf een leuker getal is dan tien… 😉

Wat gezellig Tim!
Wordt een soort mini meeting 😉  :D

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….