8 of 9 | ‹ First  < 6 7 8 9 > 
TARZAN in Scheveningen…verslag(en)
  [ # 106 ] 24 April 2007 04:34 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

[quote author=“anoukbos”][quote author=“gordijntje”]Ik vroeg me wel af of het liedje in het web erbij hoorde. Als zenuwachtige bezigheidstherapie begon Chantal zachtjes te zingen: Kom mee naar buiten allemaal, dan zoeken wij de wielewaal. ...allemaal!... kom mee naar buiten allemaal! Hilarisch!

haha dat was inderdaad hilarisch :lol:

...en dat hoort erbij. staat in het script.

  [ # 107 ] 24 April 2007 05:04 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

[quote author=“ookeenmedewerker”][quote author=“anoukbos”][quote author=“gordijntje”]Ik vroeg me wel af of het liedje in het web erbij hoorde. Als zenuwachtige bezigheidstherapie begon Chantal zachtjes te zingen: Kom mee naar buiten allemaal, dan zoeken wij de wielewaal. ...allemaal!... kom mee naar buiten allemaal! Hilarisch!

haha dat was inderdaad hilarisch :lol:

...en dat hoort erbij. staat in het script.

Ja, dat was erg grappig. Je zag op zich wel dat dat erbij hoorde.
Maar volgens mij staat níet in het script dat ze onder alle doeken haar tekenboekje weer moet gaan zoeken als ze Tarzan ziet… 😉

  [ # 108 ] 24 April 2007 06:01 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

[quote author=“ookeenmedewerker”][quote author=“anoukbos”][quote author=“gordijntje”]Ik vroeg me wel af of het liedje in het web erbij hoorde. Als zenuwachtige bezigheidstherapie begon Chantal zachtjes te zingen: Kom mee naar buiten allemaal, dan zoeken wij de wielewaal. ...allemaal!... kom mee naar buiten allemaal! Hilarisch!

haha dat was inderdaad hilarisch :lol:

...en dat hoort erbij. staat in het script.

Wat zingt de Broadway-Jane op dat moment ?

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 109 ] 24 April 2007 06:05 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2003-01-16

[quote author=“Kiepkantel”]

Wat zingt de Broadway-Jane op dat moment ?

De scène met de spin is er voor de Scheveningen-versie ingezet, maar ik weet niet wat dan op Broadway de aanleiding was voor de ontmoeting tussen Tarzan en Jane. Maar er is hier vast wel iemand die mij hier kan aanvullen;).

xx Ilse

  [ # 110 ] 24 April 2007 09:14 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

In de Broadway versie hangt Jane toch ook wel degelijk in een spinnenweb 😉

  [ # 111 ] 24 April 2007 09:54 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

[quote author=“StephanieMangano”]In de Broadway versie hangt Jane toch ook wel degelijk in een spinnenweb 😉

de scene is op de choreografie en ontwerp van de spin na hetzelfde als op broadway.
Het grootste verschil is dat Jane op Broadway gewoon op uit de coulissen op komt en Jane in Scheveningen van achteruit de zaal, met Tarzan die boven haar zweeft.

  [ # 112 ] 24 April 2007 10:10 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

De laatste keer dat ik bij Tarzan was, de vrijdag voor de premiere, gooide Chantal haar schrijfboekje niet op de juiste manier weg toen ze in het spinnenweb hing. Als ze vervolgens bevrijd is door Tarzan en haar schrijfboekje wil pakken kon ze het niet vinden. Dit was aardig hilarisch om te zien, maar een echte dame is op iets dergelijks voorbereid en uit haar rugzak trok ze een nieuw schrijfboekje…

De zaal kwam niet meer bij. Ik ook niet…  :D

  [ # 113 ] 25 April 2007 01:02 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

[quote author=“Sndr”](Uitgebreid) verslag Tarzan
Attentie! Dit verslag bevat spoilers…


Ook Arie Rustenburg als Clayton en Hans Ligtvoet als meneer Porter kwamen op. Eigenlijk te kleine rolletjes om echt te overtuigen. Meneer Porter kwam niet écht over als een oud, slim mannetje en Clayton al helemaal niet als de banale slechterik. Dit was echter niet heel erg storend. quote]


mr. Porter is ook helemaal niet bedoelt als oud, slim mannetje en Clayton niet als banale slechterik.
het is juist veel beter zo, Clayton is op sommige momenten best wel sympathiek. Het is niet zo stereotiep als bijv. Maurice en Gaston in BatB, wat het meeleven met de karakters ten goede komt.

  [ # 114 ] 25 April 2007 06:26 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

[quote author=“ookeenmedewerker”][quote author=“Sndr”](Uitgebreid) verslag Tarzan
Attentie! Dit verslag bevat spoilers…


Ook Arie Rustenburg als Clayton en Hans Ligtvoet als meneer Porter kwamen op. Eigenlijk te kleine rolletjes om echt te overtuigen. Meneer Porter kwam niet écht over als een oud, slim mannetje en Clayton al helemaal niet als de banale slechterik. Dit was echter niet heel erg storend.


mr. Porter is ook helemaal niet bedoelt als oud, slim mannetje en Clayton niet als banale slechterik.
het is juist veel beter zo, Clayton is op sommige momenten best wel sympathiek. Het is niet zo stereotiep als bijv. Maurice en Gaston in BatB, wat het meeleven met de karakters ten goede komt.

Als je al niet kunt meeleven met Tarzan en Jane, wat ik voornamelijk hoor als mankement bij Tarzan, is het dan een goed idee om twee bijrollen, die toch meer stereotype zouden moeten zijn, zo bij te stellen dat je met ze kan meeleven.

Gaston en stereotype… daar moeten we het eens in de verre toekomst een topic apart over hebben 😉 .

  [ # 115 ] 25 April 2007 04:30 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

[quote author=“Lance”]De laatste keer dat ik bij Tarzan was, de vrijdag voor de premiere, gooide Chantal haar schrijfboekje niet op de juiste manier weg toen ze in het spinnenweb hing. Als ze vervolgens bevrijd is door Tarzan en haar schrijfboekje wil pakken kon ze het niet vinden. Dit was aardig hilarisch om te zien, maar een echte dame is op iets dergelijks voorbereid en uit haar rugzak trok ze een nieuw schrijfboekje…

De zaal kwam niet meer bij. Ik ook niet…  :D

Hahaha, als in; voor ‘t geval je ‘t boekje in de orkestbak gooit, in je tas zit er nog 1 😉 (bij wijze van spreken of course..)

  [ # 116 ] 25 April 2007 06:11 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Bij ons leek het alsof ze precies wist waar het boekje lag. Pas later dacht ik: oja, die gooide ze op het hoofd van die bloem.


Nog een vraagje: is de fakkel echt vuur?

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 117 ] 25 April 2007 06:19 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2005-09-25

[quote author=“gordijntje”]Nog een vraagje: is de fakkel echt vuur?

Dat denk ik wel.  😉 Zo niet, dan zag het er wel HEEL goed uit.  😉

  [ # 118 ] 25 April 2007 07:08 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2004-12-22

ja dat is echt vuur

  [ # 119 ] 25 April 2007 07:59 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2007-04-09

wat ik ook ergens las over ‘n blunder…had Chantal ergens gezegd, weet ff niet meer waar. Aan het einde, als Tarzan Jane mee moet nemen aan de liaan en ze samen wegslingeren…
tijdens ‘n try-out had Ron haar blijkbaar niet goed vastgemaakt…Tarzan zweefde weg en Jane stond nog op ‘t podium :lol: whahaha…heeft iemand dat toevallig gezien? En hoe hebben ze ‘t opgelost 😊? gewoon teruggaan zónder iets te zeggen lijkt me beetje maf, dus daar móet vást ‘n droge opmerking van chantal aan vooraf zijn gegaan

  [ # 120 ] 25 April 2007 11:15 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

[quote author=“Scabbers”][quote author=“gordijntje”]Nog een vraagje: is de fakkel echt vuur?

Dat denk ik wel.  😉 Zo niet, dan zag het er wel HEEL goed uit.  😉

Nog nog een vraagje: Slaakt Ron Link een welluidende tarzankreet ?  Want alleen die van de kleine Tarzan staat me bij 😊  (Weet iemand trouwens welke kleine Tarzan dat was, zaterdagmiddag 21 april? ).

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

‹ First  < 6 7 8 9 > 
8 of 9