Verplichte Figuren
change_status
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

dit vond ik op http://www.alexklaasen.nl

In de tweede helft van het seizoen verhuis ik terug naar musicalland, en wel met een nieuwe Nederlandse musical, getiteld “Verplichte Figuren”:

Vastgelopen? Spoel je leven een stukje terug en doe het over! Maar nu goed!

Verplichte Figuren is een musicalcomedy, in de geest van Woody Allen, over negen mensen die wachten: Op een prins op een wit paard, of een prinses op een wit paard,of desnoods alleen een wit paard… Hoe dan ook, op iets groots en meeslepends.

Tot ze de kans krijgen hun leven een stukje terug te spoelen en op te pikken vlak voor ‘t mis ging; Vlak voor dat verkeerde huwelijk, die niet geplande baby, die foute baan. Zou dan nu eindelijk alles goed komen? Want als je één ding verandert, wordt alles anders. Maar wat nou als alles minder wordt?

Met o.a.:
Jelka van Houten (Turks Fruit, de musical)
Alex Klaasen (Kopspijkers, Jan, Jans en de kinderen)
Ellen Pieters (Kopspijkers, Wat zien ik, de musical)
en ensemble

idee: Alex Klaasen
concept en script: Niek Barendsen (Jan, Jans en de kinderen, Gooische Vrouwen, Sophie Tucker)
Liedteksten: Jurrian van Dongen (Jenny Arean, Karin Bloemen, het Verschil)muziek: Peter van de Witte (Droog Brood)
regie: Marcus Azzini
In de tweede helft van het seizoen verhuis ik terug naar musicalland, en wel met een nieuwe Nederlandse musical, getiteld “Verplichte Figuren”:

Vastgelopen? Spoel je leven een stukje terug en doe het over! Maar nu goed!

Verplichte Figuren is een musicalcomedy, in de geest van Woody Allen, over negen mensen die wachten: Op een prins op een wit paard, of een prinses op een wit paard,of desnoods alleen een wit paard… Hoe dan ook, op iets groots en meeslepends.

Tot ze de kans krijgen hun leven een stukje terug te spoelen en op te pikken vlak voor ‘t mis ging; Vlak voor dat verkeerde huwelijk, die niet geplande baby, die foute baan. Zou dan nu eindelijk alles goed komen? Want als je één ding verandert, wordt alles anders. Maar wat nou als alles minder wordt?

Met o.a.:
Jelka van Houten (Turks Fruit, de musical)
Alex Klaasen (Kopspijkers, Jan, Jans en de kinderen)
Ellen Pieters (Kopspijkers, Wat zien ik, de musical)
en ensemble

idee: Alex Klaasen
concept en script: Niek Barendsen (Jan, Jans en de kinderen, Gooische Vrouwen, Sophie Tucker)
Liedteksten: Jurrian van Dongen (Jenny Arean, Karin Bloemen, het Verschil)muziek: Peter van de Witte (Droog Brood)
regie: Marcus Azzini

  [ # 1 ] 14 April 2007 12:43 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

De cast ziet er in ieder geval weer razend interessant uit.

  [ # 2 ] 14 April 2007 03:18 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

niet te vergeten dit plaatje 😛

  [ # 3 ] 14 April 2007 06:09 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Alex Klaasen weer in verschillende rollen… Oh wat hou ik van het spel van die man!!!
Hij was in Jan, Jans en de kinderen werkelijk briljant!!! Ik ga zeker naar deze voorstelling, want het verhaal klinkt ook heel leuk!!!  :D

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 4 ] 14 April 2007 06:27 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Deze informatie kende ik, met wel een andere foto. In ieder geval; Jelka in het hippe jurkje was daar anders 😉
Lijkt me heel leuk, Alex is ook zo goed!  :D