1 of 2 |  1 2 > 
Vervoer
change_status
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  14
Geregistreerd  2006-11-11

Ga je meestal met de auto of het openbaar vervoer naar een musical? Moet je meestal lang reizen of juist niet?

  [ # 1 ] 20 April 2007 05:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Helaas niet in het bezit van een auto (ook niet van een rijbewijs) ben ik aangewezen tot het openbaar vervoer. Wat dan ook meteen verklaard dat ik er vaak een dagje musical van maak, want om op tijd aanwezig te zijn met alle risico’s van NS vraagt om vroeg vertrekken en drie uur van te voren arriveren.
Zelfs met openbaar vervoer ben ik nog nooit te laat geweest.
Iets anders is de weg terug: de laatste trein of op de gok. Ik ben al zo vaak ergens gestrand :oops:

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 2 ] 20 April 2007 05:33 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

ligt eraan waar de musical speelt, bij kleine musicals kan ik het te voet af :lol: als het in Groningen is word ik met de auto gebracht, en verder weg met de trein 😊

  [ # 3 ] 20 April 2007 05:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Het ligt er helemaal aan waar de musical staat en wie mijn gezelschap is…

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 4 ] 20 April 2007 07:38 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  51
Geregistreerd  2006-02-19

Meestal met het openbaar vervoer of ik moet een lief iemand mee hebben die in het bezit is van een auto, dan rij ik wel eens mee 😉

  [ # 5 ] 20 April 2007 07:46 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Eerder ging ik altijd met de trein.
Nu heb ik alweer ruim een half jaar een autootje, maar ik ben sindsdien niet meer naar een musical geweest.

Of nee, toch wel, maar toen had ik zo’n treinkaartje van € 10,00. Stukken goedkoper dan benzine- en parkeerkosten bij elkaar natuurlijk.

[quote author=“Luna24”]Iets anders is de weg terug: de laatste trein of op de gok. Ik ben al zo vaak ergens gestrand :oops:

Ik moet meteen weer denken aan die keer dat we met Ivon naar Mamma Mia! in Antwerpen waren geweest en de trein daar akelig op tijd vertrok.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 6 ] 20 April 2007 08:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Eva”]Eerder ging ik altijd met de trein.
Nu heb ik alweer ruim een half jaar een autootje, maar ik ben sindsdien niet meer naar een musical geweest.

Of nee, toch wel, maar toen had ik zo’n treinkaartje van € 10,00. Stukken goedkoper dan benzine- en parkeerkosten bij elkaar natuurlijk.

[quote author=“Luna24”]Iets anders is de weg terug: de laatste trein of op de gok. Ik ben al zo vaak ergens gestrand :oops:

Ik moet meteen weer denken aan die keer dat we met Ivon naar Mamma Mia! in Antwerpen waren geweest en de trein daar akelig op tijd vertrok.

O ja :oops: dat was bijna alweer uit mijn gedachten :oops:

Ik moest meer denken aan die keer na de laatste Beauty (stranden in Scheveningen en overnachten in Delft, thanks NS het was hun fout, die laatste trein reed namelijk nog WEL!), die keer vanuit Rotterdam met Shyvven (taxi gekregen van NS, ook hun fout), de keer vanuit de eerste QiC try-out in Zeist (lang leve het Figi-hotel), de keer vanuit Breda (ode aan fantastische conductrice en vriendin die me aan hotel geholpen hebben en me er ook nog persoonlijk naar toe reed); vergeet ik er nu nog een?
Ik hoop het niet, dat zou het alleen maar erger maken…

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 7 ] 20 April 2007 08:31 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Ik ga ook meestal met het openbaar vervoer, en vertrek daarom ook altijd ruim op tijd. Om eventuele verassingen voor te zijn. Ik zoek ook altijd treinreizen uit op internet, zodat ik werkzaamheden enz ook van te voren weet.
Als het theater in de buurt is (Hoogeveen of Emmen) dan ga ik met de auto.

Ben met Niels ook eens vast komen te zitten in Zwolle, doordat de trein van Tilburg naar Zwolle niet verder reed dan Oss, en weer terug ging naar Den Bosch. En wij daardoor via nog een vertraagde trein in Utrecht kwamen waardoor we de laatste aansluiting op de laatste trein van Zwolle naar Emmen miste. (volgen jullie hem nog?  😉 ) Gelukkig was de vader van Niels zo lief om ons daar te komen ophalen.

@Heidi, dat was wel een bijzonder einde van BatB 😉

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 8 ] 20 April 2007 08:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“bianca18”]Ben met Niels ook eens vast komen te zitten in Zwolle, doordat de trein van Tilburg naar Zwolle niet verder reed dan Oss, en weer terug ging naar Den Bosch. En wij daardoor via nog een vertraagde trein in Utrecht kwamen waardoor we de laatste aansluiting op de laatste trein van Zwolle naar Emmen miste.

Was dat die keer dat ik om dezelfde tijd vanuit de Efteling vast stond? (was ergens twee jaar geleden of zo)

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 9 ] 20 April 2007 08:43 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik ga eigenlijk altijd met het openbaar vervoer naar het theater tenzij het in het parktheater in eindhoven is dan met de auto of als ik met een collega ga dan ga ik eigenlijk altijd met de auto
ben eigelijk nog nooit vast komen te staan
of toch wel toen een keer toen we met de auto naar mamma mia in utrecht zijn geweest en dat het transverium al dicht was en dat eva ons richting den bosch heeft gebracht en os pap ons daar heeft opgehaald en een keer dat ik dat met de late trein van uit den haag naar utrecht kon maar de laatste trein naar eindhoven niet meer haalde en mijn vader me daar heeft opgehaald
maar ik heb goede hoop want het schijnt dat Eindhoven volgend jaar op het nachtnet van de ns komt, kom ik wat makkelijker thuis

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 10 ] 20 April 2007 08:58 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2005-09-25

Ik ga eigenlijk altijd met het openbaar vervoer aangezien ik geen rijbewijs heb. Maar dat was tot nog toe altijd maar tien minuten met de trein naar Nijmegen. Naar The Lion King reed ik met anderen mee in de auto. Zondagavond ga ik voor het eerst met de trein naar Scheveningen voor een musical (vorige week naar de loperactie, maar dat was overdag, dus kon ik niet echt een laatste trein missen of zo :D). Een voordeel is dat de voorstelling een uur eerder begint, en dus ook een uur eerder is afgelopen.

  [ # 11 ] 20 April 2007 08:58 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ik ga altijd met de trein.
Meestal kom ik wel op tijd thuis en als ik verder weg moet, boek ik meestal een hotelovernachting (ik neem liever het zekere voor het onzekere 😉 )

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 12 ] 20 April 2007 09:01 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  162
Geregistreerd  2003-05-11

Ik ga altijd met de auto. Utrecht, Scheveningen, Rotterdam, Venlo, Breda het maakt me niet uit.
Ik zorg er wel voor dat ik op tijd aan rijd i.v.m. eventuele files. Vaak maak ik er dan ook wel een gezellig uitje van. Lekker uiteten in de buurt van het theater, of eerst een dagje strand of dagje shoppen in hoog catherijne en dan afsluiten met een voorstelling.
Ik vind auto rijden ook totaal niet erg. Behalve dan in grote steden met eenrichtingswegen en omleidingen, maar met Tom Tom komen we een heel eind.
De Trein, daar heb ik een beetje een hekel aan. Ben een jaar lang op en neer geweest naar Den bosch voor mijn stage en kon de NS wel schieten. Vertragingen, propvolle treinen, stakingen….
Ik kom met de trein dan wel makkelijk in Eindhoven maar dan moet ik ook nog met de bus naar Veldhoven en dat vind ik allemaal te veel gedoe.
Leve de Auto!

   Handtekening   

I’m looking the cat out of the tree 😊

  [ # 13 ] 20 April 2007 09:07 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

[quote author=“Eva”]Eerder ging ik altijd met de trein.
Nu heb ik alweer ruim een half jaar een autootje, maar ik ben sindsdien niet meer naar een musical geweest.

Of nee, toch wel, maar toen had ik zo’n treinkaartje van € 10,00. Stukken goedkoper dan benzine- en parkeerkosten bij elkaar natuurlijk.

[quote author=“Luna24”]Iets anders is de weg terug: de laatste trein of op de gok. Ik ben al zo vaak ergens gestrand :oops:

Ik moet meteen weer denken aan die keer dat we met Ivon naar Mamma Mia! in Antwerpen waren geweest en de trein daar akelig op tijd vertrok.

Daar zijn de belgen echt ontzettend goed in
beter te vroeg dan te laat is hun motto volgens mij
de conducteur MOET ons hebben zien rennen :x

Ik heb ook absoluut geen hekel aan autorijden en inderdaad met de tomtom of een andersoortig navigatiesysteem kom je ene aardig eind maar ik heb zo’n ongelofelijke hekel aan parkeergarages dat is gewoon niet te filmen :oops:

en meestal maak ik er ook een heel dagje van gezellig shoppen, eten en dan als afsluiting de musical heerlijk

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 14 ] 20 April 2007 09:36 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  362
Geregistreerd  2003-02-02

Ik ga het liefst met de auto. Gewoon lekker chill rijden, muziekje erbij, geen last van overstappen en vertraagde treinen…

  [ # 15 ] 20 April 2007 09:57 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Scabbers”]Zondagavond ga ik voor het eerst met de trein naar Scheveningen voor een musical. Een voordeel is dat de voorstelling een uur eerder begint, en dus ook een uur eerder is afgelopen.

Dat is maar sinds kort; vroeger was dat nooit zo. Ik vind het persoonlijk wel een heel goede ontwikkeling! Nu kunnen ook de OV-reizigers op zondagavond thuiskomen 😊

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

 1 2 > 
1 of 2