Welk onderzoek omtrent thema Tarzan/ musical?
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2004-09-23

Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik dit bericht in het juiste topic heb geplaatst, maar anders moet een beheerder hem maar verplaatsen!

Voor school moet ik naar aanleiding van een krantenbericht wat mij zelf aanspreekt) een onderzoek voorbereiden. De aanleiding voor mijn onderwerp is een bericht over de premiere van Tarzan. ( Ik ben er zelf gisteren geweest) Nu moet ik dus zelf mijn onderwerp afbakenen en een vraag bedenken. Het hoeft niet persé over tarzan te gaan ( Al is dat er erg leuk), maar het mag ook over musical in het algemeen. Zijn hier misschien mensen die een leuk onderwerp weten rondom dit thema? Ik dacht zelf aan het onderwerp Jongeren en musical ( of musical nog populair is onder jongeren bijvoorbeeld) alleen hier valt erg weinig over te vinden.. Tips voor dit onderwerp, of voor een nieuw onderwerp zijn dus erg welkom! Alvast bedankt.

Groetjes Nienke

  [ # 1 ] 23 April 2007 04:17 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Waarom heeft Nederland zo’n vooraanstaande rol op het gebied van musical? Of: waarom was juist in Nederland de Europese premiere van Tarzan

Dan kan je de geschiedenis van de musical behandelen (=veel over te vinden) en vertellen hoe Joop van den Ende opkwam (als je mailt via http://www.musicals.nl krijg je een heel informatiepakket) en hoe dat resulteert in een ‘jarenlange goede samenwerking’ tussen Stage Entertainment en Disney

Het is maar een ideetje…

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land