18 of 20 | ‹ First  < 16 17 18 19 20 > 
Shhh…It Happens
  [ # 256 ] 20 September 2007 12:56 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

jouke - 20 September 2007 12:06 PM

ik heb deze vraag al vaker gesteld en ik hoop dat nu iemand al antwoord kan geven:

is er al bekend waneer de CD uitkomt?

nee dat is nog niet bekend, het is niet meer 100% zeker of er een Cd uitkomt.. Marloes weet misschien meer

  [ # 257 ] 20 September 2007 01:50 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

dokter_P - 20 September 2007 12:56 PM
jouke - 20 September 2007 12:06 PM

ik heb deze vraag al vaker gesteld en ik hoop dat nu iemand al antwoord kan geven:

is er al bekend waneer de CD uitkomt?

nee dat is nog niet bekend, het is niet meer 100% zeker of er een Cd uitkomt.. Marloes weet misschien meer

Ohjee ik vreesde het al.. van uitstel komt..

  [ # 258 ] 20 September 2007 02:53 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

dokter_P - 20 September 2007 12:56 PM

nee dat is nog niet bekend, het is niet meer 100% zeker of er een Cd uitkomt.. Marloes weet misschien meer

De laatste keer dat ik het gevraagd heb waren ze er mee bezig en zou hij zéker komen. Maar dat was 3 weken geleden ofzo dus wie weet wat er in die tussentijd allemaal nog veranderd is.. Vraag het aan Eelco, zou ik zeggen. Die kan je daar vast een antwoord op geven. 😉

[ Gewijzigd: 20 September 2007 02:57 PM by appeltjesappeltje ]
  [ # 259 ] 20 September 2007 05:32 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2006-05-15

Hallo Allemaal,

Als eerste: Maandag a.s. speelt Linda haar laatste voorstelling dus wie haar nog wil zien heeft daar nog 1 laatste kans voor.
en dan als tweede: Wij willen nog steeds de cd uitbrengen maar kopzorgen, technische problemen en de castwissels hebben er tot nu toe voor gezorgd dat ik me daar nog niet mee heb kunnen bezig. Als het goed is zijn al die zorgen nu voorbij en kunnen we met de cd beginnen.

Wat zou het leven mooi zijn als ik mezelf in tienen kon splitsen…

  [ # 260 ] 20 September 2007 06:08 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Af en toe zou dat best wel is mooi zijn!
Maar goed, ik wacht in ieder geval rustig af tot de CD er is.
En mocht het niet lukken dan is het jammer maar helaas.
Je kunt niet meer doen dan je best.
Tot snel bij 1 van de voorstellingen (want ja, ik kom echt nog wel een keer! 📣).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 261 ] 20 September 2007 07:10 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Eelco Claassen - 20 September 2007 05:32 PM

Hallo Allemaal,

Als eerste: Maandag a.s. speelt Linda haar laatste voorstelling dus wie haar nog wil zien heeft daar nog 1 laatste kans voor.
en dan als tweede: Wij willen nog steeds de cd uitbrengen maar kopzorgen, technische problemen en de castwissels hebben er tot nu toe voor gezorgd dat ik me daar nog niet mee heb kunnen bezig. Als het goed is zijn al die zorgen nu voorbij en kunnen we met de cd beginnen.

Wat zou het leven mooi zijn als ik mezelf in tienen kon splitsen…


Super dat er nog een CD komt! En wie komt er als Sus op de CD? Linda of ..?

  [ # 262 ] 28 September 2007 02:25 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

SPOILERS MIGHT BE AHEAD!!!!


Vanavond naar Shhh… geweest met het record aantal van 13 bezoekers. Dertien brengt normaal gesproken ongeluk, maar dit was absoluut de meest heftige van de drie Shhh…s die ik gezien heb.

Vanaf het moment dat Mercedes’ vleesboom sterft kwamen de tranen op. Het was bijzonder intens en het was prachtig wat deze dame alweer liet zien. De geschiedenis van Max die daarop volgde deed me nu ook ineens meer dan vorige keren. Jammer dat ik het einde daarna nog steeds niet ‘snap’.

Verder zijn er weer een aantal dingen veranderd…

I Still Have Dreams dat altijd een solo was van Sis is omgeschreven naar tweestemming duet. Een absolute verbetering, want I Still Have Dreams en Zonder Jou zo vlak na elkaar was toch erg dubbel op. Twee Eleven o’clock songs. Het enige is wel dat I Still Have Dreams me nu ontzettend deed denken aan For Good uit Wicked…  :vaag:  Het past nu mooier in elkaar, absoluut een goede verbetering. Het liep nog niet helemaal lekker vocaal, maar volgens mij is dit pas drie voorstellingen zo, sinds Linda weg is.

De nieuwe pauzefinale en de daar bij behorende scenes die nu zijn omgegooid werken goed mee aan het inkorten van de voorstelling. Jammer alleen dat ook deze pauze finale niet het gevoel geeft van een pauze finale. Sterker nog: Het is erg onduidelijk dat het pauze à­s. Maar door te eindigen met de transformatie van Bro en Sis die nu wel in één keer lukt blijft er meer vaart behouden en die vaart is nodig om het gevoel van een ‘achtbaanrit’ te behouden. De beste inkorting die nog gedaan moet worden is het schrappen van die afgrijselijke rap aan het begin van de tweede akte. De eerste akte schiet namelijk als een trein voorbij, vooral vanaf Zelda’s verhaal, maar de tweede akte blijft trager aanvoelen.

Ik miste overigens de opmerkingen tussen Bro en Sis over de grote t**ten en de z*lfb*vr*d*g*ng… (Is dit forum voor alle leeftijden? 😉)

Paul Vaes speelt een heerlijke Stone. Eigenlijk vond ik hem intenser dan Tony Neef. Ik geloofde hem meer als Rocker. Zijn stem blijft prachtig en vooral Glam Around was heerlijk.

Danielle Veneman blijft een fantastische stem hebben, maar waar ik haar vorige keer toch nog erg lief vond was ze nu een heerlijk kreng als Zelda. Als je stil kunt blijven zitten bij haar solo Liefde dan ben je erg knap.

Joyce Stevens heeft leuke momenten als Sis en haar stem is heerlijk naar te luisteren (ik heb haar destijds gezien als Anette in Saturday Night Fever, dat was fantastisch). Toch zit ze er nog niet zo lekker in als Linda, maar ja, dat is natuurlijk niet zo heel vreemd.

Rolf blijft je hart stelen met My Side Of The Screen. Het nummer komt enigzins uit het niets op je dak vallen, maar het is wel zo schattig dat je smelt.

Ik heb alleen het vermoeden dat ik aardig wat mis van de engelse teksten, het zou leuk zijn om die een keer te kunnen lezen… Helaas zal dat er wel niet inzitten, maar als een musical met elke voorstelling weer beter wordt wat moet dit dan een geweldige show zijn aan het einde van November…

Zo, dat was even een lekker onevenwichtige reactie van mijn kant over vanavond…  :tong:

  [ # 263 ] 28 September 2007 09:34 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Mooi verslag!!!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 264 ] 28 September 2007 11:00 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  42
Geregistreerd  2003-10-10

Het waren uiteindelijk 20 mensen geworden 😉 Ben blij dat je were genoten hebt!

Enne over Paul als Stone, told youuuu 😉 Heb precies dezelfde mening.

Mensen die nog naar Shit willen gaan, ga AUB snel! There are not so many shows left :(

xx Liesbeth

  [ # 265 ] 28 September 2007 03:24 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Ik las ergens dat de voorstelling van aanstaande zondag is verzet naar de avond. Weet iemand of dat klopt en hoe laat dan ‘s avonds? of wordt het rond een uur of zes al?

Ik heb zondag een vroege dienst dus ik wil eigenlijk wel erg graag dan nog een laatste keer gebruik maken van m’n tweede-kaartje-gratis-flyer voordat ik daarna het volle pond moet gaan betalen… 😉

Moet alleen nog even kijken wie er mee kan dan…

Het leven draait om de kleine dingen waarin je groot kunt zijn.

  [ # 266 ] 28 September 2007 03:39 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  42
Geregistreerd  2003-10-10

A.s. zondag is de show idd verplaatst naar de avond. Het zal nu op 20.00 beginnen

xx Liesbeth

  [ # 267 ] 28 September 2007 04:25 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Alleen op 7 oktober is er nog een matinee..

  [ # 268 ] 29 September 2007 05:30 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

wat vreselijk jammer dat Shh It Happens eerder moet stoppen.
ik wil nog 1 x gaan als Hielke speelt.
van de cd zal zeker ook niks meer komen

  [ # 269 ] 29 September 2007 05:40 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Marloes* - 28 September 2007 04:25 PM

Alleen op 7 oktober is er nog een matinee..

En dan ga ik!

Finally!  📣

  [ # 270 ] 29 September 2007 06:17 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

jouke - 29 September 2007 05:30 PM

van de cd zal zeker ook niks meer komen

er word gekeken naar de mogelijkheden om de cd online te kopen en dan te downloaden..

 

Jammer dat het zo moet aflopen..

‹ First  < 16 17 18 19 20 > 
18 of 20