4 of 20 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Shhh…It Happens
  [ # 46 ] 04 August 2007 09:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik zie alleen die groene foto, maar vind het er wel stoer uit zien.
Met name die Mr. daar met die zwarte ogen.
Maar als het waar is wat ik denk, is dat Ara Halici en die is inmiddels vervangen door Esther van Boxtel. Hoop dat dat er net zo stoer uit zien (maar qua capaciteiten heb ik een goed vertrouwen in Esther)

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 47 ] 04 August 2007 09:30 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Ja die foto was ook het enige wat ik op de site zag… Dus ik ben benieuwd waar Judaz de kostuums heeft gezien. Op deze foto is dat nml niet zo goed te bewonderen.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 48 ] 04 August 2007 09:59 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Luna24 - 04 August 2007 09:04 PM

Met name die Mr. daar met die zwarte ogen.
Maar als het waar is wat ik denk, is dat Ara Halici en die is inmiddels vervangen door Esther van Boxtel. Hoop dat dat er net zo stoer uit zien (maar qua capaciteiten heb ik een goed vertrouwen in Esther)

Helemaal rechts is Wim, daar naast staat Cystine, en die persoon daarachter is toch echt Esther.. Deze foto is namelijk later gemaakt.. toen zat Esther er al bij

als je goed kijkt en er rodekrulletjes bij denkt is het Es:p

  [ # 49 ] 04 August 2007 10:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

dokter_P - 04 August 2007 09:59 PM
Luna24 - 04 August 2007 09:04 PM

Met name die Mr. daar met die zwarte ogen.
Maar als het waar is wat ik denk, is dat Ara Halici en die is inmiddels vervangen door Esther van Boxtel. Hoop dat dat er net zo stoer uit zien (maar qua capaciteiten heb ik een goed vertrouwen in Esther)

Helemaal rechts is Wim, daar naast staat Cystine, en die persoon daarachter is toch echt Esther.. Deze foto is namelijk later gemaakt.. toen zat Esther er al bij

als je goed kijkt en er rodekrulletjes bij denkt is het Es:p

Ik kan het echt niet zien (of wacht… rode krulletjes bij DENKT) maar ik geloof je op je woord.
Still interesting dus 😄

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 50 ] 04 August 2007 10:16 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Ja, niet 1 van Esthers beste fotomomenten, máár ‘t is d’r toch echt! Haha, morgen de eerste, spannend!
Kijk uit naar de verslagen (zonder spoilers please 😉)

  [ # 51 ] 05 August 2007 08:39 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2004-12-04

Ik heb maar 1 woord voor de show:
Apart

ik denk dat het een show is waar je van houdt of niet van houdt.
ik heb erg genoten,vond hem alleen op sommige momenten een beetje langdradig.
Maar het is zeker gelukt om een niet standaard show neer te zetten!

   Handtekening   

Voer eendjes, geen oorlog.

  [ # 52 ] 05 August 2007 10:26 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Ik vond het echt geweldig.

  [ # 53 ] 06 August 2007 10:35 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Hey hey,

Ik was ook bij de eerste try out. Als ik erop terug kijk vond ik het redelijk slecht. Nou.. misschien eerder een gemiste kans. En dit lag niet alleen aan de airco binnen. (Zelfs op de noordpool is het nog niet zo koud).
De show heeft louter goede spelers die stuk voor stuk garant staan voor kwaliteit. De liedjes waren over het algemeen ook erg goed. Maar het scriptrammelt aan alle kanten. Ten eerste duurt het dik 3 uur, wat ik te lang vind, zeker als het scriptniet degelijk genoeg is om deze tijd te vullen.  Scenes duurden te lang, sommige scenes waren overbodig, etc.
Nu weet ik dat het de eerste show is, maar als je het bewerkt en er een musical van 1,5 uur van maakt, dan kan het best interessant worden. Dit was nu helaas nog niet het geval.

Greetz Peter!

PS Waarom werd er in het eerste deel vooral Nederlands gezongen en in de tweede helft vooral Engels? En waarom de ene ballad na de andere?

  [ # 54 ] 06 August 2007 11:25 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  291
Geregistreerd  2003-10-03

Ook ik was er bij, en ondanks dat er idd nog flink wat geschaaft en geknipt zal gaan worden vond ik het heel indrukwekkend. Vooral de 2e acte boeide mij van begin tot eind.

De combinatie Engels-Nederlands werd al door Michael aangekondigd in het begin… dat zal een keuze zijn geweest van de regisseur/componist…

[ Gewijzigd: 06 August 2007 11:27 AM by Martje ]
  [ # 55 ] 06 August 2007 12:25 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Ga er idd maar vanuit dat er nog heel wat geknipt en verandert gaat worden. Maar voor een 1e try-out van een totaal nieuwe show vond ik het echt goed! Ik heb veel erger gezien… Dus ik wil de show zeker nog eens zien om te kijken of hij verbetert is. 😊

En die airco ja, te koud gewoon!! Al viel het na de pauze wel mee.. maar toen zat iedereen al klaar met jassen/vesten/truien. :’)

  [ # 56 ] 08 August 2007 07:56 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  127
Geregistreerd  2006-07-05

Even een schaamteloze vraag: weet iemand al wanneer Jim en wanneer Martin speelt? Want ik ben licht bevooroordeeld (een tikje maar, hoor) en wil graag Jim zien spelen…... *bloos*

Overigens vind ik de berichten bemoedigend: Rocky over the rainbow was ook zo’n lekker zooitje ongeregeld en dat was zéér genietbaar!

  [ # 57 ] 08 August 2007 08:46 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  291
Geregistreerd  2003-10-03

Die speeldagen weet ik niet… maar tip: ik heb die show zelf niet gezien, ken alleen de verhalen maar DENK NIET! aan Rocky. Het is echt compleet anders.

  [ # 58 ] 08 August 2007 11:51 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Iemand zei laatst tegen me dat Martin gezegd had dat hij op de maandagen vrij zou zijn. Maar aangezien het zo viavia is durf ik dit niet met 100% zekerheid te zeggen..

  [ # 59 ] 08 August 2007 07:05 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

dokter_P - 04 August 2007 09:59 PM
Luna24 - 04 August 2007 09:04 PM

Met name die Mr. daar met die zwarte ogen.
Maar als het waar is wat ik denk, is dat Ara Halici en die is inmiddels vervangen door Esther van Boxtel. Hoop dat dat er net zo stoer uit zien (maar qua capaciteiten heb ik een goed vertrouwen in Esther)

Helemaal rechts is Wim, daar naast staat Cystine, en die persoon daarachter is toch echt Esther.. Deze foto is namelijk later gemaakt.. toen zat Esther er al bij

als je goed kijkt en er rodekrulletjes bij denkt is het Es:p

Toen ik deze foto zag met Esther van Boxtel ( tis in ieder geval Ara niet ) had ik meteen weer zo’n “Oh,oh ik wil Ara in deze rol zien”-gevoel zien…
Maarja.. Jammer… Ben alsnog errug benieuwd naar de voorstelling… Maar als ik hier zo de berichten lees ben ik bang dat ik een beetje te hoge verwachtingen heb.

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 60 ] 08 August 2007 11:19 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Maar als ik hier zo de berichten lees ben ik bang dat ik een beetje te hoge verwachtingen heb.

Ik lees expres nog niks, want ik wil het nog niet weten. Dus als iedereen zijn inhoudelijke berichten ook even van het woord S P O I L E R S kan voorzien?
Dank u!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 20