5 of 6 | ‹ First  < 3 4 5 6 > 
Welkom op het nieuwe Musicalworld
  [ # 61 ] 01 May 2007 10:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Marilena - 01 May 2007 07:08 PM

Even een reactie op de acteurs:

* Foto’s van Dieter bij Dimitri heb ik weggehaald, dat was een ‘domme fout’ van ons, excuus

* Namen van acteurs die je mist kun je altijd aandragen. De reden waarom je nog acteurs zou kunnen missen is omdat we de site wilde vullen met een basis. De bedoeling is dat dit steeds aangevuld wordt.
Maar er zitten ook wat voorwaarden aan een acteur-pagina. Allereerst willen we een goede / duidelijke foto van die acteur/actrice. Iemand moet duidelijk te zien zijn en de foto moet scherp zijn. Het mag zowel een portret foto als een actiefoto zijn.
Niet van alle acteurs hebben we foto’s. We hebben zelf een behoorlijk bestand en je hebt natuurlijk je officiele persfoto’s nog, maar je hebt altijd mensen waar je geen foto van hebt. Met name ensemble leden, van hen worden geen officiele foto’s gemaakt en je hebt er ook niet altijd zelf een foto van.
Wil je een acteur / actrice aandragen en wij koppelen terug dat we er geen foto van hebben dan kunnen we overwegen om een foto te gebruiken die jij zelf aanlevert.

Verder is het wel leuk als zo’n pagina een beetje gevuld is met nieuwtjes of links naar artikelen.

* Over de productielijst waar iemand in te zien is: Als je bij de biografie op ‘lees verder’ klikt, dan zie je een complete biografie.
De lijst van producties die je wat meer onderaan de pagina ziet, zijn producties waarvan er ook een productiepagina is. Acteurs kunnen we aan producties linken dus als je een blauwe link ziet staan en je klikt erop dan wordt je doorgestuurd naar die productiepagina.
Dus bio’s zijn wel compleet maar staan onder ‘lees verder’

Ik heb je even gemaild Marilena!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 62 ] 01 May 2007 11:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan!!!
De site ziet er NOG mooier uit 😊

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 63 ] 02 May 2007 06:44 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2006-11-30

Van harte gefeliciteerd met de vernieuwde site,

Ziet er goed uit !

  [ # 64 ] 02 May 2007 07:12 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Luna ik heb je mail nog niet ontvangen. Kun je nog eens mailen naar .(JavaScript must be enabled to view this email address)
Dank je… 😉

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 65 ] 02 May 2007 09:40 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  154
Geregistreerd  2007-03-25

De site is echt ontzettend mooi geworden! Gefeliciteerd daarrmee!

Eén nadeel.. de site is (bij mij in ieder geval) een stuk trager dan voorheen. :( jammer :(

  [ # 66 ] 02 May 2007 11:49 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

http://www.musicalworld.nl/forum/viewthread/8923/P30/#142577

zoals je onderaan aan Ronny’s post kunt zien heeft dit vrijveel met de server te maken die een overload aan dataverkeer moet versturen gezien de drukte die er was op MW. Voor zover ik nu surf gaat het al een stuk sneller! Ik gok dat over een dag de snelheid weer ouderwets hoog is 😉

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 67 ] 02 May 2007 11:59 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  360
Geregistreerd  2003-03-07

Als een van de leden van het eerste uur wil ik jullie feliciteren met het 5 jarig jubileum, en met de nieuwe lay-out. Het ziet er goed uit….. ga zo door. Op naar de 10 Jaar…
Ik zie trouwens wel dat ik in een heleboel post ben gezakt…qua aantallen…

[ Gewijzigd: 02 May 2007 12:01 PM by willem ]
  [ # 68 ] 02 May 2007 12:12 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Hallo Marilena,

Ik heb een foto en een biografie van Anne-Mieke Ruyten gestuurd voor het acteursbestand.

Groetjes

  [ # 69 ] 02 May 2007 02:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Weet niet of ik t mag zeggen, maar ik vind de smiley’s een beetje vervelend, ik snap ze niet zo *schaam*
Ik zie ook niet zo goed wat ze doen (knipogen, of lachen, of schamen…).
Dus misschien is t handig dat, als je er met je muis op gaat staan om te selecteren, dat er komt te staan (zoiets als) boos of tong uitsteken ofzo???

Of ben ik de enige die dit heeft, of is het niet te doen???

Ow ja, wat ik ook jammer vind, is dat je, als je de pagina via e-mail opent, of zelf een nieuw bericht plaatst, dat ie niet naar je eigen bericht of naar het nieuwste bericht “schiet”, zoals op het oude forum wel het geval was.

Wel een pluspunt: het forum is (bij mij) niet langzaam meer!!! :-D

[ Gewijzigd: 02 May 2007 02:18 PM by Veertje ]
   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 70 ] 02 May 2007 04:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Je bent de enige niet hoor Veertje; ik heb ook moeite met de smileys. Ik vind ze lang zo duidelijk niet als de “ouderwetse smileys” en daardoor zal het in de toekomst moeilijker worden goed te zien of iemand iets nu vriendelijk bedoeld of niet.

Vergelijk bijvoorbeeld:  📣 (megalach) met :boos2: (heel boos) en :tanden: (tanden)

Of ㊙️ wat secret betekent. Ook niet erg duidelijk.

En ik dacht dat ik cool was :nerd: (zonnebril) maar ik was een nerd.

Maar ik denk dat deze smileys bij het forum horen en dat Ronny daar niet heel veel aan kan doen.

(vermoed overigens dat Ronny bezig is met de site op dit moment, want ik zie in mijn XL weergave een heleboel icoontjes niet en ik kan ineens alle berichten van iedereen wijzigen; dat lijkt me niet de bedoeling 😉)

[ Gewijzigd: 02 May 2007 04:15 PM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 71 ] 02 May 2007 04:59 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1940
Geregistreerd  2004-03-31

WOW
dacht kom weel eens langs
isse beetje anderssss, maar wel heel mooi hoor !
en natuurlijk nog gefeliciteerd ! 😉

   Handtekening   

Jochem Meyer: Eurodusniet
Silvester Zwaneveld: Hey ! I know my pappenheimers

  [ # 72 ] 02 May 2007 06:07 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

zo na een dagje het aan te hebben gekeken kom ik met een puntje kritiek..

als je in het overzicht kijkt zie je heel duidelijk in welke topics er nieuwe post zijn gemaakt..
maar als je in de thread kijkt zie je niet welke nu nieuw zijn.. dus erg onduidelijk welke je moet lezen en welke je vast al eens hebt gelezen…

ligt dit aan mij (zeg niet gelijk ja..)?

  [ # 73 ] 02 May 2007 07:05 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Toen ik net iets wilde posten kreeg ik deze foutmelding:

Unable to receive your submission at this time

Dat wat Veertje zei over dat je na het posten i.p.v. naar je eigen bericht naar de bovenste bericht op die pagina gaat, vind ik ook wel een beetje irritant.

[ Gewijzigd: 02 May 2007 07:07 PM by Eva ]
   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 74 ] 02 May 2007 08:10 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Dan nog even een positief berichtje. Marly en Rop zijn gisteren naar ons toe gekomen met een heeeeerlijk kadootje. Taart en kinderchampagne. Maar de champagne (apfelsapf ohne alkohol) knalde wel. Erg lief, en het gaf ons even een momentje rust. Want het is sinds vorige week een gekkenhuis hier geweest.

Oh ja, is het mogelijk om alle technische dingen in het “faq-topic” te houden? Dat maakt het iets overzichtelijker.

Maar om wel even een meer algemene reactie alvast te geven.
Jullie hebben al veel verbeteringen gezien, en er zijn er waarschijnlijk ook nog wel een paar te vinden die jullie niet hebben gezien.
Maar de software die we gebruiken heeft vast en zeker (buiten de kinderziektes) ook een een aantal minpunten. Nou ja, minpunten. Het werkt gewoon anders dan het vorige forum. En dat zal dan ook wel weer wennen zijn. Dus ik wil een aantal dingen even op zijn beloop laten om te zien hoe het over twee weken is. Een aantal dingen kan ik namelijk ook niet wijzigen omdat we nu eenmaal een pakket hebben gekozen dat veel meer is dan een alleen forum en dat stelt dus weer andere eisen. Maar in de loop van de tijd zullen dat soort dingen misschien ook nog wel opgepakt gaan worden. Ik doe in ieder geval mijn best om het zo prettig mogelijk te maken voor jullie.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 75 ] 02 May 2007 08:34 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Hmmm die taart was echt lekker! Zeker aangezien ik volgens mij de halve taart op had :tong:

Altijd zo leuk om bij jullie langs te gaan, hoef in ieder geval niet te eten van te voren :tong: 😉

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

‹ First  < 3 4 5 6 > 
5 of 6
‹‹ Test!      Faq vernieuwd Musicalworld ››