2 of 2 |  < 1 2
Mary Poppins sluit 12 januari in Londen
  [ # 16 ] 25 October 2007 05:45 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  689
Geregistreerd  2005-01-31

“Mary Poppins” is mijn favoriete theatrale Disneymusical. Ik had deze productie dus nog wat langer gegund in het Prince Edward Theatre. Het heeft echter ook aardig lang in het West End gestaan. Ik vind het gezonder voor de industrie als producties een paar jaar in een theater staan i.p.v. eeuwen. Dat maakt weer ruimte voor vers bloed.

“Poppins” moet plaats maken voor de grootste Broadway-hit van het moment: “Jersey Boys”. Hier zijn in NY voorlopig geen kaarten voor te krijgen, tenzij je bereidt bent premium tickets van tussen de $300 en $400 te betalen. Die voorstelling heb ik bij mijn laatste NY-trip dus maar aan mij voorbij laten gaan. Ik zie het wel een keer in Londen tegen een normale prijs (ik schrok wel erg van de astronomische bedragen van de ‘premium seats’ op Broadway). Ik ben wel benieuwd hoe deze show in Londen gaat aanslaan. De show moet namelijk een groot theater vullen en Broadway hits doen het over het algemeen een stuk minder goed in het West End (Rent, Thoroughly Modern Millie, The Drowsy Chaperone, The Full Monty, Master Class, enz.).

  [ # 17 ] 27 October 2007 09:42 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Caroline1 - 21 October 2007 04:09 PM

Ik had met degene met wie ik ga afgesproken om daar kaartjes te kopen, maar ik zit er nu wel hard over na te denken om het van tevoren te doen.

Ik heb geen idee hoe hard het nu loopt met de kaartverkoop en hoe het is met de beschikbaarheid bij TKTS nu ‘Mary Poppins’ gaat stoppen. Als je verzekerd wilt zijn van een mooie plaats zou ik boeken via de site van het theater http://www.delfontmackintosh.co.uk

Ik ga volgende week weer eens kijken en dan in januari de allerlaatste :(

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 18 ] 27 October 2007 10:12 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

bij keith prowse kan je ook goed boeken, dat kan je gewoon bij (o.a) globe reisburo boeken, lekker handig als je geen creditcard hebt

  [ # 19 ] 21 December 2007 07:46 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  115
Geregistreerd  2003-08-14

ticketmaster.co.uk heb ik gebruikt. Ik had maandag erg goede plaatsen op rij 11!! Ik vond de show erg goed. Ik had een andere Bert maar vond deze eigenlijk beter…

Als Mary had ik volgens mij ook niet Scarlett. De foto’s uit het boekje leken iig niet op de dame op toneel. Nu heb ik gezocht wie de rol nog meer speelt maar kan het niet vinden. Bij aanvang werd wel melding gemaakt van de persoon die Bert speelde maar voor Mary werd niets gezegd. Iemand enig idee??

Bij Sound of Music speelde Amy Lennox de rol van Liesl (erg goed!!). Nu hoopte ik haar ook op de cd te horen maar helaas. Op de website is zij echter de enige Liesl. Iemand enig idee hoe dat kan? (als ik in het buitenland ga vind ik het leuk als de hoofdrolspelers die ik zag op de cd te horen zijn, vandaar dat ik ook graag zou willen weten wie de Mary Poppins was want ze was erg goed)

  [ # 20 ] 22 December 2007 08:09 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

In mijn programmaboek van de laatste keer staan Rebecca Lock en Laura Scott als understudies voor Mary Poppins. Maar dat klopt volgens mij ook niet meer omdat Rebecca Lock nu in Avenue Q staat. Op http://www.marypoppinsthemusical.co.uk staat wel de meest recente cast lijst, misschien dat die namen je iets zeggen ?

*edit* Foutje, ik had vanochtend een oud programmaboek te pakken ... De understudies voor Poppins zijn Jaime Farr en Cara Elston.

[ Gewijzigd: 22 December 2007 09:34 AM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

 < 1 2
2 of 2