2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Grease Zondag matinee 10 juni 2007.
  [ # 16 ] 23 June 2007 11:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Leuk verslaggie!

Wat leuk zo, dat castbord!
Alleen jammer dat ik m bijna niet kan lezen (beetje klein) *schaam*

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 17 ] 24 June 2007 09:27 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Wat een schande.. Niet deze cast hoor, maar meer een “incident” tijdens kinderparkpop. Hier trad onder andere Jim op. Alle andere artiesten namen behoorlijk de tijd om handtekeningen te zetten.  Maar niet Jim. Toen hij de tent verliet (waar anderen zeker een kwartier aan het signeren waren) moest meneer meteen de auto in. Hij moest namelijk naar Grease, en hij was al “veel te laat”. Gewoon een leugen dus. Weer zo’n over het paard getilde artiest… Bah.

  [ # 18 ] 24 June 2007 09:53 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ligt het aan mij of is Jim sowieso (lijkt het) vaker “vrij” dan de rest van de cast ? Lees namelijk veel verslagen (en discussies) over Levi’s/Dannies als understudy in de hoofdrol en dan valt me op dat Bettina wel altijd op de affiche staat. Een soort gelijk iets viel me trouwens ook op bij My Fair Lady: erg veel toeval hoeveel van de mensen die een verslag achterlaten net een voorstelling hebben gezien met Hugo (en zonder Tom dus) terwijl Celine vrijwel in alle verslagen genoemd wordt. Komt op mij over alsof ze beduidend minder spelen dan de gemiddelde hoofdrolspeler in musicalland. Weet iemand of deze indruk klopt of is het gewoon een vertekening ?

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 19 ] 24 June 2007 11:48 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Mark Schmeitz - 24 June 2007 09:53 AM

Ligt het aan mij of is Jim sowieso (lijkt het) vaker “vrij” dan de rest van de cast ? Lees namelijk veel verslagen (en discussies) over Levi’s/Dannies als understudy in de hoofdrol en dan valt me op dat Bettina wel altijd op de affiche staat. Een soort gelijk iets viel me trouwens ook op bij My Fair Lady: erg veel toeval hoeveel van de mensen die een verslag achterlaten net een voorstelling hebben gezien met Hugo (en zonder Tom dus) terwijl Celine vrijwel in alle verslagen genoemd wordt. Komt op mij over alsof ze beduidend minder spelen dan de gemiddelde hoofdrolspeler in musicalland. Weet iemand of deze indruk klopt of is het gewoon een vertekening ?

Dat idee had ik dus ook al, want eerlijk de waarheid gezegd had ik Jim niet eens verwacht.
Iedereen die ik over Grease spreek, heeft het over andere Danny’s dus volgens mij speelt Jim (haast?) helemaal niet meer, denk ik?

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 20 ] 24 June 2007 12:06 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Jeroen - 24 June 2007 09:27 AM

Wat een schande.. Niet deze cast hoor, maar meer een “incident” tijdens kinderparkpop. Hier trad onder andere Jim op. Alle andere artiesten namen behoorlijk de tijd om handtekeningen te zetten.  Maar niet Jim. Toen hij de tent verliet (waar anderen zeker een kwartier aan het signeren waren) moest meneer meteen de auto in. Hij moest namelijk naar Grease, en hij was al “veel te laat”. Gewoon een leugen dus. Weer zo’n over het paard getilde artiest… Bah.

Persoonlijk vond ik het wel lollig dat Jim op KINDER-Parkpop stond.

En misschien had hij gewoon een showview 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 21 ] 24 June 2007 12:07 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

MoNieky - 24 June 2007 11:48 AM
Mark Schmeitz - 24 June 2007 09:53 AM

Ligt het aan mij of is Jim sowieso (lijkt het) vaker “vrij” dan de rest van de cast ? Lees namelijk veel verslagen (en discussies) over Levi’s/Dannies als understudy in de hoofdrol en dan valt me op dat Bettina wel altijd op de affiche staat. Een soort gelijk iets viel me trouwens ook op bij My Fair Lady: erg veel toeval hoeveel van de mensen die een verslag achterlaten net een voorstelling hebben gezien met Hugo (en zonder Tom dus) terwijl Celine vrijwel in alle verslagen genoemd wordt. Komt op mij over alsof ze beduidend minder spelen dan de gemiddelde hoofdrolspeler in musicalland. Weet iemand of deze indruk klopt of is het gewoon een vertekening ?

Dat idee had ik dus ook al, want eerlijk de waarheid gezegd had ik Jim niet eens verwacht.
Iedereen die ik over Grease spreek, heeft het over andere Danny’s dus volgens mij speelt Jim (haast?) helemaal niet meer, denk ik?

Jim heeft het natuurlijk ook druk met al zijn snabbels en zijn eigen kledinglijn 😉
Of zou het zijn omdat hij die 7 tot 8 shows per week niet aan kan?

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 22 ] 24 June 2007 02:16 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2006-08-23

Luna24 - 24 June 2007 12:07 PM
MoNieky - 24 June 2007 11:48 AM
Mark Schmeitz - 24 June 2007 09:53 AM

Ligt het aan mij of is Jim sowieso (lijkt het) vaker “vrij” dan de rest van de cast ? Lees namelijk veel verslagen (en discussies) over Levi’s/Dannies als understudy in de hoofdrol en dan valt me op dat Bettina wel altijd op de affiche staat. Een soort gelijk iets viel me trouwens ook op bij My Fair Lady: erg veel toeval hoeveel van de mensen die een verslag achterlaten net een voorstelling hebben gezien met Hugo (en zonder Tom dus) terwijl Celine vrijwel in alle verslagen genoemd wordt. Komt op mij over alsof ze beduidend minder spelen dan de gemiddelde hoofdrolspeler in musicalland. Weet iemand of deze indruk klopt of is het gewoon een vertekening ?

Dat idee had ik dus ook al, want eerlijk de waarheid gezegd had ik Jim niet eens verwacht.
Iedereen die ik over Grease spreek, heeft het over andere Danny’s dus volgens mij speelt Jim (haast?) helemaal niet meer, denk ik?

Jim heeft het natuurlijk ook druk met al zijn snabbels en zijn eigen kledinglijn 😉
Of zou het zijn omdat hij die 7 tot 8 shows per week niet aan kan?

JA en we oordelen alweer over iets waar we niets vanaf weten.
Als iemand altijd tijd voor zijn fans neemt is het Jim wel, altijd aardig voor zijn fans.
Jim heeft het op het moment gewoon hartstikke druk, single in de top 10, vrijdag komt zijn album uit en hij speelt zeker nog 4 keer in de week de rol van Danny, terwijl Levi hem 2 keer speelt.
Vandaag is hij ook gewoon weer Danny en dat heb ik uit ZEER betrouware bron.

  [ # 23 ] 24 June 2007 02:29 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Daar gaat het niet om, het gaat erom dat hij zegt dat hij weg moet om in Grease te spelen, terwijl hij die avond niet opgaat. En als je al laat bent, maken die 5 minuten ook niet meer uit, denk ik dan. En 4x spelen in de week vind ik voor een eerste cast erg weinig hoor.

Of iemand in het dagelijks leven aardig is, kan denk ik geen enkele fan beoordelen.

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 24 ] 24 June 2007 02:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ik hoorde laatst ook een verhaal van iemand over Jim: een zusje van dat meisje (die dit vertelde) wilde graag met Jim op de foto.
Hij zei dat hij geen zin had, en meteen weg ging.
Okay, begrijpelijk.
Als iemand geen zin heeft, kan dat và³à³rkomen, en dat respecteer ik.
Maar daarna ging ie dus wel doodleuk met 1 of ander blond leuk uitziend meisje op de foto!
Dat is toch niet eerlijk?!
Dus dat meisje wat me dit vertelde is toen een beetje boos geworden op Jim, en is weg gelopen.
Jim kwam toen achter haar aan, om alsnog met het zusje op de foto te gaan…

Ik zou dan al niet eens meer willen…

Wat ik al zei, als iemand geen zin heeft, heeft ie geen zin, maar maak dan geen onderscheid, door met 1 meisje niet op de foto te gaan, en met een ander meisje wel :S
-
-
En tuurlijk heeft Jim het nu druk, maar daar kiest hij toch wél zelf voor…..

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 25 ] 24 June 2007 03:51 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  7
Geregistreerd  2006-08-23

Veertje - 24 June 2007 02:35 PM

Ik hoorde laatst ook een verhaal van iemand over Jim: een zusje van dat meisje (die dit vertelde) wilde graag met Jim op de foto.
Hij zei dat hij geen zin had, en meteen weg ging.
Okay, begrijpelijk.
Als iemand geen zin heeft, kan dat và³à³rkomen, en dat respecteer ik.
Maar daarna ging ie dus wel doodleuk met 1 of ander blond leuk uitziend meisje op de foto!
Dat is toch niet eerlijk?!
Dus dat meisje wat me dit vertelde is toen een beetje boos geworden op Jim, en is weg gelopen.
Jim kwam toen achter haar aan, om alsnog met het zusje op de foto te gaan…

Ik zou dan al niet eens meer willen…

Wat ik al zei, als iemand geen zin heeft, heeft ie geen zin, maar maak dan geen onderscheid, door met 1 meisje niet op de foto te gaan, en met een ander meisje wel :S
-
-
En tuurlijk heeft Jim het nu druk, maar daar kiest hij toch wél zelf voor…..

Grease zou in eerste instantie maar tot 30 april spelen, maar door het grote succes nu tot eind juli, daar heeft hij toch niet voor gekozen!!
Jim had eigenlijk al lang andere plannen, zijn theatertour was eigenlijk gepland in mei maar is verschoven naar september, oktober en november.

  [ # 26 ] 24 June 2007 03:56 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Kijk, dat laatste wist ik dan weer niet, sorry.
Ik hou de dingen van Jim nou ook niet echt in de gaten 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 27 ] 24 June 2007 04:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

hmmm, ik ken die jongen natuurlijk niet persoonlijk, ik weet dus ook niet wat er in zijn leven allemaal aan de gang is..
maar ik weet wel dat jim niet zo beroerd zou zijn om met iemand wel en met iemand niet op de foto te gaan..
Misschien was dat meisje wel een vam zijn fans en ik ken een paar jim fans, en sommigen zijn nogal irritant, misschien ging hij toen maar snel op de foto om van haar af te zijn, besefte toen dat dat niet helemaal eerlijk was en is daarom teruggekomen..
ik weet niet hoor, ik zeg ook maar gewoon iets..

  [ # 28 ] 24 June 2007 10:43 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

... en hij had ook niet kunnen tekenen voor die verlenging…

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 29 ] 29 June 2007 07:17 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2005-09-12

gordijntje - 24 June 2007 10:43 PM

... en hij had ook niet kunnen tekenen voor die verlenging…

Hij heeft getekend voor de verlenging omdat hij het super leuk vindt om te doen. Hij had het inderdaad ook niet kunnen doen, maar dat is Jim, hij wil doen wat hij leuk vindt. Hij baalt dat het bijna is afgelopen. Maar de afspraak met V&V is dat hij 4 keer per week speelt omdat hij al lang van te voren andere plannen voor deze periode had maar na het verzoek zo een compris heeft gevonden. Hij heeft zijn tour verplaatst en combineert Grease met zijn zangcarriere.

Het vervelende is dat V&V het niet communiceren wil en daarom Jim er op wordt aangekeken. Hij krijgt de verwijten.

Overigens volg ik Jim al jaren van zeer dichtbij en de verhalen over ‘uit de hoogte’ en geen tijd voor zijn fans zijn geluiden die ik echt zelden hoor. Hij neemt vaak juist te veel tijd waardoor hij te laat komt en door zijn omgeving wordt weggehaald. Jammer dus dat het zo ervaren wordt want als er iemand niet ‘de artiest’ uithangt is het Jim.

Ik denk ook dat het bij Jim zo is dat je Jim ziet staan omdat het zo’n bekend figuur is waar een sterk (voor)oordeel over is voordat je gaat kijken. Levi en William zijn veel onbekendere persoonlijkheden die je niet kent dus het makkelijker koppelt aan de rol.

Ik vind William stukken beten als Keneckie dan als Danny en Levi vind ik echt te iel en licht voor de rol. Jim heeft veel geleerd de afgelopen maanden maar qua zang vind ik hem echt het sterkst. Ik hou dan ook erg van zijn stemgeluid dus dat zal wel schelen.

[ Gewijzigd: 29 June 2007 07:20 PM by Happyme ]
  [ # 30 ] 29 June 2007 07:23 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

ik had wel gewoon jim hoor 😊 en hij deed het echt wel goed (dat zei zelfs mn moeder en geloof me, dan is het wel goed 😛)

 < 1 2 3 > 
2 of 3