Aapjes + dropjes = grappig! :P (verslag Tarzan).
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

07-06-2007.

Vorige week las ik dat er een aanbieding was voor Tarzan, 35 euro per kaartje.
Dit aanbod kà³n ik niet laten liggen, dus ik heb gauw mijn ouders opgebeld of ze mee wilden, en dat wilden ze wel!
Mijn vader kreeg het kaartje dan meteen van mij als verjaardagcadeau & vaderdagcadeau 😊
Ik belde de TopTicketLine, en ze hadden voor de donderdag nog 3 kaartjes op rij 1A!
Daar wilde ik graag een keer zitten, dus ik heb die kaarten genomen!
Na een hele week verheugen, was het eindelijk zover!
Eerst de kaartjes opgehaald, en ik dacht (toen ik de kaartjes zag, stoel 17/19/21) dat we helemaal aan de zijkant zouden zitten, maar dat was gelukkig niet zo!
Er zaten nog 4 mensen naast ons, en dat was ook meteen de derde rang.
Die hadden ook wel erg slecht zicht, vooral de 2 die helemaal aan het einde van de rij zaten.
Wat mij betreft mogen ze die stoelen weghalen…
Maar goed, wie ben ik 😛

Na (voor m’n gevoel) heel lang wachten, schrok ik toch weer aan het begin :S
Nou goed, dat zal wel altijd zo blijven 😛
De storm knalt er goed in, om het zo maar even te zeggen 😉
Natuurlijk weer kippenvel, want ik blijf deze scène mooi vinden.
Daarna zag ik mama-Tarzan (de échte mama), en ik dacht: hee, volgens mij is dat niet Brigitte…
Maar later zei ze dat ze het wel was, maar ze heeft hele zware make-up op.

De cast:
Tarzan-Ron: erg goed. Wat een leuke gezichts-uitdrukkingen heeft hij af en toe!
Ik moet echt lachen hoe hij “Jane” en “Clayton” nadoet!
Jane-Chantal: ze was weer ontzettend grappig!
Je kan wel goed merken dat Chantal last heeft van haar stem, ze moet (zo te zien) heel veel moeite doen om te zingen.
Ze zong ook haar hoge noten niet.
Dit keer ook geen kippenvel bij “Voor Het Eerst”, en dat is voor het eerst 😛
Ow ja, voor wie vooraan zit moet maar is goed kijken naar het tekenboekje van Jane, wat een gekke tekeningen staan daarin!!!
In ieder geval een hoop bomen en strepen 😛
Kala-Chaira: ah wat een lieve mama is het!
En ze zong erg mooi!
Korchak-Addo: nee, ik ben nog steeds niet weg van hem.
Met Elisabeth (op DVD) vond ik hem ook al niks, en nu gewoon nog steeds niet.
Het is een hele magere aap, en z’n zang… vind ik gewoon niet zo mooi, sorry!
Qua acteren deed ie t wel aardig 😉
Tark-Clayton: over hem zéker geen verkeerd woord, wat was ie weer geweldig!
Ook mijn ouders vonden hem de leukste van de avond! 😊
Professor Porter-Hans: ja weer goed als altijd, verder niet zoveel over te vertellen 😉
Clayton-Arie: ga toch is weg met dat rotgeweer! Hahaha 😉
Heel goed geacteerd, en ik hoorde weer veel boe-geroep op het einde, wat ik zéker als compliment zou ervaren (als ik slechterik zou spelen) 😉
Kleine Tarzan-Max: lekker enthousiast kereltje!!!
Zong aardig, maar acteerde echt heel erg leuk!
Heeft Max trouwens in het echt rood haar?
(ik kan mijn boekje niet vinden, maar ik dacht het te zien aan zijn gezicht/wenkbrauwen/wimpers).

Het was verder weer een hele mooie show, maar wat jammer dat bijna iedereen wel een beetje onzuiver zong.
De enigen die echt mooi zongen waren Clayton en Chaira.
Er gebeurde tijdens een scène (1 van de laatste, ik geloof een soort ruzie met Korchak en Kala, maar ik was heel erg afgeleid) nog iets erg grappigs!
1 van de “apen” (ik geloof Caroline) ging met haar hoofd over het podium heen, en boven de orkestbak apengeluiden maken.
Daarna zag ze een doosje met kleine dropjes, die mijn moeder in de pauze had gegeten, en daar even had neergelegd.
Ze vond t ontzettend interessant!
Ze pakte het op en ging ermee schudden, wat natuurlijk al erg grappig was (en “gek” voor een “aap”, die kent dat niet 😛).
Daarna maakte ze me veel moeite het doosje open, en pakte er zo’n “raar zwart dingetje” uit.
Ze gooide er eerst 1 in de orkestbak (voor zover dat gaat 😛), en daarna nam ze er zelf 1.
Ging ze daar zitten, en toen deed ze OE OE OE (ze vond t lekker).
Daarna ging ze er nog een aapje bijhalen, en ze deed echt zo van, moet je kijken!
(M’n ouders, ik, de mensen naast ons en de mensen achter ons lachten zich ondertussen al rot 😛).
Die ging ook dropjes pakken en stak ze in haar mond.
En zo ging dat nog ff door.

Nooouuu ik lag echt helemaal dubbel, en kan nu niet meer zonder te lachen naar dit doosje kijken 😛
Dus, zit je op de plek waar ik zat, en je wil lol hebben, zet iets van snoep op de rand van de orkestbak!!!
(en dan hopen dat ze het pakken 😉).
Ow ja, ik heb een best wel uniek souvenir: een afgeschoten kogel uit het geweer van “Clayton”!
Mijn vader vond hem op het toneel (het schuine gedeelte), en gooide het weer terug, maar mijn moeder zag dat het zo’n kogel was, dus pakte het weer, en nu heb ik m!
Vind ik errug leuk :-D

Na de show nog even naar de artiesteningang geweest, en op de foto gegaan met Chaira, Chantal, Clayton en Ron.
Clayton en Ron ook nog even gefeliciteerd met hun musical-award 😊
Ron zei dat ie ons had gezien vooraan, en vroeg of we het leuk vonden (ja tuurlijk! :-D).
Toen we net weg wilden gaan Brigitte nog even gezien, en toen we wegreden zagen we haar nog staan, en ze zwaaide nog naar ons, echt lief!

Nog even 2 meiden naar het station gebracht (1 van hun kon ik via de René-fansite) en toen zelf naar huis gegaan.
Ik was echt doodop!
Maar het was een mooie, gezellige en heel erg geslaagde dag! :-D
Foto’s komen nog!

Ow, nog 1 klein dingetje, zit je op rij 1A, stoel 17, kijk dan uit voor de touwen (als ze over je heen vliegen en ze doen daarna zeg maar hun touw los), want ik had er na het losmaken tot 3 keer toen bijna 1 in m’n gezicht!
Dus dat is iets minder…

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 1 ] 09 June 2007 02:57 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Leuk verslag! Ik lees wel meer verslagen waarin apen aan de gang gaan met attributen op de eerst rij. Echt grappig :D Jammer dat niet iedereen zuiver zong…

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 2 ] 09 June 2007 03:34 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Leuk verslag, Veer!

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 3 ] 09 June 2007 03:44 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Leuk verslag!

  [ # 4 ] 09 June 2007 05:00 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Wat geinig met die dropjes :-D

En Addo als Korchak; ja, die zou ik ook graag een keer zien. Het is alweer veel te lang geleden dat hij in een grote rol heeft gestaan.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 5 ] 09 June 2007 06:49 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Thanks allemaal 😊
Als het goed is komen de foto’s morgenavond.

En Luna, ik hoop dat je Addo gauw mag gaan zien! 😊

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 6 ] 09 June 2007 02:09 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  235
Geregistreerd  2007-04-04

Het lijkt wel of je je eigen fans begint te krijgen. (Ron die je herkent vanaf het podium). De reclame voor de Telefoongids zakelijk in het echt 😉.

  [ # 7 ] 10 June 2007 06:02 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  206
Geregistreerd  2004-08-20

Luna24 - 09 June 2007 05:00 AM

Wat geinig met die dropjes :-D

En Addo als Korchak; ja, die zou ik ook graag een keer zien. Het is alweer veel te lang geleden dat hij in een grote rol heeft gestaan.

Nou voor Korchak issie niet echt geschikt vind ik, hij heeft er de stem niet voor…hij heeft een hoge stem, en voor korchak moet je toch echt een wat lagere stem hebben…al vind ik wel dat raymond en jeroen een puntje kunnen zuigen aan de sterfscene van Addo! Ik dacht nog ff, die gaat echt de pijp uit hiero….maar ik zou addo graag willen zien als Mr Clayton! Volgens mij kannie dat prima!

  [ # 8 ] 10 June 2007 06:06 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

*Roos* - 10 June 2007 06:02 AM
Luna24 - 09 June 2007 05:00 AM

Wat geinig met die dropjes :-D

En Addo als Korchak; ja, die zou ik ook graag een keer zien. Het is alweer veel te lang geleden dat hij in een grote rol heeft gestaan.

Nou voor Korchak issie niet echt geschikt vind ik, hij heeft er de stem niet voor…hij heeft een hoge stem, en voor korchak moet je toch echt een wat lagere stem hebben…al vind ik wel dat raymond en jeroen een puntje kunnen zuigen aan de sterfscene van Addo! Ik dacht nog ff, die gaat echt de pijp uit hiero….maar ik zou addo graag willen zien als Mr Clayton! Volgens mij kannie dat prima!

Ik ben een beetje fan van Addo 😉 dus als ik Tarzan toch moet zien, dan maar zo 😉

En die sterfscene maakt me nu wel nieuwsgierig!

[ Gewijzigd: 10 June 2007 06:12 AM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 9 ] 10 June 2007 06:53 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Heb ik de beste scène gemist! *rolt met ogen*

Deze scène gebeurt dus helaas achter op het toneel, en wat kun je niet zien vanaf rij 1A?
Juist, de achterkant van t toneel 😉
Dus ik heb de sterfscène echt nauwelijks gezien, sorry!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 10 ] 10 June 2007 05:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Hier dan de foto’s!

Chaira en ik:

Chantal en ik:

Clayton en ik :-D

Ron en ik:

Sorry als ze er een beetje wazig uitzien, maar mijn toestel maakt geen mooie foto’s in het donker :-(

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 11 ] 26 June 2007 10:05 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  28
Geregistreerd  2006-04-23

Luna24 - 09 June 2007 05:00 AM

Wat geinig met die dropjes :-D

En Addo als Korchak; ja, die zou ik ook graag een keer zien. Het is alweer veel te lang geleden dat hij in een grote rol heeft gestaan.

Inderdaad Addo was perfect: ik zag hem ook als Korchak. Dat was zeker de moeite waard!
En ik denk dan weer terug aan de Elisabeth waar Addo de Dood speelde… koude rillingen!

  [ # 12 ] 29 June 2007 07:26 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

tomeey - 26 June 2007 10:05 PM
Luna24 - 09 June 2007 05:00 AM

Wat geinig met die dropjes :-D

En Addo als Korchak; ja, die zou ik ook graag een keer zien. Het is alweer veel te lang geleden dat hij in een grote rol heeft gestaan.

Inderdaad Addo was perfect: ik zag hem ook als Korchak. Dat was zeker de moeite waard!
En ik denk dan weer terug aan de Elisabeth waar Addo de Dood speelde… koude rillingen!

Ha fijn 😄 iemand waarmee ik kan praten 😄

(maar laten we dat dan maar niet in dit topic doen)

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?