2 of 3 |  < 1 2 3 > 
Pimp my Assepoester!
  [ # 16 ] 31 July 2007 09:04 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Sandra12 - 31 July 2007 06:55 PM

Assepoester trekt niet alleen de ‘niet’ musicalfan, maar ook de musicalfan. Want hij trekt mij ook. Het verhaal vind ik mooi en Jaap gaat de prins spelen, dus deze musical zal ik wel vaker gaan zien.

Euh, ik weet niet hoe je er bij komt dat deze musical trekt? Ik heb nog niet heel veel enthousiaste verhalen gehoord. Zelf hik ik behoorlijk aan tegen “valse” Do en adhd-Jaap. Heb m laatst in het Tika is Jarig in het ensemble gezien en dat doet hij goed, maar in een hoofdrol in die show weet ie me alleen maar te irriteren. Gewoon omdat zijn “Kwark” als persoon niet klopt. Ook vind ik m geen grandioos zanger.
Ik kan me ook niet voorstellen dat deze show op de Jaap-fans een succes kan worden. Hij is tenslotte geen Jim.

  [ # 17 ] 31 July 2007 09:42 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Jeroen - 31 July 2007 09:04 PM
Sandra12 - 31 July 2007 06:55 PM

Assepoester trekt niet alleen de ‘niet’ musicalfan, maar ook de musicalfan. Want hij trekt mij ook. Het verhaal vind ik mooi en Jaap gaat de prins spelen, dus deze musical zal ik wel vaker gaan zien.

Euh, ik weet niet hoe je er bij komt dat deze musical trekt? Ik heb nog niet heel veel enthousiaste verhalen gehoord. Zelf hik ik behoorlijk aan tegen “valse” Do en adhd-Jaap. Heb m laatst in het Tika is Jarig in het ensemble gezien en dat doet hij goed, maar in een hoofdrol in die show weet ie me alleen maar te irriteren. Gewoon omdat zijn “Kwark” als persoon niet klopt. Ook vind ik m geen grandioos zanger.
Ik kan me ook niet voorstellen dat deze show op de Jaap-fans een succes kan worden. Hij is tenslotte geen Jim.

Er werd hier gezegd dat deze musical niet musicalfans zou trekken, dus dat zijn niet mijn woorden. En ja, de musical trekt mij wel. Je kunt pas oordelen over een musical als je hem gezien hebt. Do zingt normaal gesproken helemaal niet vals (Je moet niet naar 1 mislukt optreden kijken). Jij vindt Jaap misschien dan niet goed, dat is jouw mening en die mag je hebben, maar er zijn ook genoeg mensen die hem wel goed vinden. En wat bedoel je ermee te zeggen dat Jaap geen Jim is?

  [ # 18 ] 31 July 2007 09:46 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Jim is populair, Jaap niet (denk dat Jeroen dat bedoeld)

  [ # 19 ] 01 August 2007 10:28 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Nee normaal plackbackt een zangeresje als Do….. Buiten dat ze vals zong was het niet geloofwaardig en die stem is echt lelijk een hele kleine stem….. Leuk voor haar us als Do maar 4 shows speelt.

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 20 ] 01 August 2007 10:39 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

StephanieMangano - 31 July 2007 09:46 PM

Jim is populair, Jaap niet (denk dat Jeroen dat bedoeld)

Bij Jim is de hoeveelheid fans inderdaad een stuk groter dan bij Jaap.

  [ # 21 ] 01 August 2007 10:47 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2004-12-04

Robin - 01 August 2007 10:28 AM

Nee normaal plackbackt een zangeresje als Do….. Buiten dat ze vals zong was het niet geloofwaardig en die stem is echt lelijk een hele kleine stem….. Leuk voor haar us als Do maar 4 shows speelt.

Ik heb Do een paar keer live meegemaakt en dat was alles behalve playback, dus lpaybacken is helemaal niet normaal.
Ze is een goede zangeres,en ben erg benieuwd naar haar als Assepoester.
Ik ga eerst kijken voordat ik daadwerkelijk ga oordelen, er zijn meer mensen die een misser hebben gemaakt,maar uiteindelijk ontzettend goed waren.

   Handtekening   

Voer eendjes, geen oorlog.

  [ # 22 ] 01 August 2007 11:06 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Jeroen - 01 August 2007 10:39 AM
StephanieMangano - 31 July 2007 09:46 PM

Jim is populair, Jaap niet (denk dat Jeroen dat bedoeld)

Bij Jim is de hoeveelheid fans inderdaad een stuk groter dan bij Jaap.

Ja, dat weet ik. Maar Jim is ook bekend en Jaap niet 😉
Maar goed, we zullen wel zien hoe hij het gaat doen 😄

  [ # 23 ] 01 August 2007 11:31 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Carin - 01 August 2007 10:47 AM
Robin - 01 August 2007 10:28 AM

Nee normaal plackbackt een zangeresje als Do….. Buiten dat ze vals zong was het niet geloofwaardig en die stem is echt lelijk een hele kleine stem….. Leuk voor haar us als Do maar 4 shows speelt.

Ik heb Do een paar keer live meegemaakt en dat was alles behalve playback, dus lpaybacken is helemaal niet normaal.
Ze is een goede zangeres,en ben erg benieuwd naar haar als Assepoester.
Ik ga eerst kijken voordat ik daadwerkelijk ga oordelen, er zijn meer mensen die een misser hebben gemaakt,maar uiteindelijk ontzettend goed waren.

Ik heb Do tot nu toe nog nooit bij een live optreden op TV zuiver horen zingen. Volgens mij is ze er niet toe in staat. Niet iedereen kan het horen als iemand niet zuiver zingt. Die mensen hindert het niet en kunnen dus lekker naar de Efteling op een Do-dag. Ik ga er na een minuut van verkrampen dus sla Do even over.

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 24 ] 01 August 2007 12:09 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Robin - 01 August 2007 10:28 AM

Nee normaal plackbackt een zangeresje als Do….. Buiten dat ze vals zong was het niet geloofwaardig en die stem is echt lelijk een hele kleine stem….. Leuk voor haar us als Do maar 4 shows speelt.

Te veel naar het Tros Muziekfeest gekeken?

  [ # 25 ] 01 August 2007 12:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik knapte niet alleen af op Do haar stem, maar vooral ook op haar interpretatie: ze stond een klein schaapachtig té gemaakt klein meisje te schmieren en haar rol als Assepoester was daarom totaal niet geloofwaardig.

Als ik nu die posters zie die in de Efteling hangen, zie ik in haar ook véél meer de volwassener oudere sprookjesfee!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 26 ] 01 August 2007 04:53 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2004-12-04

Mo - 01 August 2007 11:31 AM
Carin - 01 August 2007 10:47 AM
Robin - 01 August 2007 10:28 AM

Nee normaal plackbackt een zangeresje als Do….. Buiten dat ze vals zong was het niet geloofwaardig en die stem is echt lelijk een hele kleine stem….. Leuk voor haar us als Do maar 4 shows speelt.

Ik heb Do een paar keer live meegemaakt en dat was alles behalve playback, dus lpaybacken is helemaal niet normaal.
Ze is een goede zangeres,en ben erg benieuwd naar haar als Assepoester.
Ik ga eerst kijken voordat ik daadwerkelijk ga oordelen, er zijn meer mensen die een misser hebben gemaakt,maar uiteindelijk ontzettend goed waren.

Ik heb Do tot nu toe nog nooit bij een live optreden op TV zuiver horen zingen. Volgens mij is ze er niet toe in staat. Niet iedereen kan het horen als iemand niet zuiver zingt. Die mensen hindert het niet en kunnen dus lekker naar de Efteling op een Do-dag. Ik ga er na een minuut van verkrampen dus sla Do even over.

Ik heb haar 4 x live gezien en 4 x zong ze zuiver, en ik hoor dat echt wel als iemand niet lzuiver zingt,dus ze is er wel degelijk toe in staat.
Ik vind het juist vreselijk als iemand niet zuiver zingt, kan er geheel op afknappen!
Ik ben in ieder geval erg benieuwd hoe ze doet, en zal daarna pas gaan oordelen, en vertellen of het zuiver was of niet 😉

   Handtekening   

Voer eendjes, geen oorlog.

  [ # 27 ] 01 August 2007 08:20 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Te veel naar het Tros Muziekfeest gekeken?

Ken dat programma niet, jij blijkbaar wel….

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 28 ] 02 August 2007 06:21 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Dit was Do, toen ze nog gewoon Dominique werd genoemd en als zestienjarig meisje in de Efteling stond (bepaal zelf wat je er van vind 😉 ):

Dromen met je ogen open

https://www.youtube.com/watch?v=9cTRdqURVcY

[ Gewijzigd: 02 August 2007 09:32 PM by Lance ]
  [ # 29 ] 03 August 2007 06:48 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Niet veel veranderd; stem klinkt goed in het begin (introotje), tijdens het lied ook wel al klinkt het niet zuiver, maar het geluid is ook kwalitatief beroerd, dus moeilijk te beoordelen. Ze lijkt consequent te hoog. Het “met me meeheeheehee” komt er iig niet lekker uit.
Qua uitstraling vind ik haar nog precies hetzelfde: geen actrice maar een zangeres.
Qua leeftijd had ze toen in elk geval beter in Assepoester gepast.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 30 ] 03 August 2007 06:59 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ik vind het absoluut niet slecht, maar goed dat is mijn mening.
Ik vraag me trouwens af of er hier mensen zijn die weten hoe oud Do is. Ik dacht zelf altijd dat ze rond de 30 was en dacht ook meteen aan het leeftijdsverschil tussen haar Jaap (ach ja, tussen Bettina en Jim zit ook iets van 10 jaar ofzo), maar ik heb dus gisteren opgezocht hoe oud ze is en ze is maar 4 jaar ouder dan Jaap, bijna 26.
Hou oud is Assepoester eigenlijk? In de tekenfilm bedoel ik dan. 😄

 < 1 2 3 > 
2 of 3