Oproep: verloren portemonnee zaterdagavond 16-6 @ nieuwe Luxor/Leipzig (Kuifje)
change_status
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  45
Geregistreerd  2007-04-24

Ik ben m’n portemonnee vanavond verloren in het Luxor of Leipzig restaurant, blijkbaar hebben twee vrouwen hem in het Leipzig gevonden, en gezegd dat ze hem daar af zouden geven. Na afloop van de voorstelling was hij niet terecht, en waarschijnlijk dus ook niet afgegeven bij het Luxor à²f het Leipzig.

Mochten de dames die mijn portemonnee gevonden hebben, dit bericht lezen en binnenkort in (de buurt van) het nieuwe Luxor komen.. zou u in ieder geval zo vriendelijk willen zijn om een emailtje/privé berichtje te sturen via dit forum dat hij terecht is, en hem dan bij het theater (of kassa) (niet het restaurant) afgeven wanneer u in de buurt bent?

Vriendelijk bedankt,

Esther L.


PS: Vindersloon zit à¬n de portemonnee (nee, is niet leeg :tong:). Mocht ik u morgen=zondag nog bij het Luxor ontmoeten dan zal ik kijken of ik nog iets anders tegenover kan zetten.

PPS: Ik wist niet echt waar ik dit kon zetten, maar voel u vrij om het te verplaatsen

  [ # 1 ] 17 June 2007 01:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Hmmm flink balen dat je die kwijt bent!
Ik hoop dat ie nog gevonden word!!!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.