My Fair Lady - 5 juli 2007 - Stadsschouwburg Utrecht
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

My Fair Lady — 5 juli 2007 — Stadsschouwburg Utrecht

18.00 uur, we komen aan in de schouwburg, dat wil zeggen Suzanne en ik. Veel te vroeg natuurlijk want het begon pas om 20u, maar we warren shopziek en we wilden zo graag 😛 Om 7 uur kwam opeens de voltallige cast binnengelopen, We waren zo stomverbaasd,  (Ok ik dacht meer schiet op zometeen komen jullie nog te laat voor het begin 😛) dat we pas om een foto durfden te vragen toen ze alweer elders waren dus dat was ook mooi te laat.

Na een blik op het bord met de rolverdeling te hebben gegooid en wat blije kreten (Suzanne: WE HEBBEN CELINE!!!!!!!! Tessa: WE HEBBEN BAREND!!!! Suzanne: WIE IS DAT??? Tessa: maakt niet uit hij is schattig 😛) hadden we nog meer zin in en we waren dan ook ongelofelijk blij toen om half acht de moeder en Oma van suzanne en daarbij de kaartjes arriveerden. Eindelijk, we waren klaar om te beginnen!!!

Eerste acte
Ik werd gelijk overdonderd door Hugo Haenen, wat een ongelofelijke klootzak is dat zeg 😊 Ach het blijkt bij zn rol te horen he 😉 Maar hij speelde heet heel erg goed en overtuigend, met ene prachtige articulatie 😊 Celine Purcell, had volgens mijw at opstartproblemen, maar toen ze eindelijk een solo nummer kreeg schitterde ze, en je zag gelijk dat ze de rest van de avond zou doorschitteren. Bob Fosko vond ik erg goed, hij maakte er een feestje van op het podium en de hele zaal leefde mee. Maar het meeste op mn puntje van mn stoel zat ik Bij het lieve nummer van Freddy oftewel Barend van Zon, wat romantisch!!!! Oh en dan moet ik natuurlijk leo niet vergeten als Kolonel Pickering, erg goed en ik vond hem er echt als een statige kolonel uitzien, ook heel leuk was de hoofd huishouden of zoiets van Higgins, waarvan me de naam ff ontschoten is.

Tweede acte
Nogmaals een keer helemaal verliefd geworden op Freddy 😊 Voor de rest vond ik Hugo heel erg goed met het slotlied en natuurlijk alles wat hierboven ook al staat

Al met al vond ik My Fair Lady een geweldige musical, de kostuums zijn heel erg mooi en het ensemble draagt de hele musical, Celine schittert met haar prachtige stem maar, ik weet niet of ik haar de award had gegeven, met als vergelijkend materiaal Ellen Pieters. De regie en Choreografie is helemaal top

Hij draait nog maar kort, maar My Fair Lady is iets wat je niet wilt missen, ik kan iedereen aanraden om deze leuke musical te gan bekijken.

Groetjes Tessa

  [ # 1 ] 06 July 2007 10:42 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2004-12-04

Voor mij is dit een heel leuk verslag om te lezen 😉
Ik krijg ook weer zin om te gaan!

   Handtekening   

Voer eendjes, geen oorlog.

  [ # 2 ] 06 July 2007 11:24 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  327
Geregistreerd  2006-03-20

als Barend ‘de straat waar jij woont’ zingt.. man.. krijg echt iedere keer kippenvel.. zo’n goeie stem heeft die jongen!!... leuk verslag verder!!