help SE om een rol te zoeken voor de gecontracteerde
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  672
Geregistreerd  2006-03-07

Hoi hoi,

straks komen er natuurlijk weer nieuwe musicals, en we hebben natuurlijk mensen bij SE die vaste contracten hebben zoals Chantal en Stanley e.a. ...

stel nou dat musicals die voorspeld worden Wicked of Tanz der vampire komen of wellicht andere musicals…

welke rollen denk jullie dat hun dan het beste kunnen gaan spelen of juist niet?

gr st0rm

[ Gewijzigd: 06 July 2007 02:11 PM by St0rm ]
  [ # 1 ] 06 July 2007 01:52 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  97
Geregistreerd  2007-03-26

St0rm - 06 July 2007 12:40 PM

Hoi hoi,

ik had een idee voor een topic, we weten natuurlijk allemaal dat o.a. Stanley en Chantal vaste contracten hebben bij SE (Stage Entertaiment),

maar wat nou straks als bijv. Wicked echt naar nl komt, of Tanz der Vamipere, of andere musicals die nog gaan komen…. (of misschien wel gewoon een musical die jij hoopt dat nog komt)

wat gaan ze dan met deze mensen doen?

Gaat Stanley dan als Krolock : lijkt mij een behoorlijk rampsenario en dan Chantal erlangs als Sarah:P

Nou lijkt het me dus wel leuk om daar eens over te brainstormen?

denk eens mee aan de rampsenario, of heb jij misschien nog echt een goede rol voor hun in gedachte? 😛

gr st0rm

Jammer als hierover doorgeborduurd gaat worden (rampscenario), volgens mij kan je dat beter op de startpagina plaatsen. Ik wordt er heel kriegelijk van al die afkraak berichten die daar altijd staan.


Brainstormen doe je volgens mij vaak in positieve zin maar als je het al over rampscenario hebt staat jou oordeel al vast.
Wacht gewoon rustig af dan kan je altijd voor jezelf nog een rampscenario opstellen.

  [ # 2 ] 06 July 2007 02:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  672
Geregistreerd  2006-03-07

ik hoop juist op goede castings, dus als jij een goed idee hebt voor een rol voor hun wil ik dat ook graag weten hoor… vandoor dat ik het hoodbericht ook heb verandert, want dit past meer bij wat ik bedoel…

[ Gewijzigd: 06 July 2007 02:13 PM by St0rm ]
  [ # 3 ] 06 July 2007 07:50 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik zou Chantal nu eindelijk wel eens iets anders willen zien spelen dan de Belle’s en Jane’s. Niet meer het gevatte kleine meisje, maar iets waarin ze kan bewijzen dat ze meer in haar mars heeft. Maar aangezien de producties nog niet bekend zijn voor 2007/2008 wordt het lastig voorspellen.

Wb Stanley: geen idee, wb Rene, geen idee. Wb wie verder een vast contract heeft, geen idee.

Ik ben wel benieuwd wat ze zelf echt graag willen doen. Misschien wel een jaar M-Lab-producties 😊

  [ # 4 ] 07 July 2007 12:32 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik zie Rene op zich nog wel als Fiyero in Wicked..
En Chantal wat betreft alles wel als Glinda…behalve vocaal. Ik denk dat Glinda wel een rol is voor haar, haar ‘typetje’ wel zeg maar, behalve dus op vocaal gebied. Dus doe toch maar niet, alsjeblieft….

En verder…ook GEEN idee 😛

  [ # 5 ] 11 July 2007 11:46 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Op het gevaar af hier compleet gelyncht te worden: ik had het wel interessant gevonden om Chantal als Fantine te zien. Ik vraag me af of ze als actrice de diepgang heeft om dat mooi neer te zetten. Wie weet wel, maar krijgt ze er nooit de kans voor.

Stanley zou ik dolgraag willen zien als Daryl van Horne in The Wiches of Eastwick. Er waren ooit geruchtend at SE die zou gaan uitvoeren.  Ik zou Joke de Kruijff dan graag als Jane willen zien. De andere twee heksen heb ik nog niet over nagedacht. Felicity is voor Frederique Sluyterman van Loo. Dat heeft ze al eens heel meesterlijk gedaan.

René van Kooten kan prima voor Enjolras gaan.

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?