1 of 4 |  1 2 3 >  Last ›
Verslag Cats 29-07 & 04-08-2007.
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Vandaag was het weer zover, na 4 lange maanden wachten mocht ik weer naar Cats!
Ik had mijn moeder zo gek gekregen dat ze mee ging naar de a.u., dus om 10.15u zaten we in de bus, en om 11.15u waren we al bij de a.u.
Beetje te vroeg, maar goed, de bus rijd maar om het uur, dus anders waren we te laat geweest.
Na een half uur kou kleumen kwam de spelers bus aan!
Ik wou heel graag met Gino op de foto, maar hij was aan het bellen, dus heb hem maar niet gestoord.
Ik vroeg aan Roberto om een handtekening, en zei daarna: jammer, nou is Gino al binnen, wou met hem op de foto.
Hij probeerde Gino nog even te terug te halen, maar helaas had hij geen zin.
Dus ik dacht: nou, dat komt na de show wel.
Daarna wilde m’n moeder en ik nog even wachten op Anita, maar om 12.00 uur waren we het allebei zat (en we hadden het koud) dus zijn we lekker naar Terra gegaan, een Tapas restaurant naast het Nieuwe Luxor.
Daar even lekker wat gegeten, even gekletst met de mensen naast ons (die ook naar Cats gingen, en dus, net als ons, ook op rij 3 zaten (niet naast ons)) dus dat was allemaal gezellig 😊
Om 13.30u gingen we het theater binnen, alweer werd mij niet uitgelegd waar ik heen moest (de mensen voor mij wel), dus nu weet ik zeker dat ze me daar kennen (ow help 😛).
Daarna even foto’s gemaakt van de TV waar de castnamen op stonden.
Daar staan 6 pagina’s op, dus, net als op teletekst staat er dan: 1/6, 2/6, 3/6 enz.
Toen we wegliepen stond de pagina net op 2/6.
Hoor ik een vrouw zeggen: 2-6, maar het is toch 29-07?
Dit is zeker een oude!
Nou dat vond ik dus wel erg grappig!!! 😛
Om 13.45u gingen de deuren open, en konden we gaan zitten op onze prachtplekken op rij 3!

Ik zat weer naar het prachtige decor te kijken, en toen eindelijk zag ik in mijn ooghoek de deuren dichtgaan!
Yes, het begint weer (ze waren 5 minuten te laat…).
Het begon allemaal weer met een prachtige dans, waar ik echt mijn ogen uitkijk.
Jammer alleen dat Marco Bakker mee moet dansen, je ziet dat hij het niet zo goed meer kan meedoen :-$
Hij stond er net zo bij als ik, toen ik mee moest dansen met Fame (amateur-versie): ik deed maar wat of was te laat, omdat ik het gewoon niet goed kan onthouden.
Ik denk dat hij dit ook heeft (en hij is natuurlijk al iets ouder, dus daar kan het ook aan liggen…).

Maar goed, de cast (ik schrijf het op zoals het op de TV staat):
Grisabella-Anita Meijer: erg goed. Ik heb gewoon medelijden met Grisabella als ze daar zo aan de kant een paar pasjes meedoet, maar dat ze er niet tussen mag.
Bij het laatste couplet van Maanlicht had ik echt kippenvel, het kwam echt uit haar tenen.
Oom Deuteromium-Marco Bakker: zang was goed (al moest ie bij het eindnummer af en toe naar adem happen). Dans vond ik dus niks… sorry.
Abelkouw-Marcel Visscher: ook weer erg goed!
Abrikoos/Ghiselbert Smit-Paul Donkers: jeetje mina wat is hij gegroeid sinds de première! (in maart had ik een ander).
Hij voegt echt heel veel leuke dingen toe aan zijn spel en zang, en heb echt van hem genoten!
Wel jammer dat er tijdens zijn stukje als Abrikoos iemand in de zaal heel erg zat te joelen (erdoorheen) waardoor ze elke keer even moesten wachten om verder te gaan.
Persoonlijk vond ik dat gewoon storend… Doe het dan gewoon erna!
Antimakassa-Penny Vos: heel erg, maar ik weet niet alle katten bij naam, dus ik weet ook niet specifiek wat ik van haar vond.
Ik denk dat ik haar wel goed vond, want ik vond iedereen wel goed 😊
Bomballerien-Anouk van Nes: ik vond haar erg goed met zang en dans!
Cassandra-Caroline Beuth: ook hier weet ik het niet precies, dus ik zeg maar weer: leuk 😉
Demeter-Suzanne Heijne: zelfde verhaal…
Dr. Diavolo-Mark John Richardson: jeeemig wat is hij toch goed!!! Wat een goede danser is het!!! :-D
Electra-Helen Geets: leuk en goed! (weet t weer niet).
Lorrenjopie-Cindy Bell: ehhh klopt dat wel??? Voor zover ik het kon zien was dit Marjolein Teepen (Sophie, help??? :-$). Maar goed, ik vond het haar erg leuk doen!
Mijlenschrok-Hannah van Meurs: ook zij deed het samen met haar maatje (dit is toch Wagenschrik/Michael??? Help :-$) erg goed, alles ging weer mooi gelijk!
Plato/Van Zonderen: Pierre Alexandre: ook erg goed!
Pouncival-Marcel Postma: leuk en goed 😉
Sambal-Merlijn Wolsink: ook erg goed.
Scharrelnelis-Mark van Beelen: superdanser!!!
Snorrescha-Roberto de Groot: ook heel erg goed! :-D
Spikkelpikkelmies-Maaike Schuurmans: helaas weer geen Marleen, maar Maaike vond ik ook wel heel goed hoor! :-D
Sylvani-Veerle Casteleyn: dit weet ik ook weer niet zeker.
Ik weet wel dat Veerle gewoon Daglicht en Maanlicht mocht zingen, dus of ze ook Sylvani speelde weet ik niet.
Ik vond dat ze er bij Daglicht wel een beetje naast zat qua toon, maar goed, niks aan te doen.
Bij Maanlicht zong ze weer erg goed.
Tuk-Stuk-Rukker-Gino Emnes: jaaa hoor, nu zijn we aangekomen bij wat ik de beste zanger van Cats vind!
Wat een heerlijke stem heeft ie toch!!! (L)
En hij speelt echt super, lekker macho!
Hij sprong op de schoot bij de vrouw naast me, wat was ik jaloers!
Had wel z’n haar (wat op z’n schouders zit) in m’n oog, dat was wat minder…
Ik had m zo kunnen aaien, maar ik durfde echt niet!
Misschien zaterdag 😛
Ik hoop dat ie er is dan!!!
Tombrutus-Joao Paulo de Almeida: goed en leuk 😊
Victoria-Natascha Dejong: leuk en goed.
Wagenschrik-Michael Macalintal: zie de tekst bij Mijlenschrok 😉
Kattenkoor:
Paul Walthaus
Richard Janssen
Juta Bolsius
Penny Vos
Michelle Splietelhof
Ook weer erg goed allemaal 😊
Verder weer een supershow met veel mooie dans en zang!
In de pauze nog even het podium opgegaan voor een handtekening van Marco.
Later zag ik opeens nog een kat (dit was Sambal, oftewel Merlijn), dus van hem heb ik nu ook een handtekening 😊

Ow ja, die witte kat, hoe heet zij?
Ik dacht dat ze of geblesseerd was, of dat het een ander was, aangezien het dansen niet zo heel goed lukte…
.
.
Na de show nog even naar de a.u., helaas duurde het bij het toilet en de jassen zo lang, dat Gino al in de bus zat.
Nog wel een handtekening kunnen vragen aan Anouk.
Toevallig ook nog even met Sophie en een vriendin gesproken, waar Sophie dus later achterkwam, dus dat was wel grappig.
Mijn moeder en ik hadden nog zitten wachten op Anita, maar helaas, haar weer niet gezien.
Daarna opgehaald door m’n vader, dus dat was wel relaxed!
Dit was mijn verslag!
Ik heb geen foto’s!
Ik mag zaterdag weer (ow heerlijk) dus dan komt er nog een verslag, en misschien wel foto’s 😊

[ Gewijzigd: 08 August 2007 07:30 PM by Veertje ]
   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 1 ] 02 August 2007 04:07 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2007-07-03

ik zat met dezelfde show ook in de zaal: rij 18:!!
haha ik ben het voor een gedeelte met je eens maarre..marco bakker—> speelt oude kat—> oude katten dansen nie meer zo best..
Dus bij deze vergeef ik het hem wel! hahaha
Groetjes Patries

   Handtekening   

sing my song, dance my dance..be myself!

  [ # 2 ] 02 August 2007 04:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ehm, in het begin zijn ze allemaal jonger! 😉
Anita danst ook keurig mee, als jonge kat.
En ook Gino (Tuk Stuk Rukker) danst mee, maar heeft alleen zijn bontkraagje niet op 😊
De 1e 2 keren had ik niet eens dat Tuk Stuk Rukker niet mee deed :-$

Las trouwens net dat Marleen niet meer meedoet met Cats, vandaar dat ze dus niet speelde *oeps* :-$

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 3 ] 02 August 2007 05:31 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  45
Geregistreerd  2007-04-24

Veertje - 02 August 2007 03:36 PM

Antimakassa-Penny Vos: heel erg, maar ik weet niet alle katten bij naam, dus ik weet ook niet specifiek wat ik van haar vond.

Zij is degene die de stukjes met Ghiselbert Smit/Koos/Snauwtijger speelt.

Lorrenjopie-Cindy Bell: ehhh klopt dat wel??? Voor zover ik het kon zien was dit Marjolein Teepen (Sophie, help??? :-$). Maar goed, ik vond het haar erg leuk doen!

Marjolein was er niet, het was wel Cindy Bell.

Sylvani-Veerle Casteleyn: dit weet ik ook weer niet zeker.
Ik weet wel dat Veerle gewoon Daglicht en Maanlicht mocht zingen, dus of ze ook Sylvani speelde weet ik niet.

Cindy Belliott is gestopt en Veerle is nu 1e Sylvani.

Ow ja, die witte kat, hoe heet zij?
Ik dacht dat ze of geblesseerd was, of dat het een ander was, aangezien het dansen niet zo heel goed lukte…

Victoria bedoel je, denk ik? Degene die dat solo dans stukje heeft na ‘Hoe noem je een kat?’. Normaal speelt Anique Bosch Victoria, maar die was er niet.

  [ # 4 ] 02 August 2007 05:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Okay, nou Penny speelde dan denk ik toen ook in Amsterdam.
Ik vond haar echt heel erg goed!!!

Gossie, en dat t Cindy was, dat had ik zo echt niet gezien *oeps*
Ze doet t erg goed dan!

En ja, ik bedoel dan Victoria.
Er is maar 1 hele witte kat toch 😉
Maar dan merkte ik toch wel dat dat een andere was, ze kwam (in mijn beleving) niet zo heel hoog met haar been.

Dankje voor je toelichtingen!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 5 ] 02 August 2007 06:16 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik ben laatst naar cats in Carre geweest en had daar de alternate van Diavolo (ben zijn naam even kwijt maar hij staat niet in het programmaboekje). Hij was wel OK, maar ik vind Mark echt heel goed en ik wilde niet gaan vergelijken maar betrapte mezelf erop dat ik dat toch deed. Daardoor vond ik de alternate wat tegenvallen, maar goed tegen Mark valt volgens mij ook niet op te ‘Diavolo-en’

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 6 ] 02 August 2007 06:17 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  45
Geregistreerd  2007-04-24

Veertje - 02 August 2007 05:46 PM

En ja, ik bedoel dan Victoria.
Er is maar 1 hele witte kat toch 😉
Maar dan merkte ik toch wel dat dat een andere was, ze kwam (in mijn beleving) niet zo heel hoog met haar been.

Je had Victoria al genoemd, dus ik twijfelde.

Veel plezier zaterdag en succes bij de AU, als je gaat.😉 Die rij bij de wc was trouwens inderdaad lang. Ik was terug naar boven gelopen, maar je kunt ook bij het Leipzig gaan, en daar gelijk naar buiten gaan.

Marilena - 02 August 2007 06:16 PM

Ik ben laatst naar cats in Carre geweest en had daar de alternate van Diavolo (ben zijn naam even kwijt maar hij staat niet in het programmaboekje). Hij was wel OK, maar ik vind Mark echt heel goed en ik wilde niet gaan vergelijken maar betrapte mezelf erop dat ik dat toch deed. Daardoor vond ik de alternate wat tegenvallen

Andrés Pérez Là³pez? Ik heb hem gezien als Diavolo, maar ik denk dat hij beter als Pouncival zou zijn. Hij was *hyper*.

tegen Mark valt volgens mij ook niet op te ‘Diavolo-en’

Guy-Paul Ruolt/de St Germain  ㊙️

Maar Mark is idd geweldig, en ik vind dat we blij mogen zijn dat hij in Nederland speelt.

[ Gewijzigd: 02 August 2007 06:41 PM by EstherL ]
  [ # 7 ] 02 August 2007 06:55 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2007-07-03

Mark is de beste Diavolo!
Zelfs mijn ouders waren weg van hem haha

   Handtekening   

sing my song, dance my dance..be myself!

  [ # 8 ] 02 August 2007 07:21 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

EstherL - 02 August 2007 06:17 PM
Marilena - 02 August 2007 06:16 PM

Ik ben laatst naar cats in Carre geweest en had daar de alternate van Diavolo (ben zijn naam even kwijt maar hij staat niet in het programmaboekje). Hij was wel OK, maar ik vind Mark echt heel goed en ik wilde niet gaan vergelijken maar betrapte mezelf erop dat ik dat toch deed. Daardoor vond ik de alternate wat tegenvallen

Andrés Pérez Là³pez? Ik heb hem gezien als Diavolo, maar ik denk dat hij beter als Pouncival zou zijn. Hij was *hyper*.

tegen Mark valt volgens mij ook niet op te ‘Diavolo-en’

Guy-Paul Ruolt/de St Germain  ㊙️

Maar Mark is idd geweldig, en ik vind dat we blij mogen zijn dat hij in Nederland speelt.

Ik ben vorige week woensdag geweest en had toen Andrés Pérez Là³pez en gisteravond was (godenzijdank) Mark er weer… Dus zo snel achter elkaar is het goed te vergelijken en wat een verschil! Wat Andrés Pérez Là³pez doe ik natuurlijk niet na, maar wat een verschil met Mark!
Het filmpje van Mistopheles is erg leuk en dat is inderdaad ook nog eens een dr Diavolo, maar ik heb duidelijk mijn voorkeur en dat is toch Mark :ohoh:

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 9 ] 02 August 2007 07:24 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

geen mij toch maar mark!!
Nice verslag Vera!!! :D

  [ # 10 ] 02 August 2007 08:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

@ Esther: dankjewel!
En bedankt voor de tip! (van die wc (A)).
Gaaf filmpje trouwens!

Ik heb André nog niet gezien, maar in Amsterdam speelde Joao.
Ik vond Joao het toch ook wel erg goed doen hoor!
Als is en blijft Mark de beste!!!

@ Jessjj: dankje! :-D

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 11 ] 02 August 2007 09:24 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

Leuk verslag! Alleen .. ik vind het een schande dat je Cindy voor Marjolein aan zag 😉 In mijn ogen zijn die 2 een weeeereld van verschil 😉 maar goed, dat zal ook wel aan mij liggen 😉
Natascha als Victoria is inderdaad minder lenig, maar qua spel vind ik stukken beter! O my, ik vind Anique altijd zo dood! Natascha speelde echt kat, wat ik Anique nog nooit echt heb zien doen. Ook toen ze bv. Rukker een kusje gaf vlak voor de gil van Electra, grappig (a)
Mark John <33 Briljante danser. Andre Perez Lopez is idd leuker als Pounci denk ik, toen ik hem als Diavolo zag was ie ook al zo hyperend bezig.
Jammer idd dat Marleen weg is. Maaike vond ik het wel goed doen, maar ze is een stuk minder grappig dan Marleen. Ze heeft wel een prettige stem, mss moet ze de rol nog wat meer eigen maken. 😊
Hoop dat je zaterdag wel Gino spreekt! Schrijf je weer een verslagje? Ben benieuwd of Mar alweer beter is 😛 Let maar op, als ze speelt kan je het verschil goed zien, Marjolein is 10x zo hyper als Cindy 😉

   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk

  [ # 12 ] 02 August 2007 09:45 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Dankje!

Haha en ja, erg hè dat ik dat niet zag 😛
Maar ik ben ook echt heel slecht in mensen herkennen!
Ook bij een a.u. ofzo, dan is het: is dat nou ...? Nee, die is t niet… of toch wel?
Ja en dan is die persoon alweer voorbij… 😖
Als Marjolein en zaterdag weer is zal ik beter opletten! 😉

En natuurlijk schrijf ik verslag! :-D

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 13 ] 03 August 2007 08:41 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  211
Geregistreerd  2004-02-14

Marjolein speelde gister weer niet….

  [ # 14 ] 03 August 2007 09:34 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Zeker weer een leuk verslag, Veer 😄
Eigenlijk was ik ook van plan een verslag te schrijven en dan gelijk m’n 2 shows tegelijk beschrijven, maar ik ga straks met vakantie dus daar komt waarschijnlijk niets meer van :sad:

Wat ik wel nog wilde zeggen is dat ik vorige week Marjolein had en deze week Cindy en ik duidelijk een grote Cindy-fan ben! Ik vind Cindy samen met Mark gewoon een veel betere combinatie, zowel vocaal als met het dansen.
Zoals het met alle meningen gaat zullen genoeg mensen het niet met mij eens zijn, maar ik was deze week echt super enthousiast na Scharrelnelis en Lorrenjopie. Terwijl ik het vorige week “gewoon” goed vond.

Na 3x Cats moet ik zeggen dat het een héél verschil vind waar je zit in de zaal. Deze week zat ik op rij 1 en dan ervaar en hoor je alles toch héél anders dan als je bv op het balkon zit! De teksten van het ensemble zijn voorin veel en veel beter te volgen dan verder naar achteren in de zaal!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 15 ] 03 August 2007 11:03 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

MoNieky - 03 August 2007 09:34 AM

Wat ik wel nog wilde zeggen is dat ik vorige week Marjolein had en deze week Cindy en ik duidelijk een grote Cindy-fan ben! Ik vind Cindy samen met Mark gewoon een veel betere combinatie, zowel vocaal als met het dansen.
Zoals het met alle meningen gaat zullen genoeg mensen het niet met mij eens zijn, maar ik was deze week echt super enthousiast na Scharrelnelis en Lorrenjopie. Terwijl ik het vorige week “gewoon” goed vond.

Dat kan. Ik ben het natuurlijk helemaal niet met je eens op dat punt maar ieder zijn eigen mening. Ik vind zelf het grooste verschil tussen Marjolein en Cindy dat Marjolein een veel actievere, blijere Jopie uitstraling heeft. Cindy speelt ook leuk, en ze groeit ook steeds meer in de rol, maar ik vind dat Marjolein meer de ondeugende kat uitstraalt en dat Cindy dat minder heeft. Ik vind ook het hypere stemmetje, dat Marjolein gebruikt, meer bij de rol passen.

Wat je zegt over de plek in de zaal vind ik trouwens ook. Op het balkon hoor je veel minder bij de show dan als je in de zaal zit. Helemaal op rij 1! Je word aangestaard en alles, daardoor beleef je de show heel anders.

[ Gewijzigd: 03 August 2007 11:06 AM by Sophie_mfan ]
   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk

 1 2 3 >  Last ›
1 of 4