3 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Verslag Cats 29-07 & 04-08-2007.
  [ # 31 ] 04 August 2007 08:53 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

*Jessjj* - 04 August 2007 08:39 PM

ik sprak michael van de week en die had donderdag show watch dus marcel zal donderdag wel op zijn gegaan als mijlenschrok

toen ik cats 3/4 weken geleden zag had Michael ook al een show watch en toen was Tommy op

  [ # 32 ] 04 August 2007 09:12 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

ok ja hij had er afgelopen donderdag weer een

  [ # 33 ] 05 August 2007 01:29 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Cats was weer leuk!!!
Verslag en foto’s komen in de loop van de week!
Ik ben met Gino op de foto geweest, wat een lieverd! :-D
*groetjes van een heel blij mens* :-D

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 34 ] 05 August 2007 08:42 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  291
Geregistreerd  2003-10-03

Sophie_mfan - 04 August 2007 03:44 PM

Ja, raar. Want Mar moest ook een keer in de booth zingen. Werd ze ‘s ochtends gebelt: je weet toch dat Cindy speelt vandaag? Maar daar hadden ze dus niks van gezegt. Anyway, gelukkig dan dat ze weer beter is 😊

Toen wij dinsdag Marjolein zagen was ze volgens mij nog steeds ziek Sophie… :( dus ik denk dat ze gewoon nog niet op kon.

  [ # 35 ] 05 August 2007 09:37 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

Martje - 05 August 2007 08:42 AM
Sophie_mfan - 04 August 2007 03:44 PM

Ja, raar. Want Mar moest ook een keer in de booth zingen. Werd ze ‘s ochtends gebelt: je weet toch dat Cindy speelt vandaag? Maar daar hadden ze dus niks van gezegt. Anyway, gelukkig dan dat ze weer beter is 😊

Toen wij dinsdag Marjolein zagen was ze volgens mij nog steeds ziek Sophie… :( dus ik denk dat ze gewoon nog niet op kon.

Dat zou ook zomaar is kunnen :(

   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk

  [ # 36 ] 05 August 2007 11:10 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Hele discussie over wie er nou wel en niet ziek was, en wie er nou wel en niet een show-watch had…
Mensen dit is een topic met een verslag!
Jullie gaan zeg maar best wel een beetje off-topic.
Ik ga van de week mijn andere verslag hier ook nog even bij zetten…

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 37 ] 05 August 2007 02:29 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Aardig dat je de moeite doet. Ik zou je als medeforummer toch nog wat willen vragen. Kun je nog eens naar de opmaak kijken en alinea’s maken. Elke zin op een nieuwe regel beginnen maakt het minder goed leesbaar.
Als je (zeker bij cats een waslijst aan) castmensen behandeld kan het voor het overzicht handig zijn om de namen even te accentueren. Zoals hieronder met bold. De fans van bepaalde acteurs kunnen hun favoriet dan ook makkelijker traceren.
Zoals waarschijnlijk wel bekend hou ik persoonlijk niet van een overdaad aan smilies, maar als je ze gebruikt is het misschien wel zo leuk om de forumsmileys te gebruiken (zie “Smileys” naast het invulveld. keuze te over); dat scheelt weer een hoop dubbele punten en streepjes in het verslag. In het voorbeeld hieronder heb ik dat met een aantal gedaan, en een aantal weggehaald. Gewoon voor het idee, al is het dan wel jammer dat de regels verder uit elkaar komen te staan bij een smiley.

Veertje - 02 August 2007 03:36 PM

Vandaag was het weer zover, na 4 lange maanden wachten mocht ik weer naar Cats! Ik had mijn moeder zo gek gekregen dat ze mee ging naar de a.u., dus om 10.15u zaten we in de bus, en om 11.15u waren we al bij de a.u.
Beetje te vroeg, maar goed, de bus rijdt maar om het uur, dus anders waren we te laat geweest. Na een half uur kou kleumen kwam de spelers bus aan!
Ik wou heel graag met Gino op de foto, maar hij was aan het bellen, dus heb hem maar niet gestoord. Ik vroeg aan Roberto om een handtekening, en zei daarna: jammer, nou is Gino al binnen, wou met hem op de foto. Hij probeerde Gino nog even te terug te halen, maar helaas had hij geen zin. Dus ik dacht: nou, dat komt na de show wel.
Daarna wilde m’n moeder en ik nog even wachten op Anita, maar om 12.00 uur waren we het allebei zat (en we hadden het koud) dus zijn we lekker naar Terra gegaan, een Tapas restaurant naast het Nieuwe Luxor. Daar even lekker wat gegeten, even gekletst met de mensen naast ons (die ook naar Cats gingen, en dus, net als ons, ook op rij 3 zaten (niet naast ons)) dus dat was allemaal gezellig
Om 13.30u gingen we het theater binnen, alweer werd mij niet uitgelegd waar ik heen moest (de mensen voor mij wel), dus nu weet ik zeker dat ze me daar kennen (ow help 😛). Daarna even foto’s gemaakt van de TV waar de castnamen op stonden. Daar staan 6 pagina’s op, dus, net als op teletekst staat er dan: 1/6, 2/6, 3/6 enz. Toen we wegliepen stond de pagina net op 2/6. Hoor ik een vrouw zeggen: 2-6, maar het is toch 29-07? Dit is zeker een oude!
Nou dat vond ik dus wel erg grappig!!!
Om 13.45u gingen de deuren open, en konden we gaan zitten op onze prachtplekken op rij 3! Ik zat weer naar het prachtige decor te kijken, en toen eindelijk zag ik in mijn ooghoek de deuren dichtgaan! Yes, het begint weer (ze waren 5 minuten te laat…).
Het begon allemaal weer met een prachtige dans, waar ik echt mijn ogen uitkijk. Jammer alleen dat Marco Bakker mee moet dansen, je ziet dat hij het niet zo goed meer kan meedoen
Hij stond er net zo bij als ik, toen ik mee moest dansen met Fame (amateur-versie): ik deed maar wat of was te laat, omdat ik het gewoon niet goed kan onthouden. Ik denk dat hij dit ook heeft (en hij is natuurlijk al iets ouder, dus daar kan het ook aan liggen…).

Maar goed, de cast (ik schrijf het op zoals het op de TV staat):
Grisabella-Anita Meijer: erg goed. Ik heb gewoon medelijden met Grisabella als ze daar zo aan de kant een paar pasjes meedoet, maar dat ze er niet tussen mag. Bij het laatste couplet van Maanlicht had ik echt kippenvel, het kwam echt uit haar tenen.
Oom Deuteromium-Marco Bakker: zang was goed (al moest ie bij het eindnummer af en toe naar adem happen). Dans vond ik dus niks… sorry.
Abelkouw-Marcel Visscher: ook weer erg goed!
Abrikoos/Ghiselbert Smit-Paul Donkers: jeetje mina wat is hij gegroeid sinds de première! (in maart had ik een ander). Hij voegt echt heel veel leuke dingen toe aan zijn spel en zang, en heb echt van hem genoten! Wel jammer dat er tijdens zijn stukje als Abrikoos iemand in de zaal heel erg zat te joelen (erdoorheen) waardoor ze elke keer even moesten wachten om verder te gaan. Persoonlijk vond ik dat gewoon storend… Doe het dan gewoon erna!
Antimakassa-Penny Vos: heel erg, maar ik weet niet alle katten bij naam, dus ik weet ook niet specifiek wat ik van haar vond. Ik denk dat ik haar wel goed vond, want ik vond iedereen wel goed
Bomballerien-Anouk van Nes: ik vond haar erg goed met zang en dans!
Cassandra-Caroline Beuth:
Demeter-Suzanne Heijne: zelfde verhaal…
Dr. Diavolo-Mark John Richardson: jeeemig wat is hij toch goed!!! Wat een goede danser is het!!!  😉 
Electra-Helen Geets: leuk en goed! (weet t weer niet).
Lorrenjopie-Cindy Bell: ehhh klopt dat wel??? Voor zover ik het kon zien was dit Marjolein Teepen (Sophie, help??? ). Maar goed, ik vond het haar erg leuk doen!
Mijlenschrok-Hannah van Meurs: ook zij deed het samen met haar maatje (dit is toch Wagenschrik/Michael??? Help) erg goed, alles ging weer mooi gelijk!
Plato/Van Zonderen: Pierre Alexandre: ook erg goed!
Pouncival-Marcel Postma: leuk en goed 😉
Sambal-Merlijn Wolsink: ook erg goed.
Scharrelnelis-Mark van Beelen: superdanser!!!
Snorrescha-Roberto de Groot: ook heel erg goed! 📣 
Spikkelpikkelmies-Maaike Schuurmans: helaas weer geen Marleen, maar Maaike vond ik ook wel heel goed hoor! 📣 
Sylvani-Veerle Casteleyn: dit weet ik ook weer niet zeker. Ik weet wel dat Veerle gewoon Daglicht en Maanlicht mocht zingen, dus of ze ook Sylvani speelde weet ik niet. Ik vond dat ze er bij Daglicht wel een beetje naast zat qua toon, maar goed, niks aan te doen.
Bij Maanlicht zong ze weer erg goed.
Tuk-Stuk-Rukker-Gino Emnes: jaaa hoor, nu zijn we aangekomen bij wat ik de beste zanger van Cats vind!Wat een heerlijke stem heeft ie toch!!!  En hij speelt echt super, lekker macho! Hij sprong op de schoot bij de vrouw naast me, wat was ik jaloers! Had wel z’n haar (wat op z’n schouders zit) in m’n oog, dat was wat minder… Ik had m zo kunnen aaien, maar ik durfde echt niet! Misschien zaterdag :tong:  Ik hoop dat ie er is dan!!!
Tombrutus-Joao Paulo de Almeida: goed en leuk 😄
Victoria-Natascha Dejong: leuk en goed.
Wagenschrik-Michael Macalintal: zie de tekst bij Mijlenschrok 😉
Kattenkoor: Paul Walthaus, Richard Janssen, Juta Bolsius, Penny Vos,,Michelle Splietelhof Ook weer erg goed allemaal 😄
Verder weer een supershow met veel mooie dans en zang! In de pauze nog even het podium opgegaan voor een handtekening van Marco. Later zag ik opeens nog een kat (dit was Sambal, oftewel Merlijn), dus van hem heb ik nu ook een handtekening
Ow ja, die witte kat, hoe heet zij? Ik dacht dat ze of geblesseerd was, of dat het een ander was, aangezien het dansen niet zo heel goed lukte…

Na de show nog even naar de a.u., helaas duurde het bij het toilet en de jassen zo lang, dat Gino al in de bus zat. Nog wel een handtekening kunnen vragen aan Anouk. Toevallig ook nog even met Sophie en een vriendin gesproken, waar Sophie dus later achterkwam, dus dat was wel grappig. Mijn moeder en ik hadden nog zitten wachten op Anita, maar helaas, haar weer niet gezien. Daarna opgehaald door m’n vader, dus dat was wel relaxed!
Dit was mijn verslag! Ik heb geen foto’s! Ik mag zaterdag weer (ow heerlijk) dus dan komt er nog een verslag, en misschien wel foto’s

  [ # 38 ] 05 August 2007 04:33 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ik zal het is proberen okay 😄
Met alinea’s ben ik niet zo goed, ik heb niet echt tekst-opmaak geleerd op school.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 39 ] 08 August 2007 07:47 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Verslag Cats 04-08-2007.
(let op, het eerste gedeelte is misschien een beetje onboeiend voor sommige mensen…).
Voor iemand die niet geweest is, staan er wat spoilers in misschien!


Vandaag mocht ik alweer naar Cats!
2 keer in 1 week, wat een feest! 📣
Had eerst met een vriendin afgesproken om naar de a.u. te gaan en lekker te gaan eten bij de Tapasbar, maar aangezien ze opeens niet meer mocht, vroeg ik aan Loet of hij mee wou.
En gelukkig wou hij dat!
Op centraal station Rotterdam afgesproken waar ik al een kwartier stond (m’n bus ging sneller dan gepland), toen maar ging bellen, en Loet opeens voor m’n neus stond…
Maar door de mensenmassa had ik m dus niet gezien :ohoh:
Daarna samen naar de metro gelopen, en ik moest maar voor gids spelen, want Loet was nog nooit in Rotterdam geweest.
Eh nou ja, althans niet op centraal en niet bij het Nieuwe Luxor theater.
Nou goed, na de metro-reis gingen we naar het theater (wat een paar stappen lopen en “rollen” is), en flink lol gehad op de band die rolt…! :tong:
(als je ooit is op schiphol bent geweest, of met de metro naar het Luxor, weet je wat voor band ik bedoel).
Daarna heb ik even geld gehaald, en gereserveerd bij Terra (de Tapasbar dus), wat achteraf niet nodig was geweest, maar ja, je weet maar nooit hoe druk het opeens word.


Daarna bij de a.u. gaan zitten, en erg veel lol hebben daar :tong:
Hoop rare foto’s gemaakt *fluit*
Je moet wat om de tijd te doden! (we waren er geloof ik al om 17.00 uur, en om 18.30u gingen we pas eten…).
Na een half uur kwam de bus, en toen de cast eruit kwam miste ik al meteen Anouk en Roberto, later bleek dat die 2 ook niet zouden spelen.
Maar, hellupie, ook Gino zag ik niet!
Maar toen kwam ie gelukkig toch uit de bus, wat was ik blij!
Gevraagd of ie met me op de foto wou, en gelukkig zei hij ja 😄
Ook is ie met Loet op de foto geweest.
Voor de rest was iedereen dus al naar binnen.
Daarna nog tot 18.30u bij de a.u. gezeten, lekker gek zitten doen met z’n 2-en, en daarna 3 stappen naar Terra gelopen, alwaar we erg lekker gegeten hebben, en ook weer een hoop lol hadden.
Denk aan een Loet die zich opeens afvraagd hoe die bubbeltjes nou van onderaan die spa vandaan komen, en ik die dan verteld dat er een heel klein pompje in zit, net als in zo’n vistank…


Om 19.00 uur is Loet even gauw naar het theater gelopen voor een kaartje, en helaas werd net rij 3 voor zijn neus weggekaapt, wat ik wel heel jammer vond :sad:
Maar goed, hij zat alsnog wel goed op rij 12! 📣
Om 19.45u samen naar het theater gelopen alwaar ik mijn vriendin en haar ouders en zusje trof, en de moeder van m’n vriendin onze kaatjes jatte!
Maar dat was een geintje :tong:
Jaja, en het kaartverscheurmannetje herkende me alweer (t was wel een andere man), dus hij zei niet waar ik heen moest :tong:
Echt erg, 4 weekenden achter elkaar naar het Luxor! :omg: :ohoh: 😉


M’n vriendin eerst gezegd dat als ze iets niet verstond (ze is een beetje doof) dat ze het niet aan mij moest vragen, aangezien ik het ook niet zou horen dan (ik ben aan 1 oor een beetje doof).
En ik had geen zin dat ze iets zou zeggen, want ze praat altijd tijdens musicals en dat is irritant…
De show begon vandaag weer 5 minuten te laat.
En het was ook ontzettend rommelig allemaal!
De dansen gingen niet helemaal gelijk, en het was net of ze allemaal echt heel moe waren (kan ook best zo zijn hoor 😉).
Maar goed, dat was gewoon een beetje jammer.
Ook kraakte een aantal microfoons, wat best wel storend was.
De show die ik zondag zag, was hiermee vergeleken echt veel beter!


Nou goed, de cast, en op verzoek maak ik de namen BOLD 😉

Grisabella-Anita Meijer: weer ontzettend goed! Het laatste stukje van haar nummer 1 en al kippenvel!!!
Oom Deuteromium-Paul Walthaus: wat vond ik het, toen ik deze naam zag staan. leuk dat ik een andere Oom had!
Ik had Paul al eens gezien als Ghiselbert, en nu dus als Oom.
En wat was hij goed!!! Ik vond hem beter dan Marco Bakker.
Abelkouw-Marcel Visscher: ook weer ontzettend leuk!
Die koppen die hij trekt zijn zooo leuk!
Abrikoos/Ghiselbert Smit-Paul Donkers: eerlijk gezegd vond ik ook hem veel beter zondag. Maar goed, toch deed hij het weer leuk, en had hij als Spook de lachers op zijn hand 😉
Antimakassa-Penny Vos: Penny was weer ontzettend goed! De hoge uithaal (als ze de vriendin is van de piraat, gespeeld door Koos, gespeeld door Paul :tong:) was weer ontzettend mooi!
Bomballerien-Laurie van Iersel: ik vond haar goed, ze zong mooi, maar toch mis ik Anouk (en niet alleen omdat zij wat meer bekend is ofzo). Anouk gooit er gewoon wat leuke dingetjes in, dat mist Laurie.
Cassandra-Caroline Beuth: ze deed het weer leuk 😄
Demeter-Suzanne Heijne: deed het ook weer leuk.
Dr. Diavolo-Andres Perez Lopez: wat was ik teleurgesteld toen Gino vertelde dat Mark John er niet was!
En nadat ik op musicalworld las dat Andres niet zo goed was, hoopte ik op Joao Paulo, omdat ik hem in Amsterdam ook erg goed vond.
Maar Andres speelde dus. Ik was erg benieuwd.
Nou, hij kwam op en danste de sterren van de hemel!
Ik vond hem echt ontzettend goed!
Mark John blijft de beste, maar Andres kan er ook wat van hoor! 📣
Electra-Helen Geets: deed het leuk.
Lorrenjopie-Cindy Bell: jammer, weer geen Marjolein, maar Cindy deed het weer ontzettend leuk hoor!!!
Mijlenschrok-Hannah van Meurs, en Wagenschrik-Michael Macalintal: tsja, die 2 horen toch bij elkaar hoor! Ze deden het weer ontzettend leuk, en ze doen ook echt alles tegelijk! Zelfs hun pootjes likken!!!
Plato/Van Zonderen-Pierre Alexandre: wat liet hij de mensen weer lekker schrikken, hahaha! (hoewel dat natuurlijk een ander is) :tong: Hij deed het ook weer leuk 😄
Poucival-Joao Paulo de Almeida: deed het ook weer leuk!
Sambal-Merlijn Wolsink: was ook weer goed.
Scharrelnelis-Mark van Beelen: was ook weer heel erg goed! Wat hij samen doet met Lorenjopie (die eh flikflak-dubbel-schroevige koprollen :tong: Hoe heet dat? HELP!) waren weer mooi om te zien!
Snorrescha-Marijn Brouwers: ja en ook hier miste ik ROberto. Marijn zong mooi, acteerde goed, maar Roberto heeft (naar mijn mening) een mooiere stem, en legt veel meer in zijn spel (maar dat is logisch, het is zijn rol, hij zit daar veel beter in!).
Spikkelpikkelmies-Maaike Schuurmans: ze was ook weer heel leuk! Mensen lachten toen ze de auto uit kwam rollen, en ze danste ook weer heel goed.
Sylvani-Veerle Casteleyn: mag ik eerlijk zijn? Ik vond haar niet zo goed zingen… Normaal vind ik van wel, maar misschien had ze nu last van haar stem ofzo… maar goed, ze danste leuk 😄


Komen we nu aan bij mijn ster :engel:
Tuk-Stuk-Rukker-Gino Emnes: nadat hij met zingen wat schel begon, zong hij daarna echt de sterren van de hemel! Helaas in zijn introductienummer zeg maar, sprong hij niet op de schoot van de vrouw naast mij, want zij had een tas op haar schoot, wat Gino al gezien had.
Dus kon hem niet aaien, hahaha 😉
Wel sprong hij weer een rij naar achter (en volgens mij nog 1, maar kon het niet goed zien), en ging hij even met zijn “tingelingetje” (om Grease erbij te halen, maar het toch netjes te houden), in iemands gezicht/haar!
OMG :omg: Ik zat echt naar achter te kijken van: zooo, da’s heavy! :omg:
Maar goed, de vrouw kon er hartelijk om lachen, en de vrouwen schuin achter mij kwamen de eerste 5 minuten niet meer bij van de lach (1 van de 2 had hij gezoend of afgelikt ofzo).
In het nummer van Dr. Diavolo zong hij weer de sterren van de hemel, en had ik zelfs kippenvel.
Hoe kan iemand nou toch zo’n mooie stem hebben!
Maar goed, genoeg gezwijmeld over Gino :engel: 😉
Tombrutus-Daymon Montaigne Jones: was goed!
Victoria-Anique Bosch: was toch weer blij dat zij er was! Wat zij allemaal kan met haar lichaam, net of ze van elastiek is!!!
Kattenkoor:
Paul Walthaus (huh, zingt die soms mee als hij niet op is als Oom?).
Richard Janssen.
Julia Bolsius.
Penny Vos (zingt zeker ook mee als ze niet op is, of wat dan ook…).
Michelle Splietelhof.
(wie kan me nou precies uitleggen wat het kattenkoor is? Ik dacht wat extra katjes die geen rol hadden maar er wel tussen stonden…).
Maar goed, ze waren goed, want alles klonk zuiver! 😉

(onboeiend stukje weer misschien).
Wat jammer was, is dat ik in de pauze erg misselijk werd en me helemaal niet lekker voelde.
Ik heb dus een paar stukjes van de tweede acte gemist, omdat ik soms even met m’n ogen dicht moest zitten (ik had t ook echt ontzettend warm).
Toen ik na de show naar buiten ging trok het gedeeltelijk weg, gelukkig.
Na de show zijn we dus meteen nadat we mijn jas hadden gehaald (die ik mee had genomen omdat ik dacht dat t weer zo koud zou zijn bij de a.u., vooral ’s avonds) naar de a.u. gelopen waar een aantal mensen stonden en zaten.
Gelukkig kon ik ook nog even op het bankje zitten 😄
Na wat gekletst te hebben, en lastig gevallen te zijn door een straatkrant verkoper, kwam Gino naar buiten.
Maar hij was aan de telefoon.
Gelukkig had ik daarvoor al zijn fansite adressen opgeschreven, en dat blaadje aan hem gegeven (was helemaal verbaasd dat ie fansites had!).
Maar goed, domme ik vraagt: mag ik een foto van jou alleen maken?
Mijn bedoeling was gewoon met telefoon (dat ie gewoon door kon bellen), maar hij ging ff ophangen *oeps* :ohoh: :ohoh: :ohoh:
Volgende keer zeg ik niks…
Nou goed, ik foto gemaakt, daarna nog 1 van ons samen, hem ff bedankt.
Daarna wilde Loet nog even wachten op Mark, die kwam al vrij snel, maar wilde eerst even zijn tas wegzetten.
Stapt ie in de bus, dus ik al: rijd die bus straks weg…
Ging opeens de deur dicht, dus ik al: ahhh!
Maar gelukkig, hij kwam toch nog ff gauw terug! 📣
Daarna ging de bus nog niet eens weg, dus de deur ging (denk ik) dicht voor de airco ofzo 😄

(de rest komt straks want het past niet in 1 post!!!).

[ Gewijzigd: 09 August 2007 08:00 PM by Veertje ]
   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 40 ] 08 August 2007 07:50 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

(het laatste stukje van het verslag, en de foto’s):

Nou goed, toen gingen wij maar, omdat ik me nog steeds niet zo goed voelde.
Samen met de tram naar centraal gegaan, waar we een beetje gingen haasten, omdat ik op de site van 9292ov.nl had gezien dat mijn bus om 23.45u ging.
Zagen we later dat ie pas om 00.00 uur ging, sjonge…
Voor niks gehaast dus.
Nou goed, daar nog heel veel lol gehad, en toen ging Loet maar richting centraal, want anders zou hij zijn laatste trein missen, en dat staat zo slordig!
Moet ie op centraal overnachten!
(had ie voor nood ook nog de laatste bus naar mijn huis kunnen pakken natuurlijk, maar goed, hij heeft het ook gewoon allemaal gehaald 😉).
Thuis nog een beetje alles wat hyper verteld tegen m’n moeder, en later pas om 4.00 uur in slaap gevallen (was nog een paar dingen aan het doen op de comp, en toen was het opeens 4.00 uur, oeps…).
Nou goed, maar dat was dus het einde van een leuke, lange, vermoeiende maar bovenal gezellige dag!
Thanks Loet!!! 📣

Hier de foto’s:

Gino en ik voor de show:

Gino en Loet voor de show:

Gino met zijn fansite adressen (helaas wazig, het was te donker):

Gino en ik na de show (ook wazig):

Mark en Loet na de show:

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 41 ] 08 August 2007 07:55 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

leuke foto’s!!

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 42 ] 08 August 2007 10:54 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

:O Speelt Maaike Schuurmans wel in Cats? Eerst zou zij de rol van Antimakassa spelen en Annemieke van der Veer in Honk de moederrol. Toen ging Annemieke ineens Antimakassa spelen en Maaike is ‘gedegradeerd’ naar het ensemble? Ik dacht dat Maaike helemaal niet meer in Cats spelen en nu staat ze ineens in je verslag

Ik snap er echt helemaal niets van…

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 43 ] 08 August 2007 11:03 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  45
Geregistreerd  2007-04-24

Ze heeft Spikkelpikkelmies overgenomen van Marleen van der Loo, die haar laatste voorstelling op 8 juli had.

  [ # 44 ] 09 August 2007 12:30 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Dankjewel Marilena!

En ja, Maaike doet mee, anders zou ik haar niet noemen 😛
Of t castbord moet t 2 keer fout gehad hebben, maar Esther zegt ook al dat ze meedoet, dus t zal wel niet 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 45 ] 09 August 2007 05:08 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Heeft iemand misschien mijn stukje over Snorrescha/Marijn aangepast?
Ik had op andere forums per ongeluk Alberto i.p.v. Roberto gezet (heb t verslag om 3.00 uur ‘s nachts gemaakt :ohoh:).

Wie t gedaan heeft: thanks! 😄

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

 < 1 2 3 4 > 
3 of 4