The Wiz, alweer het 2e kaartje gratis…
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ik weet dat veel mensen van hier het niks vinden, maar toch plaats ik dit:

Woensdag 17 oktober 2007 is The Wiz voor het laatst te zien in het Beatrix Theater in Utrecht. Ruim een jaar na de première valt het doek definitief voor deze swingende feelgood musical. The Wiz is tijdens het Musical Award Gala door het publiek bekroond tot Musical van het Jaar.

Al meer dan 600.000 bezoekers hebben genoten van The Wiz. Avond aan avond weet de cast, met o.a. Nurlaila Karim, Mathilde Santing, Jerryl Houtsnee, Danny Yanga, Jim de Groot en Jamai Loman, een feestje te bouwen met het publiek. Het is moeilijk om stil te blijven zitten bij wereldhits als ‘A Brand New Day’ en ‘Ease On Down The Road’ .

UNIEKE AFSCHEIDSAANBIEDING, IEDERE 2E KAART GRATIS!
Reserveer nu kaarten bij TopTicketLine
0900 - 300 5000 (45cpm) o.v.v. “Afscheidsaanbieding” 

Ontvang iedere 2e kaart gratis. Deze aanbieding is geldig voor elke voorstelling op woensdag en donderdag in augustus.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 1 ] 07 August 2007 05:37 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

en voor de mensen die willen boeken ZONDER het (te) duren top-ticketline nummer te bellen kunnen dat ZO doen:

Kortingen zijn online alleen te boeken via de actielinks. ( http://webshop.topticketline.nl/shows/show.aspx?sh=WIZ&style=musicals )
Maak gebruik van de prijssoort “Afscheidsaanbieding” om de actie te boeken of bestel telefonisch via 0900 300 5000 (45cpm) als deze prijssoort niet verschijnt. Joop van den Ende Theaterproducties behoudt zich het recht voor om actievoorwaarden tussentijds te wijzigen.

  [ # 2 ] 07 August 2007 06:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ow, sorry, dat had ik niet zien staan, anders had ik t er wel bij gezet…

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 3 ] 08 August 2007 01:43 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2007-08-05

Leuk 📣 Misschien dat ik er dan toch maar een keer heen moet!

  [ # 4 ] 08 August 2007 01:44 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Als je van feel-good musicals houd, zou ik zeker gaan! 📣

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 5 ] 08 August 2007 01:56 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2007-08-05

ik heb nog niet zoveel musicals gezien, heb dus nog niet echt een voorkeur.. heb het musicalwereldje nog niet zolang geleden ontdekt zegmaar :tong:
Maar The Wiz lijkt me helemaal leuk en het is à³à³k nog eens lekker in de buurt dus ik denk dat ik maar eens ga reserveren!

  [ # 6 ] 08 August 2007 02:01 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ik heb ook niet echt een voorkeur hoor, qua musical, en ik ben al 4 jaar musicalfan 😉
Maar leuk dat je gaat reserveren, zorg dat je zo’n beetje op rij 8, 9 of 10 zit, dan heb je mooi overzicht!
Als ze iets van rij 25 zeggen, dan zit je slecht (vind ik in ieder geval).
Veel plezier alvast 😊

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 7 ] 08 August 2007 09:52 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Ik weet niet in welk topic dit hoort dus ik vraag het maar hier 😉 : als the Wiz nog tot 17 oktober loopt, waarom hebben ze dan de poster van het Beatrix afgehaald?

  [ # 8 ] 08 August 2007 10:44 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Marik - 08 August 2007 09:52 AM

Ik weet niet in welk topic dit hoort dus ik vraag het maar hier 😉 : als the Wiz nog tot 17 oktober loopt, waarom hebben ze dan de poster van het Beatrix afgehaald?

jaaa dat viel mij dus ook op!
en ik ben ook benieuwd

  [ # 9 ] 08 August 2007 10:55 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Omdat daar een nieuwe poster komt met: THE WIZ STOPT!
Net als dat bij TLK het geval was, en volgens mij bij Mamma Mia! ook.
Ze moeten dit natuurlijk wel aangeven 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.