2 of 6 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Engelse Fame versie
  [ # 16 ] 15 August 2007 08:55 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Ja, noujah, dat die buitenlandse namen niet genoemd worden kan ik me dan nog iets bij voorstellen want er zullen maar weinig mensen zijn die, die namen herkennen. Maar vooral Danny en Madelon zijn het afgelopen jaar een stuk bekender geworden door hét ongeluk en DWNF. En ook Saar en Vincent zijn in ieder geval onder de musicalfans bekende namen. Maar daarbij, wat kan het idd voor kwaad om alle namen te noemen? Zeker op de officiële site..

  [ # 17 ] 15 August 2007 09:00 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  101
Geregistreerd  2007-01-23

True true… Maar nu heb jij toch de belangrijkste namen genoemd en nu maar hopen dat iedereen het leest! FAME!... GONNA LIVE FOREVER!

  [ # 18 ] 15 August 2007 11:11 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik blijf het jammer vinden dat Carolina uit de cast is, maar krijg wel steeds meer zin in december, als ik zelf naar deze show ga :D

  [ # 19 ] 16 August 2007 01:54 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Toch is het bijzonder dat één van de zwakste West End shows ooit dit jaar 2 producties heeft in Nederland!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 20 ] 16 August 2007 06:49 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik zou nu een cynische opmerking kunnen maken zo in de trant van “je zegt het al… Nederland” maar ik hou wijselijk mijn mond 😉

By the way: leuk dat je terug bent Jacco! Ik merk het gelijk aan het aantal reacties in mijn mailbox 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 21 ] 16 August 2007 03:48 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

De rest van de Nederlanse cast werd dinsdag ook niet genoemd, zij waren ook niet aanwezig bij de presentatie (op de groepsfoto staat iedereen die er was).

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 22 ] 16 August 2007 07:13 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  101
Geregistreerd  2007-01-23

Tsja,en je kunt ook niet alles weten he. Het is nu i.i.g. duidelijk gemaakt en wie weet komen de “vergeten"namen straks wel bij de recensies voor! Let the show begin!

  [ # 23 ] 17 August 2007 08:38 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Marilena - 16 August 2007 03:48 PM

De rest van de Nederlanse cast werd dinsdag ook niet genoemd, zij waren ook niet aanwezig bij de presentatie (op de groepsfoto staat iedereen die er was).

Ja, dat bedoel ik. Het is toch ook HUN perspresentatie? Dus dat vind ik stom. Maargoed, daar kun jij verder niks aan doen. 😊

  [ # 24 ] 18 August 2007 01:36 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

By the way: leuk dat je terug bent Jacco! Ik merk het gelijk aan het aantal reacties in mijn mailbox 😉

Thank you….Het seizoen kan geopend, jaccozoveel is er klaar voor….Maar niet voor Fame…..gaat me echt te ver!

Laat iedereen lekker kaartjes kopen voor de Romeinse Tragedies en Angels in America van Toneelgroep Amsterdam in plaats van voor dit halfbakken misbaksel….

Fame….It’s gonna live forever….yeah right! Nou het zal, maar met zo’n score wordt het nooit echt wat natuurlijk. Volgens mij storten de producenten zich alleen maar hierop omdat de rechten vrij van regieverplichtingen etc. zijn (en waarschijnlijk niet te duur).

Romeinse Tragedies gaf me vorige week zondag een ONVERGETELIJKE ervaring. TOPTHEATER!!! En Angels in America kan bijna niet mis gaan….maar ik ga nu wel heel erg OFF TOPIC. Sorry administrators…zal het niet meer doen. MAAR TWEE KEER FAME OP DE NEDERLANDSE PLANKEN IS BELACHELIJK!!!!!

Zo. 2.35 a.m.. Jaccozoveel geloof ik naar bed. Is iets te opgewonden…..

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 25 ] 18 August 2007 07:05 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Jaccozoveel - 18 August 2007 01:36 AM

Zo. 2.35 a.m.. Jaccozoveel geloof ik naar bed. Is iets te opgewonden…..

En…? Nog een beetje kunnen slapen? 😉

Ik moest zo lachen toen ik dit berichtje las!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 26 ] 18 August 2007 07:50 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

door jezelf te moderaten en weer on-topic te gaan is het je vergeven hahahaha 😉

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 27 ] 04 December 2007 07:30 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik zag op de site van theater de Voorveghter in Hardenberg dat de voorstelling van Fame van 18 december door omstandigheden komt te vervallen. Iemand iets gehoord over welke omstandigheden het gaat?

Ze staan op 18 december wel in het theater in Alphen a/d Rijn…

  [ # 28 ] 04 December 2007 09:34 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik ben afgelopen zondag naar Fame geweest. Geweldig was het niet.
Voor mij staken Casey Francisco, Ivo Chundro, dat blonde meisje dat Serena, en de jongen die Nick speelde (weet van de twee laatste niet welke acteurs het zijn) er bovenuit - qua zang en spel, in ieder geval. Het meisje dat Carmen speelde was ook wel o.k., en Jody Bernal viel me ook niet tegen, hoewel ik denk dat je hem wel snel leuk vindt, omdat hij gwn een grappige rol heeft.
Anyway…het Engels van de meesten was idd verschrikkelijk slecht. ‘Serena’ en ‘Nick’ hadden ook een duidelijk accent, vooral die Nick sliste nogal. Maar het ergste was voor mij toch wel Hans vd Togt…wat die man in een musical doet is me niet helemaal duidelijk. Niet alleen uitspraak, maar ook acteren vond ik niet geweldig.
En nou ja de musical zelf boeide me ook niet zo (*shame on me, ik heb zelfs de film nog nooit gezien, vandaar dat ik het verhaal niet tot in de puntjes ken*)...het is al eerder gezegd geloof ik maar het zijn meer allemaal liedjes achter elkaar en je komt niet echt ‘in’ het verhaal. Voelde met geen van de personen echt mee ofzo.

Al met al ben ik het dus wel eens met wat - geloof ik - de meeste recensies zeiden. Boeien kon het me niet echt, al zitten er een paar goede acteurs in (maar ook een paar heel slechte).

Nou goed, tot zover mijn ‘verslagje’. Het is dat toevallig dit topic weer omhoog is gekomen, anders had ik er waarschijnlijk niets over gepost..

  [ # 29 ] 04 December 2007 09:53 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

IngeG - 04 December 2007 09:34 PM

dat blonde meisje dat Serena, en de jongen die Nick speelde (weet van de twee laatste niet welke acteurs het zijn) er bovenuit

Madelon van der Poel en Vincent de Lusenet 😉

  [ # 30 ] 04 December 2007 10:10 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

dokter_P - 04 December 2007 09:53 PM
IngeG - 04 December 2007 09:34 PM

dat blonde meisje dat Serena, en de jongen die Nick speelde (weet van de twee laatste niet welke acteurs het zijn) er bovenuit

Madelon van der Poel en Vincent de Lusenet 😉

Van Vincent snapte ik het ook al niet dat hij niet in de “echte” Fame zat. à“à³k zeg ik, want (persoonlijk) sprak Danny mij meer aan als Schloma dan Hein. Dan te bedenken dat Tommie u/s is.

Is deze Fame een aanrader (niet reageren Jaccozoveel 😉 ) ..?

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 6