3 of 6 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Engelse Fame versie
  [ # 31 ] 04 December 2007 11:10 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

nahpetS - 04 December 2007 10:10 PM

à“à³k zeg ik, want (persoonlijk) sprak Danny mij meer aan als Schloma dan Hein. Dan te bedenken dat Tommie u/s is.

Volgens mij is Tommie helemaal geen understudy Schlomo, maar is Yves Adang dat.

  [ # 32 ] 05 December 2007 08:03 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Klaske - 04 December 2007 07:30 PM

Ik zag op de site van theater de Voorveghter in Hardenberg dat de voorstelling van Fame van 18 december door omstandigheden komt te vervallen. Iemand iets gehoord over welke omstandigheden het gaat?

Ze staan op 18 december wel in het theater in Alphen a/d Rijn…

Twee redenen liggen voor de hand: een dubbele boeking of het klimrek past niet in het theater. Maar weten doe ik het niet.

  [ # 33 ] 05 December 2007 08:59 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Lance - 04 December 2007 11:10 PM
nahpetS - 04 December 2007 10:10 PM

à“à³k zeg ik, want (persoonlijk) sprak Danny mij meer aan als Schloma dan Hein. Dan te bedenken dat Tommie u/s is.

Volgens mij is Tommie helemaal geen understudy Schlomo, maar is Yves Adang dat.

Ik zie het ja. Volgens de site van theaterhits is Tommie swing, maar volgens mij heb ik het echt ergens gezien dat hij de rol vervangt van Schlomo .. Maakt eigenlijk ook niet uit 😊

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 34 ] 05 December 2007 03:16 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Ik vind deze productie van Fame leuk. Niet geweldig, maar ook niet slecht. Er zitten inderdaad een paar spelers in die ‘niet zo heel goed’ (om het netjes te houden) zijn, maar ook enkele uitschieters die de show voor mij de moeite waard wisten te maken. En ik vind Fame sowieso wel leuk..

Volgens mij is er trouwens nooit sprake geweest van Tommie als understudy Schlomo. Yves weet namelijk al vrij lang dat hij dit gaat doen en pas veel later is duidelijk geworden dat Tommie tà³ch in Fame zou gaan spelen. Al begrijp ik wel dat mensen er vanuit gegaan zijn dat hij understudy is, gezien de understudy’s van de overige rollen die d.m.v. De Weg Naar Fame verkozen zijn. Maar in dit geval klopt dat dus niet. 😊

  [ # 35 ] 05 December 2007 03:29 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Marloes* - 05 December 2007 03:16 PM

Ik vind deze productie van Fame leuk. Niet geweldig, maar ook niet slecht. Er zitten inderdaad een paar spelers in die ‘niet zo heel goed’ (om het netjes te houden) zijn, maar ook enkele uitschieters die de show voor mij de moeite waard wisten te maken. En ik vind Fame sowieso wel leuk..

Volgens mij is er trouwens nooit sprake geweest van Tommie als understudy Schlomo. Yves weet namelijk al vrij lang dat hij dit gaat doen en pas veel later is duidelijk geworden dat Tommie tà³ch in Fame zou gaan spelen. Al begrijp ik wel dat mensen er vanuit gegaan zijn dat hij understudy is, gezien de understudy’s van de overige rollen die d.m.v. De Weg Naar Fame verkozen zijn. Maar in dit geval klopt dat dus niet. 😊

Was ervan uitgegaan omdat Cindy Bell ook u/s is geworden (onbegrijpelijk!)

Wat vinden jullie van Jody Bernal? Ivo en Casey zijn gewelig en kunnen het zangtechnisch denk ik wel heel goed aan, toch?

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 36 ] 05 December 2007 04:10 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Om Jody Bernal moest ik wel lachen. Ik vond hem wel vermakelijk, maar geen briljant acteur.
Ik heb echt genoten van Ivo en Casey en alleen daarom zou ik zo weer gaan!!
Trouwens hoe vonden jullie de choreografie? Ik vond het echt geweldig!!! En met wat een power werd er gedanst!!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 37 ] 05 December 2007 04:14 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Jody doe ik geen uitspraken over. 😉 Maar Ivo en vooral Casy waren echt heel goed! Vincent, Danny en Madelon vind ik ook érg goed trouwens.

Naast Cindy (hoezo onbegrijpelijk? 😊) zijn ook Wendy en Boris understudy geworden. Logische gedachten dus idd dat Tommie ook us zou worden.

  [ # 38 ] 05 December 2007 04:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

ben fan van Caselyn en kan niet wachten om 16 dec te gaan, khoop dat ze wel speelt :D

  [ # 39 ] 05 December 2007 04:27 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Volgens mij kan je niet anders van fan van Casey zijn…. wat een ongelofelijk mooie stem heeft zij, zeg!! En ze heeft humor, ook niet onbelangrijk 📣

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 40 ] 05 December 2007 05:29 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Zoals ik al zei, vond ik Ivo en Casey idd een van de beteren. En wie speelt die Danny dan?? Op de site staat geen volledige castlijst (dat slaat trouwens nergens op) en ik had geen tijd meer om na afloop nog een programmaboekje te kopen..
Vincent en Madelon waren idd erg goed (ik heb Vincent zelf 2x in Honk gezien, maar realiseerde me niet dat dat dezelfde was die daar stond - maar hij heeft ook een erg goede stem, zeg!), maar hun Engelse uitspraak dus iets minder.

De choreografie was idd goed, en er werd idd met power gedanst 😊

  [ # 41 ] 05 December 2007 07:05 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Danny Houtkooper (De Weg Naar Fame) speelt Schlomo.

  [ # 42 ] 06 December 2007 08:37 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  101
Geregistreerd  2007-01-23

Ik kan niet wachten tot het zondag is! Ik en mijn vrouw Chantal gaan dan naar Fame in Apeldoorn. Ik hoop na afloop Ivo weer even te zien: We hebben een kadootje voor ‘m. Heb wat foto’s van ‘Honk!’ premiere en de ‘meet ‘n greet’ o.a. We gaan natuurlijk puur voor Ivo en gaan er van uit dat ie de sterren van de hemel speelt. Dat zo’n iemand als Hans van der Togt erin mee speelt en dat niet erg goed doet, vind ik maar bijzaak. We zullen toch niet zo op hem letten, haha!

  [ # 43 ] 06 December 2007 08:43 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

pepe - 06 December 2007 08:37 PM

Dat zo’n iemand als Hans van der Togt erin mee speelt en dat niet erg goed doet, vind ik maar bijzaak. We zullen toch niet zo op hem letten, haha!

Zou je eigenlijk wel moeten doen, vooral bij het eindapplaus. Erg vermakelijk toen haha, hij was zo’n beetje als enige van de cast echt helemaal mee aan het dansen en doen op de muziek hehe. Hij had het wel duidelijk naar zijn zin dus. Maar hij stond me gwn erg tegen. 😊

  [ # 44 ] 06 December 2007 09:01 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  101
Geregistreerd  2007-01-23

Dat Hans bij het einde uit zijn dak gaat zal wel komen omdat hij de geweldige choreografie van het stuk natuurlijk never niet kan bijbenen en onthouden haha. Ach, gun die man ook een paar danspasjes. Wat ik van ‘Fame’ bij de ‘musical-sing-along’ heb gezien was helemaal top! wat een geweldige dansshow was dat!

  [ # 45 ] 15 December 2007 05:59 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  101
Geregistreerd  2007-01-23

Hay all, nou ik ben inmiddels dus geweest naar ‘Fame’, en het was super! Weer erg genoten van Ivo’s dans- en zangkunsten, maar vond de rol van Casey ook hilarisch! Ook was ik onder de indruk van Vincents stemgeluid. Ik had ‘m al wel een paar keer horen zingen met ‘Honk!’, maar dit was toch anders. Zaten erg vooraan in de zaal en konden ze bijna aanraken! Ook stiekum nog wat foto’s genomen (van het slot). Na afloop ging de cast nog even een drankje drinken in de bar en kon ik aan Ivo ons kadootje geven! (Boekje met foto’s van ‘Honk!‘premiere, ‘Honk!‘meet ‘n greet en toen we ‘m tegen kwamen bij premiere ‘l.5.y.’)
Hij was erg enthousiast (as always) en was er erg blij mee! Ben vergeten hem te vragen wat ie nou eigenlijk gaat doen na ‘Fame’,aangezien dat einde nadert; weet iemand dat misschien?

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 6